Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
141/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnunrata on pallo! Tässä nyt ne todisteet!

Vierailija
142/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helevata, Espoon metro ei valmistukaan vielä tässä kuussa. Lupasivat että ensi kuussa viimeistään, mutta alkaahan tässä jo luottamus horjua. Ei taida tulla valmista...

Se on länsimetro, ei mikään Espoon metro. Metrolinjat kun ulottuvat sitten muuallekin kuin vain Espooseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on oikeasti kieroja ja ilkeitä jne jne vali vali vali...

t. Mies 29 + 1000

Sinänsä hassua, sillä Mies 29v + ...v ei koskaan sano mitään tuollaista. Omaa tulkintaasi ja liioittelua.

Enemmän täällä sinunkaltaisesi naiset ulisevat päivittäin miehien kieroudesta ja ilkeydestä.

Vierailija
144/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin aikakoneella vuoteen 2017 ja siellä pilkataan 300-luvun Aihe Vapaata. Miten minä kävisin heitä siitä rankaisemassa? Tietenkin niin, että he eivät saisi tietää, että se on tulevaisuuden Palstamamma, joka heitä rankaisi. 

Vierailija
145/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteviä nuo hissit, joilla pääsee nappia painamalla paikata A paikkaan B.

Vierailija
146/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit tähtiportilla - Official, vol. 7890651 (edelliset poistettiin)

Vierailija
147/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstäköhän löytäisi Marsin kansallispuvun tekijän tai valmiin puvun ? Kovin tuntuvat olevan molemmat harvassa. Mies on alkanut viettää yhä enemmän aikaa pesutiloissa. Onkohan mies ruvennut harrastamaan telekoitumista ?  Taistelukoirarobortit pitäisi kyllä kieltää. Kovin ovat vaarallisia, eivätkä omistajat juurikaan saa näitä kuriin. Miksi Marsin julkiset elämät- sarjassa on niin paljon nykyajalle vierasta seksuaalista sisältöä ? Lapsetkin katsovat sarjaa. Onko sarja sittenkin joku historiallinen sarja ?

Vierailija
148/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on oikeasti kieroja ja ilkeitä jne jne vali vali vali...

t. Mies 29 + 1000

Sinänsä hassua, sillä Mies 29v + ...v ei koskaan sano mitään tuollaista. Omaa tulkintaasi ja liioittelua.

Enemmän täällä sinunkaltaisesi naiset ulisevat päivittäin miehien kieroudesta ja ilkeydestä.

Tällä hetkellä samaa mieltä kanssani on 166, eri mieltä 2. Se on 84 yhtä vastaan. Jos 1,2 prosenttia on eri mieltä, voidaan todeta että valtava enemmistö näkee mies 29:n juuri kuvaamallani tavalla.

Enivei, mies 29 ON sitä mieltä että naiset on kieroja. Kyllä se paistaa niistä kommenteista. Jos väität että tämä on lööperiä, selitä toi 166 vs. 2 tilanne, kitoos!

Vierailija
149/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne katosi mun täysin asiallinen avaus pitkänmatkan rakettien warppimoottoreista? :(

Vierailija
150/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vastatkaa. Miten tärkeää miehen ulkonäkö on teille? Kelpuuttaisitko aivan tavallisen näköisen perusmiehen, esim.

http://incrediblethings.com/wp-content/uploads/2014/01/humans-in-1000-y…

Vai pitääkö miehen olla poikkeuksellisen komea, jotta kiinnostuisit? Voisitko tehdä mukavan luonteen takia poikkeuksen? Minkä näköinen itse olet? Olen ihan tavallisen näköinen jamppa ja tuntuu, ettei naiset juuri kiinnitä huomiota, ei edes ne vähän rumemmat. Pitäisikö vaan luovuttaa... Minulle kelpaisi kyllä kiva ja hauska nainen, vaikka ei olisi mikään missi.

- perusmies -

Vierailija
151/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Salkkareissa (osa 52516717828187171781189191)

Vierailija
152/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pätkii koko ajan toi 400G, mites teillä?

Vierailija
153/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Se on länsimetro, ei mikään Espoon metro. Metrolinjat kun ulottuvat sitten muuallekin kuin vain Espooseen.[/quote]

Totta. Menen Turkuun puolessatoista minuutissa, jos vain kulkevat ajallaan.

Vierailija
154/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hankkia vauvan :) Mitä keinokohtua suosittelisitte? Haluaisin sen olevan läpinäkyvä, että voin seurata sikiön kehitysvaiheita. Myös mikroskooppi olisi kiva, niin saisin seurata lapseni kehitysvaiheita pikkuruisesta solumöykystä asti :)

Entä mitä pitää ottaa huomioon lapsen geenien valitsemisessa? Haluaisin lapselleni pinkit silmät, maksaako silmien väriin vaikuttavien geenien muokkaus enemmän kuin hiustenväriin vaikuttavien?

Vierailija
155/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaaliminäni ei jaksa käydä töissä, miten tsemppaisin sitä. Joudun muuten menemään itse duuniin!!

Vierailija
156/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että vielä 2100-luvulla asuttiin Maapallolla. Jotain eläimiä ja multaa ja muuta sotkua. Onneksi se räjähti.

Vierailija
157/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako yöllä mainokset pois mikrosirun käyttiksestä mitenkään? Ärsyttää kun tulee hiivasienimainoksia kesken unen!

Vierailija
158/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kumppani jätti sitten toisen botin takia :( Pitihän se arvata, ettei noihin rasistivempeleisiin voi luottaa. Väitti, ettei haittaa et mulla on keuhkot ja verenkiertojärjestelmä, silti mun piti pidättää hengitystä aina kun puuhasteltiin ja juoksi karkuun kun meni jalka poikki... uudeksi raajaksi halus vielä väen vängällä semmosen metallisen, etten vaan näyttäis ihmiseltä.

Olis pitäny jo sillon tajuta!

Ja joo, tiedän ettei kaikki robotit oo rasisteja mutta sen verran pahasti meni nyt luottamus että enää en niihin lankea, vaikka kuinka olis turbovibraattorit ja endorfiini-dopamiini-plugit!!

Vierailija
159/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000-luvulla tekniikka on jo niin pitkälle kehittynyttä, että AV:lla viestisi poistetaan ennen kuin olet edes lähettänyt sen.

Vierailija
160/586 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sille Maalle muuten oikeesti tapahtui? Näyttää olevan niin erilaisia näkemyksiä porukalla, etten tiedä mitä uskoisin. Jotkut vielä väittää asuvansa siellä! Mä kyllä luulen että ne on trolleja. Maalaiset maalailee mitä sattuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan