Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy sugarbabylta (deittailen miljonäärejä)!

Vierailija
18.09.2017 |

Asun ulkomailla ja suurin tulonlähteeni on sugar daddyni pankkitili. Vastaan kaikkeen, mikä ei ole liian henkilökohtaista :)

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa asut?

Lontoossa

t.Ap

Vierailija
42/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö miehet heti millaisen naisen kanssa ovat tekemisissä? Onko se business only myös miesten puolelta? Miksi ihmeessä kukaan miljönääri haluaisi olla sugar daddy? 

Vastaan tähän vaikka en ole ap: monet miehet maksavat seksistä, ei sen takia että saisivat seksiä, vaan sen takia, että nainen poistuu seksin jälkeen, jolloin pääsee taas jatkamaan niitä omia juttujaan (usein työ-asiat venyvät ja päivät ovat pitkiä, itsellä ei esim aikaa parisuhteeseen, kun vuositulot on yli 100 000, mutta kaipaan toki seksiä ja läheisyyttä, mutten voi käyttää siihen paljon aikaa, tällöin sugar babet ovat pelastus).

Jos tienaa vain 100 000 vuodessa niin ei kannattaisi uhrata vapaa-aikaansa työlle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheikki Ali Hassan kirjoitti:

Otatko hummukset suuhun?

Sopivasta hinnasta. Ap

Eli olet ihan tavallinen prostituoitu

Kaikki sugarbabyt ovat.

He eivät kestä kutsuttavan itseään alkuperäisellä nimellä joten kehittivät uuden sanan.. Pakkohan se on kun he eivät voisi muuten itseään peilistä katsoa.. Ei katusuolababystä eroa.

Vierailija
44/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode keksinyt uuden tavan pilkata sofia b:tä. Mahtaa ketuttaa, sellaista naista et ikinä päässyt polkaisemaan, etkä pääse.

Eikö kannata siirtyä tässä pateettisessa itseruikutuksessa jollekin avoimesti roskapalstalle.

Kun aika on, esmes jouluun et työkkäri kutsuu ja kämppä lähtee... On kaikki keinot sallittuja, vai?

Vierailija
45/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko antaa vinkkejä 16-vuotiaalle tytölle joka haluaisi löytää sugar daddyn?

Teini-iässä on niin altis painostukselle että ehdottomasti kannattaa odottaa että olet vähintään 20-vuotias. Miehet yrittävät käyttää sinua hyväksi jos et aseta rajoja itsellesi. Älä anna sugardaddyn olla ainoa tulonlähteesi vaan pidä huoli että pystyt maksamaan vuokran/laskut ilman häntäkin. Pidä turvallisuudesta huolta; tapaa aina julkisella paikalla ensimmäiseksi. Kun menet ensimmäistä kertaa hotellihuoneeseen, infoa edes yhtä ystävää olinpaikastasi! Ota myös selvää receptionin hälytysnumerosta. Ap

Vierailija
46/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode keksinyt uuden tavan pilkata sofia b:tä. Mahtaa ketuttaa, sellaista naista et ikinä päässyt polkaisemaan, etkä pääse.

Eikö kannata siirtyä tässä pateettisessa itseruikutuksessa jollekin avoimesti roskapalstalle.

Kun aika on, esmes jouluun et työkkäri kutsuu ja kämppä lähtee... On kaikki keinot sallittuja, vai?

Mies modena vauvalla? Hah!

Vierailija
47/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko hummukset suuhun?

Sopivasta hinnasta. Ap

Tämä ei ole minun vastaukseni. Ap

Ei sinun, mutta minun on. Älä esiinny minuna!

t. Oikea Ap

Tämä ei ole minun vastaukseni

oikea oikea oikea ap

Vierailija
48/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä on niin altis painostukselle että ehdottomasti kannattaa odottaa että olet vähintään 20-vuotias. Miehet yrittävät käyttää sinua hyväksi jos et aseta rajoja itsellesi. Älä anna sugardaddyn olla ainoa tulonlähteesi vaan pidä huoli että pystyt maksamaan vuokran/laskut ilman häntäkin. Pidä turvallisuudesta huolta; tapaa aina julkisella paikalla ensimmäiseksi. Kun menet ensimmäistä kertaa hotellihuoneeseen, infoa edes yhtä ystävää olinpaikastasi! Ota myös selvää receptionin hälytysnumerosta. Ap

Millä siis maksat vuokran ja laskut? Et tietenkään tyydy murjuun vaan pitää olla luksusta.

