Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein "otat" eli juot alkoholijuomia niin, että tunnet alkoholin vaikutuksen?

Vierailija
17.09.2017 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun seuraavana päivänä on vapaata, eikä mitään sovittuja aamumenoja. Arkena en tissuttele, enkä aloita ennen ilta kuutta.

Vierailija
2/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

glasnost

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen alkoholin vaikutuksen ensimmäisen keskioluen tai viinilasillisen aikana. Senhän tuntee heti vai miten tottuneita muut on alkoholiin?

Vierailija
4/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vaikutuksen jo ensimmäisen viinilasillisen jälkeen. Mulla on huono viinapää, otan harvoin (ehkä juuri siksi). Seuraavana aamuna maistuu suussa umehtuneelle ja usein herään päänsärkyyn.

Vierailija
5/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot "ottaa".

Vierailija
6/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille alkoholin käyttö on elämäntapa, joka päiväistä tissuttelua josta on vaikea päästä eroon.

Onneksi pääsin, terveyttä, mielialaa ja rahaa vievää turhaa touhua näin jälkikäteen ajateltuna.

Vierailija
7/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuntuu vaikutus jo yhdestä oluesta. Viiniä en pysty juomaan ollenkaan, kun lasillisesta tulee järkyttävän huono olo. Tuopillisen olutta juon kerran vuodessa Tallinnan-laivalla. Pidän oluen mausta ja voisin juoda sitä useamminkin, mutta humaltuminen on epämiellyttävää.

Vierailija
8/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin 2-6 viikossa, vaikka kysymyksen asettelu on absurdi. On ihan eri asia juoda 2 kertaa viikossa kuin 6 kertaa viikossa. Kolminkertainen ero.

Vierailija
9/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join vielä pari kuukautta sitten 2-3 kertaa VIIKOSSA ja silti tuntui se eka tölkki ihan selvästi päässä, sen jälkeen tasottui. Nykyään ehkä kerran viikossa tai joka toinen viikko.

Vierailija
10/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen joka toinen päivä nautin n. 3 annosta. Tänään illalla avaan lonkeron jos toisenkin. :)

Vierailija
11/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen joka toinen päivä nautin n. 3 annosta. Tänään illalla avaan lonkeron jos toisenkin. :)

Tullut varmaan tavaksi tuo lonkeron ottaminen.

Vierailija
12/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoiset vaihtoehdot, ainakin tuo 2-6 kertaa viikossa. On tosi eri asia ottaa vaikka kolme viinilasillista perjantaisin ja lauantaisin, kuin ottaa nuo kolme viinilasillista joka päivä ma-la.

Vierailija
13/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan niin harvoin, että olen humalassa jo ensimmäisen annoksen (yleensä puolen litran siiderituoppi) jälkeen, ellen juo sitä aivan erityisen hitaasti. Kahden tuopin jälkeen olen niin humalainen, että se heikentää jos havainto- ja keskustelukykyä, kolmen jälkeen huojuen kotiin. Juon keskimäärin kerran kuukaudessa tai kahdessa, joskus saattaa olla pidempi, joskus lyhyempi tauko.

Vierailija
14/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen alkoholin vaikutuksen ensimmäisen keskioluen tai viinilasillisen aikana. Senhän tuntee heti vai miten tottuneita muut on alkoholiin?

No en tiedä tottumisesta kun en edes joka kk ota lasillistakaan viiniä. Mutta ei se minulla mihinkään olennaisesti vaikuta se lasillinen.

Vierailija
15/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä tottumisesta kun en edes joka kk ota lasillistakaan viiniä. Mutta ei se minulla mihinkään olennaisesti vaikuta se lasillinen.

Tai no, tottapuhuen, kyllä se ehkä vähän ramasee.

Vierailija
16/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tämän tästä ja tuon tuostakin.

Vierailija
17/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 kertaa viikossa ja ihan kännit vedän eikä mitään "pari viinilasillista"

Vierailija
18/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, että minulla yksi annos vielä aiheuttaa tuntemusta alkoholin vaikutuksesta, joillain varmastikin. Ja onhan tuossa tuo lisämääre "ottaa kuppia", jolla yleensä käsitetään useamman annoksen päivää. Sikäli kun aloituskysmys on jonkun mielestä epätarkka.

ei ap

Vierailija
19/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa..

No ei, ehkä kerran vuodessa. En ole ollut ikinä alkoholiin päin, en ymmärrä miten jotkut jaksavat jopa joka viikonloppu olla humalassa :0

Vierailija
20/25 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pisteitä 2-6 kertaa vkossa,olen yllättynyt.