Minkä kokoisia 13-vuotiaat ovat?
Hei! Lapseni on 162Cm pitkä ja painoa on noin 43 Kg. Kiinnostaisi tietää, minkä kokoisia omat lapsenne ovat? Tai kuinka pitkiä olitte tuossa iässä?
Kommentit (13)
Kaikki 13-vuotiaat ovat yli 179-senttisiä, paitsi sinun kersasi, joka on siis kääpiö.
Oma tyttö on 169 cm pitkä (pitkähkö, mutta ei mikään superpitkä), painoa en tiedä. Tytön kaveri taasen on alle 150 cm. Aika moni tyttö tuntuu olevan siinä 155-165 cm välillä.
Hirveän laiha ja alipainoinen on tyttösi jos painaa vain 43kg! Äkkiä hänelle jotakin ruokaa.
Ei todellakaan liian laiha! Itse olen 16 vee ja pituutta 168cm ja painoa 50kg. Harrastan kilpurheilua joten oma painoni johtuu lihaksen määrästä
Anoreksia tia kirjoitti:
Hirveän laiha ja alipainoinen on tyttösi jos painaa vain 43kg! Äkkiä hänelle jotakin ruokaa.
Lasten painoindeksilaskurilla laskettu:
BMI = 16.38 kg/m2 (Normaali paino)
normaali BMI raja: 15.3 - 22.5 kg/m2
normaali painoraja pituudelle: 40.2 - 59.0 kg
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan liian laiha! Itse olen 16 vee ja pituutta 168cm ja painoa 50kg. Harrastan kilpurheilua joten oma painoni johtuu lihaksen määrästä
Oho! Näpsäkän kuulonen nuori nainen vaikutat olevan.
Itse olin silloin 169 cm ja painoin ehkä vähän päälle 50 kg..? Nyt aikuisena (olen siis nainen) 174 cm ja 60 kg.
Minulla ei ole minkään kokoista 13 vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Alipainoinen. Lihas painaa enemmäm kuin läski.
Poika jolla oli juuri syntymäpäivät , pituus 172cm ja painoa 65kg.
Poika 179 cm ja 61 kg. Itse olin 170 cm tyttönen.