3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
No voi helevata, Espoon metro ei valmistukaan vielä tässä kuussa. Lupasivat että ensi kuussa viimeistään, mutta alkaahan tässä jo luottamus horjua. Ei taida tulla valmista...
Se on länsimetro, ei mikään Espoon metro. Metrolinjat kun ulottuvat sitten muuallekin kuin vain Espooseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on oikeasti kieroja ja ilkeitä jne jne vali vali vali...
t. Mies 29 + 1000
Sinänsä hassua, sillä Mies 29v + ...v ei koskaan sano mitään tuollaista. Omaa tulkintaasi ja liioittelua.
Enemmän täällä sinunkaltaisesi naiset ulisevat päivittäin miehien kieroudesta ja ilkeydestä.
Matkustin aikakoneella vuoteen 2017 ja siellä pilkataan 300-luvun Aihe Vapaata. Miten minä kävisin heitä siitä rankaisemassa? Tietenkin niin, että he eivät saisi tietää, että se on tulevaisuuden Palstamamma, joka heitä rankaisi.
Käteviä nuo hissit, joilla pääsee nappia painamalla paikata A paikkaan B.
Ensitreffit tähtiportilla - Official, vol. 7890651 (edelliset poistettiin)
MIstäköhän löytäisi Marsin kansallispuvun tekijän tai valmiin puvun ? Kovin tuntuvat olevan molemmat harvassa. Mies on alkanut viettää yhä enemmän aikaa pesutiloissa. Onkohan mies ruvennut harrastamaan telekoitumista ? Taistelukoirarobortit pitäisi kyllä kieltää. Kovin ovat vaarallisia, eivätkä omistajat juurikaan saa näitä kuriin. Miksi Marsin julkiset elämät- sarjassa on niin paljon nykyajalle vierasta seksuaalista sisältöä ? Lapsetkin katsovat sarjaa. Onko sarja sittenkin joku historiallinen sarja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on oikeasti kieroja ja ilkeitä jne jne vali vali vali...
t. Mies 29 + 1000
Sinänsä hassua, sillä Mies 29v + ...v ei koskaan sano mitään tuollaista. Omaa tulkintaasi ja liioittelua.
Enemmän täällä sinunkaltaisesi naiset ulisevat päivittäin miehien kieroudesta ja ilkeydestä.
Tällä hetkellä samaa mieltä kanssani on 166, eri mieltä 2. Se on 84 yhtä vastaan. Jos 1,2 prosenttia on eri mieltä, voidaan todeta että valtava enemmistö näkee mies 29:n juuri kuvaamallani tavalla.
Enivei, mies 29 ON sitä mieltä että naiset on kieroja. Kyllä se paistaa niistä kommenteista. Jos väität että tämä on lööperiä, selitä toi 166 vs. 2 tilanne, kitoos!
Minne katosi mun täysin asiallinen avaus pitkänmatkan rakettien warppimoottoreista? :(
Naiset vastatkaa. Miten tärkeää miehen ulkonäkö on teille? Kelpuuttaisitko aivan tavallisen näköisen perusmiehen, esim.
http://incrediblethings.com/wp-content/uploads/2014/01/humans-in-1000-y…
Vai pitääkö miehen olla poikkeuksellisen komea, jotta kiinnostuisit? Voisitko tehdä mukavan luonteen takia poikkeuksen? Minkä näköinen itse olet? Olen ihan tavallisen näköinen jamppa ja tuntuu, ettei naiset juuri kiinnitä huomiota, ei edes ne vähän rumemmat. Pitäisikö vaan luovuttaa... Minulle kelpaisi kyllä kiva ja hauska nainen, vaikka ei olisi mikään missi.
- perusmies -
Miksi Salkkareissa (osa 52516717828187171781189191)
Meillä pätkii koko ajan toi 400G, mites teillä?
[/quote] Se on länsimetro, ei mikään Espoon metro. Metrolinjat kun ulottuvat sitten muuallekin kuin vain Espooseen.[/quote]
Totta. Menen Turkuun puolessatoista minuutissa, jos vain kulkevat ajallaan.
Ajattelin hankkia vauvan :) Mitä keinokohtua suosittelisitte? Haluaisin sen olevan läpinäkyvä, että voin seurata sikiön kehitysvaiheita. Myös mikroskooppi olisi kiva, niin saisin seurata lapseni kehitysvaiheita pikkuruisesta solumöykystä asti :)
Entä mitä pitää ottaa huomioon lapsen geenien valitsemisessa? Haluaisin lapselleni pinkit silmät, maksaako silmien väriin vaikuttavien geenien muokkaus enemmän kuin hiustenväriin vaikuttavien?
Virtuaaliminäni ei jaksa käydä töissä, miten tsemppaisin sitä. Joudun muuten menemään itse duuniin!!
Käsittämätöntä, että vielä 2100-luvulla asuttiin Maapallolla. Jotain eläimiä ja multaa ja muuta sotkua. Onneksi se räjähti.
Saako yöllä mainokset pois mikrosirun käyttiksestä mitenkään? Ärsyttää kun tulee hiivasienimainoksia kesken unen!
Voih, kumppani jätti sitten toisen botin takia :( Pitihän se arvata, ettei noihin rasistivempeleisiin voi luottaa. Väitti, ettei haittaa et mulla on keuhkot ja verenkiertojärjestelmä, silti mun piti pidättää hengitystä aina kun puuhasteltiin ja juoksi karkuun kun meni jalka poikki... uudeksi raajaksi halus vielä väen vängällä semmosen metallisen, etten vaan näyttäis ihmiseltä.
Olis pitäny jo sillon tajuta!
Ja joo, tiedän ettei kaikki robotit oo rasisteja mutta sen verran pahasti meni nyt luottamus että enää en niihin lankea, vaikka kuinka olis turbovibraattorit ja endorfiini-dopamiini-plugit!!
3000-luvulla tekniikka on jo niin pitkälle kehittynyttä, että AV:lla viestisi poistetaan ennen kuin olet edes lähettänyt sen.
Mitähän sille Maalle muuten oikeesti tapahtui? Näyttää olevan niin erilaisia näkemyksiä porukalla, etten tiedä mitä uskoisin. Jotkut vielä väittää asuvansa siellä! Mä kyllä luulen että ne on trolleja. Maalaiset maalailee mitä sattuu...
Linnunrata on pallo! Tässä nyt ne todisteet!