Terveisiä täällä Toscsnassa asuvalta rikkaalta kotirouvalta!
Tultiin ravintolasta ja kiva päivittää, mitä suomalaisille kuuluu. Meillä on täällä Toscanassa riista ja tryffelikausi parhaimmillaan. Mieheni käy ampumassa fasaaneja lähes päivittäin ja gourmet-kokki laittaa meille illallisia lähes joka ilta. Mutta tänääm olimme ravintolassa tuttavien kanssa. Minulla oli Balmainin mekko.
Kommentit (18)
Ja sulla ei ollut ketään muuta kenen kanssa jakaa tuo kuin nettipalstan kanssa :D Trollihan sinä olet, mutta olisi aika säälittävää, jos ei olisi ystäviä, joiden kanssa jutella asioista.
Onko ap:n mies rikas pankkiiri, jolla on iso vehje, seksiaddiktio ja rasvaprosentti viiden pinnassa? Jos ei, kannattaa päivittää trolliaan.
Miehesi on sarjamurhaaja eikä sinulla ole ystäviä. Kuulostaa surkealta.
Kerro lisää. ;)
Viinitarhojen keskellä käyskentelee varmaan myös joku Keaunu Reevesin näköinen komistus.
Voit varmaan majoittaa minut pariksi kuukaudeksi niin voin tulla hoitamaan psoriani.
mielenkiintoisen jäytävä tapa korostaa omaa miehuuttaan
esiintymällä leveänä naisena synntyspalstalla.
Onnea matkaa, Kraka, pian huoles on taivaan sineessä..
Siinä seesteisessä
Mitä järkeä tehdä noin tyhjä provo? Ajatelkaa, jos joku olisi oikeasti noin tyhjä? Mitä ap muutenkaan hakee tuolla, en tiedä.
Voinko tulla teille pariksi viikoksi kylään? Täällä on niin kurjat ilmatkin :(
Mitäpä muuta sitä haluaa Toscanassa tehdä mukavan ravintolaillan päätteeksi kuin... tulla herättelemään kateutta vauvapalstalle. No mutta. Seuraavan kerran kun teette pikavisiitin Suomeen, miehes voisi tulla ampumaan parit fasaanit meidän nurkilta. Pitävät niin pahuksenmoista meteliä välillä. Saatte pitää raadot.
Ei, en jaksa lähteä tähän. Ei kolahda edes huonoudellaan tämä aloitus. Seuraava.
Mitäs te täällä oikeen huutelette? Onhan se kiva lukea päivitystä jostain muustakin kuin "loppukuuksi rahaa 5€, miten pärjään" -juttuja.
Kuulostaa ihanalta :) itse nautin juuri hotelliaamiaista Italiassa, niin kauniissa aurinkoisessa pikkukylässä. Kohta näen mieheni ja tapaan ensimmäistä kertaa hänen perheensä
Terveiset myös sinne syksyisestä Suomesta 😊🍁🍃🍂
JA sit mä heräsin