Teinini eivät ui, eivät marjasta, harrastavat vsin kotona..
( maalaavat ja soittavat), eivät käy konserteissa yms.tapahtumissa, haluavat olla koulun jälkeen yksin, inhoavat kilpailua, eivät shoppaile jne.jne.
Numerot kuitenkin ovat hyviä, ovat eläinrakkaita, avarakatseisia, tietävät paljon maailman tapahtumista, empaattisia. Fiksuja introvertteja.
Kivittäkää tai kehukaa!
Ap
Kommentit (7)
Mitä tarkoittaa "eivät ui"?
Olisin kyllä kovin huolissani jos lapseni olisivat uimataidottomia vielä teini-iässä.
Teini ei marjasta? Nyt on syytä olla huolissaan!
Minä kävin joskus teininä puolipakolla marjastamassa. Uin kyllä. Teinisi vaikuttavat ihan fiksuilta.
Uivat hyvin, lapsena kävivät paljon järvessä uimassa ja ovat oikein taitavia siinä. Lopettivat uimisen pari vuotta sitten ( ovat 15 ja 17), uimahalliin heitä ei saisi kirveelläkään. Itse olen uinut viimeksi 30 vuotta sitten, Saimaalla jonka rannoilta olen, mutta uimahallit ovat itsellekin nou nou.
Liikunnallisia harrastuksia heillä ei ole, tosiaan toinen soittaa ja toinen maalaa. Lukeminenkin maistuu. Tuntuvat kuormittuvan joukkuejutuista ja kaikesta hälinästä. Äitiinsä tulleet. ap
Vierailija kirjoitti:
Uivat hyvin, lapsena kävivät paljon järvessä uimassa ja ovat oikein taitavia siinä. Lopettivat uimisen pari vuotta sitten ( ovat 15 ja 17), uimahalliin heitä ei saisi kirveelläkään. Itse olen uinut viimeksi 30 vuotta sitten, Saimaalla jonka rannoilta olen, mutta uimahallit ovat itsellekin nou nou.
Liikunnallisia harrastuksia heillä ei ole, tosiaan toinen soittaa ja toinen maalaa. Lukeminenkin maistuu. Tuntuvat kuormittuvan joukkuejutuista ja kaikesta hälinästä. Äitiinsä tulleet. ap
Miten ne luistavat koulu-uinnit?
Mulla myös kaksi tällaista teiniä. Kotona on aina ihanan rauhallista. Sielu lepää. (minäkin olen introvertti) Moni ystäväkin on sanonut, että meillä on niin ihanaa olla, kun on niin rauhallista. Toki tappelemme ja normi teini-säädöt, mutta ne kuuluu elämään.
En minäkään tehnyt noita asioita teininä.