Todella komea mies on kiinnostunut minusta, ihan tavallisen näköisestä naisesta. Kusettaako hän?
Olen skeptinen tämän suhteen suhteen. En ymmärrä miten niin kome amies voi olla kiinnostunut minusta.
Kommentit (52)
Oletko rikas? Jos on helpon elämän perässä? Kannattaa luottaa vaistoonsa! Liian hyvä ollakseen totta on yleensä juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
okei. vaikka olisikin kiinnostunut ja jos rupeaisimme suhteeseen, niin loppu elämä pitäisi elää mustasukkaisuudessa, kun kaikki naiset haluaisivat miestäni :O
Nyt tajuan, miksi komeat/kauniit ovat sinkkuja
ap
"Nyt tajuan, miksi komeat/kauniit ovat sinkkuja"
Tarkoitatko sitä Kauniit ja Rohkeat -trilleriä tms. kuitenkin kenties? Ihmetytti vaan mainintasi "komeat /kauniit".
ap, valitettavasti voin luvata että suhteestanne ei tule pitkä. Mulla on kokemusta oravasta suhteesta, jossa ajattelin samala tavalla. Se hakee jotain frends with benefits seuraa, tai sillä on vaimo kotona. Eikä ole sinkku, tai aidosti sinusta kiiinnostunut elämän ainoana kumppanina. Olen aika varma tästä. Pengoppa vähän taustoja niin huomaat.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta suurin osa nuorista naisista ainakin arvioi oman ulkonäkönsä tolkuttoman kriittisesti. Et ehkä itse näe itseäsi viehättävänä vaikka muut näkevät. Toisaalta taas voit arvioida miehen paljon komeammaksi kuin millaisena muut häntä pitävät, eiväthän kaikki pidä hyvännäköisenä samoja asioita.
Miehissä on kusettajia ylipäänsä todella paljon, ihan kaikennäköisissä, joten terveen varovainen kannattaa olla kun seuraa etsii, oli mies minkä näköinen vain. Komeille se kusettaminen on usein helpompaa kun saavat helpommin naiset kiinnostumaan itsestään mutta ei noilla antamillasi tiedoilla voi ulkopuolinen arvioida tuon sinusta kiinnostuneen miehen motiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Kusettaa todennäköisesti. Sovit treffejä mahdollisimman julkisille paikoille, jossa liikkuu paljon porukkaa. Ilmaiset kuinka haluat tutustua hänen perheeseen ja kavereihin. Menet vastaan työpaikalle jne. Kusettajat välttelevät noita.
No niin varoo varmaan kaikki, jotka eivät ole täysin naiveja ja kokeneet, nähneet ja kuulleet persoonallisuus häiriöisistä tai muuten vaikeista ihmisistä.
Eipä tuossa mielestäni mitään outoa ole. Oman kokemukseni perusteella komeat miehet eivät välitä naisen ulkonäöstä läheskään niin paljon kuin rumat tai tavalliset miehet. Oma mieheni on todella komea vaikka itse olen tavallinen ja meikittä jopa ruma. Aiemmin tuntemistani miehistä taas nimenomaan ne rumat/tavalliset miehet ovat olleet sitä mieltä, että ainoastaan kaunis nainen kelpaa heille enkä itse ole heille ulkonäön puolesta kelvannut.
Olen päätellyt, että kun miehellä on ulkonäköä omasta takaa, ei naisen ulkonäkö ole enää se ykköskriteeri kumppanin valinnassa. Ehkä siinä jollain lailla ulkonäkö menettää merkityksensä eikä kauneus ole enää niin mystistä ja ihannoitavaa. Tiedä häntä, mutta tällaista olen todistanut useamman kerran.
Onkohan mies muidenkin mielestä komea? Ehkä vaan näet hänet komeana ja hän voi nähdä sinut kauniina. Ei kaikilla ole sama kauneuskäsitys.
Olet vaimomatskua? Eli ystävällinen ja tasapainoinen, lämmin nainen, terve ja sopusuhtainen. Sinulla on asiat kunnossa, et käytä päihteitä, tupakkaa ja liikut säännöllisesti. Olet tavallisesta aavistuksen tasokkaampi, mutta et liian kaunis tai ainakaan pöyhkeilevä pissis. Katsopas tarkkaan, kaikkein parhaimmilla miehillä on juuri tällainen vaimo.
Ap, et sä voi päättää sen miehen puolesta minkä näköistä naista hän pitää viehättävänä ja haluttavana. Koita nyt vain kestää, että hän tuntee vetoa suhun. Hänen ulkonäkönsä ei määrittele sitä kehen ja minkä tasoiseen naiseen hän sinun mielestäsi saa tuntea vetoa.
Itsekkään en pidä niistä komeista miehistä, tai ei ne inhota, voin katsoa että tuo on komea, onpa täydellinen kroppa, mutta kuitenkaan ei herätä mitään kiinnostusta. Sitten ihastun/kiinnostun joistain ihan tavallisen tai hieman rumemmista, mutten ikinä kiiltokuva miehistä.
