Nettiostoksia ennen menkkoja, onko muilla havaittavissa samaa?
Muistan lukeneeni tästä jonkin sortin artikkelin, että naiset retkahtaa nettiostoksiin juuri ennen menkkoja. :D
Olen kyllä huomannut, että toimin samoin. Mites te muut, onko havaittavissa PMS-shoppailua?
T. juuri 100e urheiluvaatteisiin törsännyt köyhä
Kommentit (8)
Joo kyllä, mutta myös muita ostoksia mitä katuu myöhemmin, itsellä pahimmat on ollut jättiluppakorva-kani ja vanha luxus-mersu, kummatkin palautin kun kuukautiset alkoi.
Kyllä, mutta vaihdoin nettikaupat kirppareihin, aloin säästämään useita satasia kuukaudessa ja nykyään työnnän ne rahat rahastoon :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta vaihdoin nettikaupat kirppareihin, aloin säästämään useita satasia kuukaudessa ja nykyään työnnän ne rahat rahastoon :D
Fiksu! Itse olen niin vaativa ronkeli, että ensin kahlaan miljoona eri nettikauppaa kunnes löydän halvimman tuotteen (siitä kalliista tuotteesta minkä haluan) ja tilaan. :D Viimeisintä ostosta en edes olisi saanut tilattua, mutta siinä mokomassa oli "tilaa nyt, maksa ensi kuussa" -vaihtoehto. Se oli menoa sitten.
Ap
Shoppaitua tulee lähinnä ruokakaupassa -,- ähkii mahan täyteen makeaa, pitää tasapainottaa ähkimällä suolaista ja sen jälkeen taas makeaa. Mässäilee kaksin käsin minkä ehtii ja sitten pitää jo mennä peiton alle itkemään, miten kukaan ikinä voi rakastaa tämmöistä luuseriporsasta... Ja sitten alkaa menkat ja uskaltaa taas ajatella, että ehkä en olekaan hirvittävä ihmisraunio :-D
Hormonit, menkää pois kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Shoppaitua tulee lähinnä ruokakaupassa -,- ähkii mahan täyteen makeaa, pitää tasapainottaa ähkimällä suolaista ja sen jälkeen taas makeaa. Mässäilee kaksin käsin minkä ehtii ja sitten pitää jo mennä peiton alle itkemään, miten kukaan ikinä voi rakastaa tämmöistä luuseriporsasta... Ja sitten alkaa menkat ja uskaltaa taas ajatella, että ehkä en olekaan hirvittävä ihmisraunio :-D
Hormonit, menkää pois kiitos <3
Ymmärrän! Seuraavaksi onkin sitten jo valmis taistelemaan koko maailmaa vastaan, kun menkat alkavat.
Ap
Kyllä todellakin. Tulee esim tilattua joku lehti tai muuta. Tiettyinä päivinä olen ihan höveli tilailemaan ja siitä tulee jotenkin hyvä olo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu! Itse olen niin vaativa ronkeli, että ensin kahlaan miljoona eri nettikauppaa kunnes löydän halvimman tuotteen (siitä kalliista tuotteesta minkä haluan) ja tilaan. :D Viimeisintä ostosta en edes olisi saanut tilattua, mutta siinä mokomassa oli "tilaa nyt, maksa ensi kuussa" -vaihtoehto. Se oli menoa sitten.
Ap
No, fiksu ja fiksu.. Ainakaan rahat eivät häviä turhuuksiin ja raha kasvaa rahaston ja suorien osakkeiden myötä korkoa. Olen vaan jäänyt totaalisen koukkuun tohon hommaan, ja mietin jatkuvasti "mihin seuraavaksi sijoitan" - ja no, kuun lopulla sitten tulee laitettua rahaa välillä ihan uusiinkin sijoituskohteisiin, joita en välttämättä uskaltaisi ostaa keskellä kuuta.. Riskinotto siis selvästi kasvaa... :D
Joo samaa. Wishistä tein just tilauksen..