Vierailija
49/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opiskelet ja missä maassa asut? Jenkeissäkö?

Opiskelen biolääketiedettä. En kerro asuinpaikkaani. Ap

Vierailija
50/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko hummukset suuhun?

Sopivasta hinnasta. Ap

Tämä ei ole minun vastaukseni. Ap

Ei sinun, mutta minun on. Älä esiinny minuna!

t. Oikea Ap

Tämä ei ole minun vastaukseni

oikea oikea oikea ap

Lopeta jo!

Minä olen oikea Ap

51/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läheinen intiimisuhe Bill Gatesin kanssa. Tapaamme n. kerran kuukaudessa, yleensä Euroopan kaupungeissa.

Nyt tiedän, mistä yrityksen nimi Microsoft tulee.

Vierailija
52/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tätä ei opiskella mr Mode Lontoossa pääaineena.

Mieheksi blondi kyllä olet, jatkahan runoiluasi.

Vierailija
53/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö miehet heti millaisen naisen kanssa ovat tekemisissä? Onko se business only myös miesten puolelta? Miksi ihmeessä kukaan miljönääri haluaisi olla sugar daddy? 

Vastaan tähän vaikka en ole ap: monet miehet maksavat seksistä, ei sen takia että saisivat seksiä, vaan sen takia, että nainen poistuu seksin jälkeen, jolloin pääsee taas jatkamaan niitä omia juttujaan (usein työ-asiat venyvät ja päivät ovat pitkiä, itsellä ei esim aikaa parisuhteeseen, kun vuositulot on yli 100 000, mutta kaipaan toki seksiä ja läheisyyttä, mutten voi käyttää siihen paljon aikaa, tällöin sugar babet ovat pelastus).

Jos tienaa vain 100 000 vuodessa niin ei kannattaisi uhrata vapaa-aikaansa työlle.

Pidän vilpittömästi työstäni. Tai no, rakastan sitä jos ihan rehellisiä ollaan.

sama

Vierailija
54/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ulkonäkö iän myötä heikkenee ura jatkuu tavallisena huorana sexwork sivustolla. Kun nuoruus ja kauneus on mennyt voi hyvällä onnella päästä marketin kassalle tai siivoojaksi. Surullisinta on että opiskelut jäivät todennäköisesti kesken ja säästöt on tuhlattu kun rahaa tuli joskus suokuokalla.

Kiitos vain ennustuksestasi mutta voin todeta, että sugarbabyna oleminen ei ole elämäntehtäväni. Tavoitteeni ovat muualla. Vuokraan huonetta 5 tytön kimppakämpästä ja elän minimibudjetilla säästäen suurimman osan rahoistani. Ap

Vierailija
55/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole minun vastaukseni!

En opiskele, teen muun alan töitä, liittyy terveyteen, en viitsi paljastaa liikaa.

Ap

Vierailija
56/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä siis maksat vuokran ja laskut? Et tietenkään tyydy murjuun vaan pitää olla luksusta.

En voi paljastaa nykyistä toista työtäni, saattaisin tulla bustatuksi. Sen tosin voin kertoa ettei ko työ sisällä seksiä. Ap

Vierailija
57/64 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, olisi ollut kiva ketju, jollei jotku kakarat olisi sitä pilanneet. Tsemit APlle.

Vierailija
58/64 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä jollakin joku kysymys mielessä? Ap

Vierailija
59/64 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, haluan vain sanoa että olen kateellinen sulle. Huolispa mutkin joku ja vieläpä maksais seksistä kanssani. T.Katkera aa-kuppinen lauta rumilus

Vierailija
60/64 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysyttävää, haluan vain sanoa että olen kateellinen sulle. Huolispa mutkin joku ja vieläpä maksais seksistä kanssani. T.Katkera aa-kuppinen lauta rumilus

Eh... Älä ole kateellinen! Päinvastoin inspiroidu ja tee elämästäsi sellaista kuin olet sen aina halunnut olevan! Itsekin olen A-kuppinen "lauta" mutta pidän siitä ja niin näkyvät miehetkin pitävän. Noin muuten olen hyvin laiha ja tyyliltäni elegantti. Ulkonäöstä tulee näillä markkinoilla todellakin pitää huoli vaikka kanssani suhteeseen valikoituneet miehet arvostavat ennen kaikkea aivoja ja hyvää keskustelua. Rinnattomuus ei ole ongelma, sillä sugar bowlissa on jokaiselle match. Ap