Todella komea mies on kiinnostunut minusta, ihan tavallisen näköisestä naisesta. Kusettaako hän?
Olen skeptinen tämän suhteen suhteen. En ymmärrä miten niin kome amies voi olla kiinnostunut minusta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Omasta mielestäni Antti Reini on komea, mutta taas Cheek on ihan kauhea mielestäni
Minun mielestä taas Antti Reini näyttää kulahtaneelta puliukolta ja saa aikaan minussa vain inhoa (inhoan sitä "viinanpolttamaa" ääntäkin, hyh).
Ap:n komea mies voi siis olla komea ap:n mielestä, mutta ei muiden. Ap voi huoletta jatkaa tutustumista komistukseensa.
kyllä ne komeimmmat lähes poikkeuksetta on homoja. Ne huolehtii ulkonäöstään enemmän, pukeutuu trendikkäämmin, jne on hoikkia. Katoppa jotain ryysyrannanjoosepppia, rasvanen tukka, huono iho, on hetero.
joku kaaappihomo haluaa ottaa jonkun huomaamattoman näköisen naiseen, että saa kulissit pystyyn vaikka vanhempien tai työn takia.
Oikeesti todella komea mies kuulee ulkonäöstään muilta ihmisiltä vähän väliä, sekä miehiltä että naisilta.
Monella on täällä komea mies, jota se ei oikeesti ole.
Luultavasti haluaa itsetuntonsa tai muun syyn takia naisen, joka ei ole todella kaunis.
Tuli mieleen yksi somepersoona, joka hehkutti komeaa miestään ja mies paljastui huijariksi. Saivat lapsen yhdessä. Tiesin että mies ei ollut rehellinen, kun kehui naista epäuskottavasti. Olivat todella eri tasoa.
Teillä naisilla on kumma tapa analysoida kaikkea. En kelpaa sika kun... ulkonäkö voi toimia kiinnostuksen herättäjänä, mutta luonne ja se kemia on kuitenkin tärkeintä. Ei sitä kovin pitkään minkään riivinraudan kanssa jaksaisi kulkea. Kun juttu tuntuu hyvältä, ulkonäkö saa vähemmän merkitystä.
Miksi ajattelet, että mies on komea? Pidetäänkö häntä yleisesti komeana, vai onko hän vain sinun mielestäsi hyvännäköinen? En yleensäkään ymmärrä näitä "komea mies" -juttuja. Minulla on ainakin niin omanlaiseni maku, että varmasti ei mene yksiin muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
okei. vaikka olisikin kiinnostunut ja jos rupeaisimme suhteeseen, niin loppu elämä pitäisi elää mustasukkaisuudessa, kun kaikki naiset haluaisivat miestäni :O
No ei KAIKKI naiset tykkää samanlaisesta eli juuri sinun mahdollisesta miehestäsi.
Toivottavasti ette ryhdy suhteeseen jos olet noin epävarma, olisi raskasta miehelle.
Tottahan se on kiinnostunut. Mut kokemuksella sanon että helpompaa on jos on miehenä vaatimattomampi tapaus, noiden komeiden perässä juoksee moni muukin, röyhkeimmät eivät välitä vaikka olis kuin varattu.
Joo kaikilla on täällä komea mies :)
Oikeesti niitä oikeesti komeita hyvävartaloisia miehiä on todella vähän.
Mä nuorena seurustelin todella komean pojan kanssa, itse olen tavallisen nätti omasta mielestäni. Olin yllättynyt kun tuo poika ilmaisi kiinnostuksensa, seurusteltiin kuitenkin pitkähkön ajan ja oltiin tosi rakastuneita, eikä hänen komeutensa mitenkään vaivannut, ei sitä alun jälkeen ulkonäköä hirveästi mieti, meillä synkkasi hyvin muuten.
Mun jälkeen meni yhteen todella kauniin tytön kanssa, erottiin siis kun päätin muuttaa eri paikkakunnalle opiskelemaan ja ei haluttu etäsuhdetta. Ja ihan onnellisia olivat hekin, mutta tuo(kin) tyttö oli todella mukava sen lisäksi että oli kaunis.
Mikä nyt sit on kenellekin todella komea tai kaunis, minusta oikeastaan kaikki kauneimmatkin ihmiset ovat lopulta aika taviksia.
Petä sitä varmuuden vuoksi. Kyllä hänkin varmaan pelaa monta samaan aikaan.
Niin minäkin olen tehnyt eikä kaduta. Jos jättää niin sitten on toinen varalla. Jos ei, niin ei hänelle tarvitse kertoa.