Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oma suosikkitilauksesi Subwayssä?

Vierailija
18.09.2017 |

Minun tulee tässä:
Vaalea leipä, tavallinen juusto, paahdetaan, kinkkua, salaattia, kurkkua, kevytmajoneesia, ei mausteita.

En ihan muista, meneekö tuossa järjestyksessä, mutta joka tapauksessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eläissäni olen käynyt ja otin kasvisversion. Ei ollut mitenkään ihmeellinen. Toisten en mene vaikka lähtihän se nälkä silläkin eväällä.

Vierailija
22/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegepihvi (aina!) hunajakauralla ja normijuustolla paahdettuna. Täytteinä salaatti, kurkku, paprika ja sipuli. Kastikkeeksi south west. Käyn tosi usein Subissa :) Niiden vegepihvi on vaan paras maistamani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö Subissa. Ylihinnoiteltua pa***a. Teen itse kotona paremmat sämpylät.

Vierailija
24/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas hunaja-kaura, tonnikala, tavallinen juusto ja paahdetaan, tuoreet kasvikset, valkosipulikastike ja kevyt majoneesi, joskus suolaa.

Vierailija
25/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayn raaka-aineet vaikuttivat niin epämääräisiltä tutkimuksessa, sekä alkuperältään että koostumukseltaan, jätän suosiolla väliin.

Vierailija
26/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea seesam, tonnikala, tavallinen juusto, saa paahtaa

Salaatti, tomaatti, kurkku, kevytmajoneesi, ei mausteita

Vierailija
27/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKK irlantilainen.

Vierailija
28/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajakaura, kana-teriyaki, pippurijuusto tuplana, paahto, kaikki mahdolliset kasvikset, South west, hot louisiana, öljy + etikka ja kaikki mausteet. Eli koko rahan edestä. :-P

Vierailija
29/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veggie delete (kasviksia ja juustoa) hunajakauraleivällä ja majoneesilla. Nam.

Kun vielä söin lihaa, lempparini oli kanateriyaki hunajakauraleivällä ja majoneesilla.

Mulla kanssa Veggie Delight*, juusto-oreganoleipä, kaikki muut kasvikset paitsi oliivit ja suolakurkku, tuplajuusto (ehdoton!) ja valkosipulimajoneesi.

En tykkää niistä kasvispihveistä siinä toisessa vegeversiossa, yök. Käyn Subwayssa ehkä noin neljä kertaa vuodessa. Paremmilla kasvisvaihtoehdoilla kävisin ehkä useammin.

Vierailija
30/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen 9-vilja, paahtopaisti ja lisäksi pekonia, ilman juustoa, paahdettuna, salaatti,tomaatti ja punasipuli, kevytmajoneesi, ei mausteita. Jälkkäriksi strawberrycheesecake cookie.

Vierailija
31/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veggie delete (kasviksia ja juustoa) hunajakauraleivällä ja majoneesilla. Nam.

Kun vielä söin lihaa, lempparini oli kanateriyaki hunajakauraleivällä ja majoneesilla.

Mulla kanssa Veggie Delight*, juusto-oreganoleipä, kaikki muut kasvikset paitsi oliivit ja suolakurkku, tuplajuusto (ehdoton!) ja valkosipulimajoneesi.

En tykkää niistä kasvispihveistä siinä toisessa vegeversiossa, yök. Käyn Subwayssa ehkä noin neljä kertaa vuodessa. Paremmilla kasvisvaihtoehdoilla kävisin ehkä useammin.

Kato se onkin Delite. Enpä ole tajunnut. Tästä huomaa etten käy usein 😂

Vierailija
32/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flatbread, kanateriyaki/subway melt/tonnikala, pippurijuusto ja paahdetaan, kaikki muut kasvikset paitsi oliivit, kastikkeeksi hunajasinappi, paitsi tonnikalaan ei kastiketta kun se on sellaista majoneesimössöä jo valmiiksi. Ennen siihen otin hot louisianan, sitä ei enää taida saada?

Vierailija
33/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä 2 kertaa vuodessa. Leipänä on aina hunajakaura, täytteenä tonnikala tai italian bmt (tai jotain sinne päin :D)

Pippurijuusto ja paahdettuna.

Salaatti, kurkku, sipuli, paprika (oliko siellä tomaattia...?)

Kastikkeena olen syönyt bbq-kastiketta. Olen siihen tällä hetkellä ihan koukussa, käytän sitä lähes joka ruokaan. :D

Vierailija
34/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hunajakaura

- spicy italian

- pepperjack ja paahdetaan

- kaikki tuoreet rehut

- south west

- pippuri

Vierailija
35/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä kommentteja lukee ja huomaa kuinka moni valitsee veggie deliten, ei enää ihmetytä miksi se on samanhintainen kuin muut :) jos se kerran niin usein valitaan kuitenkin niin miksei.

Itsellä spicy italian pippurijuustolla, kaikki kasvikset ja southwest.

Vierailija
36/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veggie kirjoitti:

15 cm veggie delite kaikilla kasviksilla, reilusti tuoreita. Hunajakauraleipä, oreganoa. Vähän tulista kastiketta ja vähän hunajasinappia.

Onko kukaan muuten rohjennut ikinä kyseenalaistaa miksi tuo "täytteetön" veggie delita on saman hintainen kuin joku täytteellinen? Vähintäänkin pitäisi saada tuplajuuston tuohon hintaan!

Hyvä kysymys. Se vegepihvi kun oli sattumalta päivän subi (olikohan perjantai?) eli tarjouksessa, kysyin voinko saada sen ilman niitä pihvejä samaan tarjoushintaan (koska ne pihvit on kamalan makuisia). Vastus: Ei käy, koska silloin se on Veggie Delite, joten täysi hinta. Siis mitä?? Mikä järki? Firmahan siinä säästää, jos jätän ne pihvit ottamatta! Ihan perseestä sanon minä.

Vierailija
37/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto-oregano leipä, kanateriaki, pippurijuusto, PAAHTO, salaatti, tomaatti, suolakurkku, tuorekurkku, paprika, paljon sipulia ja valkosipulimajoneesi

Vierailija
38/38 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajakauraleipä, kana fajita, normijuusto ja paahdetaan, kastikkeina kevytmajoneesi ja valkosipuli, salaatti ja paprika, pippuri ja oregano