Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniän jääkaapilla

Vierailija
18.09.2017 |

Tällaista siellä oli:

2 purkkia maitoa, 3 purkkia jukurttia.

Jauhelihaa 700 g

Kananmunia

Suklaalevy

Hampurilaiskastiketta, suolakurkkupurkki

Nahistunut kurkku ja perunoita

Sinappia, ketsuppia(ei vähäsuolaista!)

Levitettä(normaalisuolainen)

Mansikkahilloa

Saarioisen eineksiä 5 kpl

Siis missä on kaikki tuoreet kasvikset? Pelkkiä eineksiä ja kauheasti maitotuotteita. Olen kyllä vähän huomissani poikani terveydestä jos tuollaista on ruokailu... ja tuo suolan määrä, ei hyvä. Onneksi ei ole heillä lasta. Tyttärellä on jo perhettä, 3 lasta ja kiva mies.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Anna aikuisten ihmisten syödä mitä haluavat. Ihmettelen vaan miksi suklaa ja kurkku on jääkaapissa :D

Vierailija
2/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan maito ja juku rasvattomia ja suklaa mahdollisimman tummaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nuo ovat poikasi ostoksia? On raukka joutunut kotona äitinsä luona asuessaan syömään jääkaapista löydettyjä ituja ja porkkanoita.

Vierailija
4/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aikuinen poikasi osaa käydä kaupassa ihan itse?

Minun anopilla olisi varmaan mielipiteitä myös meidän jääkaapin sisällöstä (ei mitään lihaa, useampi viinipullo: kauheeta!), mutta se ei ole minun ongelma.

Vierailija
5/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja

Vierailija
6/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi osaa varmaan hakea kaupasta ne puuttuvat ainekset ja kokata jotain terveellistä?

Vierailija
7/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi päivitteli ja kauhisteli ääneen, kun oli poikkeamassa ja haki kahvikermaa jääkaapista. Ja huomasi, että siellä oli vain minun aamulla tekemiä susheja, erilaisia valmiita chilikastikkeita, sushia varten inkiväärisäilykkeitä, erilaisia voimakkaita erikoisjuustoja, paljon valkosipuleita ja jotain serranokinkkua ja muutama purkki jotain marinoituja oliiveja ja yksi feta. Pöydällä oli muutama avocado ja yksi hunajameloni. "Eikö teillä ole mitään syötävää????" "Mitä aiot valmistaa teille ruoaksi tänään kun täällä jääkaapissa ei ole mitään???"

Vierailija
8/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sitten pojan jääkaappi, jos tuo oli miniän jääkaappi? Vai eikö raukalla ole lainkaan jääkaappia, johon hän voisi ostaa terveellisiä äidin hyväksymiä ruoka-aineita?

Vierailija
9/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun anoppi päivitteli ja kauhisteli ääneen, kun oli poikkeamassa ja haki kahvikermaa jääkaapista. Ja huomasi, että siellä oli vain minun aamulla tekemiä susheja, erilaisia valmiita chilikastikkeita, sushia varten inkiväärisäilykkeitä, erilaisia voimakkaita erikoisjuustoja, paljon valkosipuleita ja jotain serranokinkkua ja muutama purkki jotain marinoituja oliiveja ja yksi feta. Pöydällä oli muutama avocado ja yksi hunajameloni. "Eikö teillä ole mitään syötävää????" "Mitä aiot valmistaa teille ruoaksi tänään kun täällä jääkaapissa ei ole mitään???"

Minä niiiin haluaisin olla sinun anoppi. Olisin onnessani tuollaisen jääkaapin äärellä - paitsi jos sanoisit, että ne ei ole sinua varten.

Vierailija
10/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vihannesten ja juuresten paikka ole jääkaapissa. 

Vierailija
11/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsaa vielä vaatekaapitkin !

Vierailija
12/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuoreet kasvikset ovat varmaankin sun poikasi jääkaapissa, koska olet tietysti opettanut hänet hankkimaan ja laittamaan itselleen terveellistä ruokaa.

Vierailija
13/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kansantalous ja tuleva ilmastonmuutos kaipaavat juuri tällaisia jääkaappeja. Mahdollisimman vähän kotimaista lähiruokaa, mahdollisimman paljon tuontituotteita, joiden sisältämistä raskametalleista ja kasvsuojeluaineista ei ole tietoa. Ei vihanneksia, ei juureksia.

Vierailija
14/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**uako se sulle kuuluu?

Vierailija
15/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sä toisten jääkaapilla roikut, senkin hieho!

Vierailija
16/16 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todella. Miniän jääkaappi. Ap tule jo 2000-luvulle. Eikös se ole pojan perheen jääkaappi mitä kävit tarkastamassa. Meillä ainakin mies käy usein ruokakaupassa. Miksi sinun poikasi ei käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi