Taksimies kertoi, että Anni Sinnemäki kulkee työmatkat virka-autolla ! ! ! !
Pitääkö paikkansa ? Itselläni ei ole tietoa.
Mut kun katsoo Helsingin kaupungin tiedoista, niin johtajatasolla tosiaan on virka-autot.
Eli jos Annin ajaa virka-autolla työmatkat, niin aikamoinen uutispommihan se on.
Ville Niinistö sentäs pyöräilee ja julkisilla menee.
Kommentit (42)
Tietääkö kukaan ?
Helsingin kaupungin päätöksissä kyllä on tietoa, että kaupungin johdolla on virka-autot.
Riksallako hänen pitäisi sitten kulkea pisteestä A pisteeseen B työpäivän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Riksallako hänen pitäisi sitten kulkea pisteestä A pisteeseen B työpäivän aikana?
Julkisilla tietenkin. Vihreät haluaa että kaikki käyttävät julkista liikennettä ja yrittävät rajoittaa autoilua mahdollisimman paljon.
Jyväskylän kaupunginvaltuustossa on vihreä rattijuoppo. Tuomittu kahdesti 😂
Niin on ja puheenjohtajansakin syylistynyt toistuvaan salavuoteuteen ja eri sängyissä jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisilla tietenkin. Vihreät haluaa että kaikki käyttävät julkista liikennettä ja yrittävät rajoittaa autoilua mahdollisimman paljon.
Mutta pääsääntö kuitenkin on "Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä opetan.". Tämän osasivat jo 1800-luvulla raittiutta kansalle saarnanneet juopot papit, ja tämän osaavat lentoliikenteen kasvua vastustamaan Balille kokoukseen lentäneet ympäristöviisaat.
Kuinkahan paljon Sinnemäkeen kohdistuu uhkauksia? Varmaan sikdikin työnantaja vastii tietynlaisia turvatoimia esim. virka-auto.
Siis miksi hän ei käyttäisi virka-autoa, jos se viranhaltijalle kuuluu etuihin?
Jos virka-autoilu ottaa aivoon, äänestä valtuustoehdokkaita jotka vähentäisivät virkaetuja (jos sellaisia on) tai ryhdy itse ehdolle.
Eivät vihreät vastusta kategorisesti autoilua, vaikka ajavatkin pyöräilyn ja joukkoliikenteen suosimista. Kyllä monessa tilanteessa kaupungissakin tarvitsee autoa. Kysymys on liikenteen kokonaissuunnittelusta.
Ajoihan Ville Niinistökin vuosikausia ruotsiin rekisteröidyllä autolla Suomessa, koska kiersi veroja. Jäi kiinnikin joitain vuosia sitten. Vihreiden johtohenkilöt ovat sitten loistavia esikuvia! 😂
Ap, tule vaihtamaan pissavaippani niin kerron lisää uutispommeja noista viherkommareista.
T: Arto-vauva 61 v.
Ei tavallisia työmatkoja (kodin ja työpaikan välisiä matkoja) saa edes kulkea virka-autolla. Ainakaan julkisella puolella ei saa käsittääkseni, yksityinen sektori voi olla asia erikseen.
Anni kyllä kävelee Katajanokalta kaupungintalolle, useimpina aamuina ollaan samoissa liikennevaloissa odottamassa, minä olen tosin menossa Katajanokalle päin. Eiköhän se virka-auto ole siellä kaupungintalon kellarissa.
Anni sinnetänne menee autolla vähän sinne ja tänne.
Vierailija kirjoitti:
Anni kyllä kävelee Katajanokalta kaupungintalolle, useimpina aamuina ollaan samoissa liikennevaloissa odottamassa, minä olen tosin menossa Katajanokalle päin. Eiköhän se virka-auto ole siellä kaupungintalon kellarissa.
Tuon matkan kyllä kävelisi kuka tahansa. Kuka tahansa ei vain osta kämppää Katajanokalta.
Vierailija kirjoitti:
No entä Sipilä?
Ministerit taitaa olla poikkeuksia näissä virka-autojen käytössä eli heitä kuljetetaan varmaan kotiin asti. Ainakin pääministeri.
Anteeksi, taksikuski piti sanomani. Ei ole taksimiehiä vaan taskihenkilöitä tai kuskeja.