Mies on varmaan kiinnostunut sinusta, koska näytät omalta itseltäsi, et ole pelkkä kaunis kuori, sinun koko persoonasi vain vetää puoleensa.
Saattapa olla ettet ole ollenkaan niin ruma kuin kuvittelet olevasi ;) Mulla on ainakin ihan törkeän komea mies.
Minulla on tosi komea mies, vaikka itse olen melko vaatimattoman näköinen. Olin aluksi hämilläni ja epäuskoinen, kun hän osoitti kiinnostusta. Nyt olemme olleet jo viisi vuotta naimisissa. Samanlainen huumorintaju ja arvomaailma yhdistävät.
Tätä oli tutkittu ja oli juuri viime vkolla juttua jossain.
Eli uskokaa tai älkää mammat, oli tutkittu ja arvioitu pariskuntien ulkonäköä ja parisuhteen onnellisuutta. Tulos oli että suhteet joissa on komea mies ovat onnettomampia. Erityisesti jos nainen arvioitiin miestä vähemmän viehättäväksi! Perustelut:
Ruma mies ja kaunis nainen:
- vähemmän upeaksi itsensä mieltävä mies panostaa naiseensa enemmän koska arvostaa tätä enemmän niin mielettömänä saaliina. Nainen on totta kai silloin yleensä onnellisempi:
Komea mies ja rumempi nainen:
-Jos nainen on vähemmän viehättävä tai mies erityisen kuuma, nainen kokee usein jatkuvaa painetta olla riittävän upea eikä miehellä ole vastaavaa tunnetta vrt toinen esimerkki jolloin hän ei panosta suhteeseen niin paljon.
Allekirjoitan sellaisen miehen puolisona jota lähes kaikki naiset kuolaavat.
Totta. Omasta mielestäni Antti Reini on komea, mutta taas Cheek on ihan kauhea mielestäni
kusettaa se ei halua muuta ku pillua
Vierailija kirjoitti:
Totta. Omasta mielestäni Antti Reini on komea, mutta taas Cheek on ihan kauhea mielestäni
Molempia taidetaan pitää yleisesti hyvännäköisinä miehinä. Toisella vain ikää enemmän ja toisella ...poskia.
Tuttu tunne! Ihmettelin pitkään, miksi niin komea mies piirittää minua. Hän on niin hyvännäköinen, etten itse varmaan olisi edes kiinnostunut, jos mies ei olisi osoittanut haluaan tutustua. Jotenkin olen aiemmin ihastunut vain itseni tasoisiin miehiin. Ensi tapaamisellamme ihmettelin, miten joku voi näyttää niin hyvältä. Tänään, viiden vuoden jälkeen, katson häntä ja ajattelin ihan samoin.
Onhan itsetuntoni ollut koetuksella. Olen ihan nätti, sellainen perus naapurintyttö. En kuitenkaan ole mitään verrattuna mieheen saati hänen exäänsä.
Silti ollaan kihloissa ja suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. Mies järjestelee asioita, jotta minun olisi hyvä olla hänen kanssaan.
Miksi? Hän nauttii seurastani. Meidän on helppo olla yhdessä. Meillä on melko samanlaiset lähtökohdat elämään, joten ymmärrämme toisiamme. Haluamme tulevaisuudelta samoja asioita. Aina ei ole ollut ruusuista, mutta yhdessä on haluttu olla. Ehkä olen riittävän hyvä myös ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattoman näköinen nainen ei kiinnosta muita miehiä, ei tarvitse olla huolissaan että lähtisi muitten matkaan. Vaatimattoman näköinen on nöyrempi ja epävarmempi kuin kaunis nainen, alistuu ja palvelee halukkaammin.
Miehellä voi olla puutteita itsetunnossa, ei uskalla lähestyä todella kauniita.Aliarvioit ehkä ulkonäkösi, onko sinulla ehkä kaunis vartalo, liikut kauniisti, isohkot rinnat, hyvä takapuoli? Monet miehet kiinnittää enemmän huomiota vartaloon kuin kasvoihin. Hoikkuus on myös monelle tärkeää, saa olla vähän rumakin kunhan on hoikka.
Tää kommentti hämmentää mua. Itse koen olevani 100% vaatimattoman näköinen (ja oloinen myös) nainen. Silti kiinnostan kyllä tarpeeksi monia miehiä, että nytkin parisuhteessa olisi mahdollista lähteä toisen matkaan jos haluaisin. En toki halua. Eikä aina olisi mahdollisuutta, tietenkään, mutta jos on ihmisen kanssa vuosia yhdessä niin varmasti tulee joku mahdollisuus vaihtaa miestä, jos on yhtään miellyttävä luonne ja tapaa jossain ihmisiä.
Kerro sille kärsiväsi jopa vainoharhaa aiheuttavan tason itsetunto-ongelmasta. On reilua olla rehellinen mielenterveysasioista ennenkuin toinen sitoutuu suhteeseen enemmän.