Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että kaveri on tosissaan itsarin kanssa?

Vierailija
18.09.2017 |

Monta kertaa uhannut itsarilla, puhunut kuinka paha olla jne. Mutta silti on vieläkin elossa. En tiedä miten suhtautua tälläiseen? Kannattaako vaan estää tämä tyyppi kaikkialla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit sitten odottaa että kaveri kuolee ja sitten vasta ottaa tosissaan?

Jotkut ihmiset hakevat huomiota ja purkavat pahaa oloaan näillä uhkauksilla vaikka eivät oikeasti välttämättä aikoisi mitään. Todella raskasta sille jolle näitä uhkauksia kerrotaan kun ikinä ei voi tietää milloin on tosissaan vai onko ikinä.

Vierailija
22/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en oikein tiedä mitä ajatella... tiedän hänen soittaneen itselleen ambulanssin monta kertaa, itse soitin kerran. Eikä siisviiltelyt ole mitään pintanaarmuja,tikattu on monta kertaa. Osastolla tosiaan oli kerran ja hän kertoi viiltelevänsä sielläkin, ei siis varmaan halua oikeasti apua. En jaksaisi huolehtia mutta onhan tässä vaikeaa elää omaa elämäänsä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: pidä välimatkaa, katkaise välit tai/ja mene ammattilaisten puheille. Ei kannata pilata omaa elämäänsä toisen - vaikkakin itsetuhoisen - takia. Toisaalta autat myös itsetuhoista ystävääsi, kun et lähde hänen peleihinsä mukaan.

Nämä ovat julmetun vaikeita asioita...

Vierailija
24/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mitä jos tekeekin jotain itselleen? Oon ymmärtänyt että olen ainoa joka on puheväleissä hänen kanssaan.. tää on kyllä tosi vaikeaa.

Ap

Vierailija
25/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vielä ottanut ammattilaisiin yhteyttä, niin aloita vaikkapa soittamalla

Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen

https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-e…

tai

Nollalinjalle

https://www.nollalinja.fi/?gclid=CP-CqpP4sdYCFcGkGAodbXEB1A

Älä jätä itseäsi yksin tuon tilanteen kanssa!

Vierailija
26/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollut illalla vähän outo.. ei oo suoraan mitään sanonut mut puhunut silti outoja..

ap