Ensi kesän festarit - Artistitoiveita?
Kerro festarit ja kenet haluaisit esiintymään sinne? Bookauksia taidetaan tehdä juuri nyt!
Kommentit (24)
Alice Cooper Kuopiorockiin. Olen varma että promoottori lukee tätä palstaa, niinhän ne kaikki :D
Rockia lavoille! Ärsyttää nuo radiolällätykset ja joka lavalla samat artistit.
Ei ainakaan: Cheek, Antti Tuisku, Robin, Elastinen, Jenni Vartiainen, Anna Abreu, Jari Sillanpää, Kaija Koo, Juha Tapio, Yö, Chisu, Janna, Vesala, Sanni... yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan: Cheek, Antti Tuisku, Robin, Elastinen, Jenni Vartiainen, Anna Abreu, Jari Sillanpää, Kaija Koo, Juha Tapio, Yö, Chisu, Janna, Vesala, Sanni... yms.
Aha. Toivotan juuri tämän kokoonpanon tervetulleeksi Tikkurila festivaaleille!
M23 kirjoitti:
Alice Cooper Kuopiorockiin. Olen varma että promoottori lukee tätä palstaa, niinhän ne kaikki :D
Kannatetaan. Olin Oulussa kattomassa ja kuulemassa Alice Cooperia. Upeeta oli.
Hozier, Damien Rice tai Passenger, mikä tahansa festari :) Tai ihan keikka vaan, jos saisi valita...
Ei kiinnosta mitä täällä pienessä junttilandiassa festaroidaan ja kuka tulee esiintymään johonkin +10-asteen säässä, vesisateessa, mutavellikentällä pidettävään festariin, jossa ollaan vielä ötököiden kupattavanakin. Minä lähden taas ensi kesänä USA:n Milwaukeehen Summerfestiin. On muuten "hieman" isompi ja parempi, kuin yksikään Suomen festareista ja "hieman" paremmat säät siellä. Plus että on myös "hieman" paremmannäköisiä naisia siellä, kuin kotimaiset siiderivalaat.
Niin ja en lähde yksin. Äijäporukkaa lähtee mukaan.
Kaikki kesän festarit ja kaikki Vain elämää -tuotantokausien esiintyjät. Siinä se suomalainen festarikesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne nuo sopivatkin. Laadukkaammille festareille eivät ole tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitä täällä pienessä junttilandiassa festaroidaan ja kuka tulee esiintymään johonkin +10-asteen säässä, vesisateessa, mutavellikentällä pidettävään festariin, jossa ollaan vielä ötököiden kupattavanakin. Minä lähden taas ensi kesänä USA:n Milwaukeehen Summerfestiin. On muuten "hieman" isompi ja parempi, kuin yksikään Suomen festareista ja "hieman" paremmat säät siellä. Plus että on myös "hieman" paremmannäköisiä naisia siellä, kuin kotimaiset siiderivalaat.
Niin ja en lähde yksin. Äijäporukkaa lähtee mukaan.
Juu siellä Jenkeissä kun ei niitä valaita olekaan, hehe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne nuo sopivatkin. Laadukkaammille festareille eivät ole tervetulleita.
Siellä saat sitten yksin moshata niillä laatufestarrillasi, koska näitä jengi tulee katsomaan 😀
Eino ja Aapeli kesäkiertueelle. Buukataan joka lavalle, genrestä viis.
Sama kuin tänä kesänä: Ruissi ja Ultra Bra