Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outlook ja Hotmail on kaatunut

Vierailija
18.09.2017 |

Suomessa ei infota asiasta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kanssa ja ihmettelin kun ei pääse sisään.

Vierailija
2/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit ei lähde ainakaan outlookista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii Outlook ihan ok, sammuta ja käynnistä uudelleen?

Vierailija
4/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

email service Outlook are unable to send email or access their accounts.

Hundreds from around Europe have commented on the website Downdetector that they have been affected by the problem - many since since Monday morning.

One common issue seems to be that sent emails remain in the drafts folder and are not being delivered to recipients.

On its website, Microsoft says the service dropped "unexpectedly" and it is working on a fix.

Not all account holders are affected.

BBC:N sivuilla

Vierailija
5/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itse koko päivän, kun en ole saanut yhtään meiliä! Roskapostiinkaan ei ollut tullut mitään, ja vain yksi mainosposti tuli aamulla. Olin koko ajan ihan varma että joku vika jossain -  ja tämä keskustelu vahvistikin epäilyni! 

Vierailija
6/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Tuo meinaan selittää, miksi en saanut tilausvahvistusta ihan luotettavasta verkkokaupasta. Nettisivuilla näkyy tilauksen olevan ok.

Viestejä ei ole tullut tänään yhtään, ei edes roskaposteja

Vierailija
7/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama juttu täällä. Ei roskapostiakaan. Outoa, ettei netissä ollut asiasta mitään?????????

Vierailija
8/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei ees keltaiset lehdet oo uutisoinu

Vierailija
9/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä koskevan yritys -käytössä olevaa Outlookia. Postia tulee ja lähtee ihan normaalisti...

Vierailija
10/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsku?

Vierailija
11/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä koskevan yritys -käytössä olevaa Outlookia. Postia tulee ja lähtee ihan normaalisti...

Yritykseni posti on kunnossa, mutta oma ei...

Vierailija
12/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, että tulevatko postit lopulta perille.....

Vierailija
13/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan ainakaan jos siellä on paikallinen Exchange-palvelin sen takana. Tosin näyttää O365 myös toimivan, oppilaitoksen posti. Microsoft sekoittaa näitä termejä, Outlookilla voi tarkoittaa Outlook -työpöytäsovellusta jolla liitytään Exchangeen, joko paikalliseen tai Microsoftin pilvessä olevaan jos sieltä ostettu palveluna.

Outlook on myös Microsoftin kuluttajille suunnattu ilmainen postipalvelu, mikä on nyt kai kaatunut. Ja Outlook Web App / Outlook on the Web taas puolestaan on paikallisen Exchange-palvelimen tai Office 365- palvelun tarjoama Exchange-postin selainkäyttöliittymä, jolla ei ole Microsoftin kuluttaja Outlook-palvelun kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
14/14 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo etten osaa edes sahkopostia lahettaa enaa..kauan ollu toimimatta jo, mulla menee roskapostiin mita yritan lahettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi