Vaimoni löysi äsken mysteeriset pitsipikkuhousut sänkymme alta ja tuli raivoamaan minulle
Tunnustin heti, että ne kuuluvat toiselle naiselle jonka kanssa minulla oli seksisuhde.
Se tuntui paremmalle idealle kuin tunnustaa, että ne kuuluvat minulle.
Kommentit (21)
Ääh kyllä vaimosi ymmärtää.
T saman kokenut
Oon jättäny pikkarit pettäjämiehelle, tosin tyynyn alle, jonka ajattelin olevan vaimon puoli.
Miten mä ymmärsin aloittajan viestin niin, että oikeasti pikkuhousut olivat hänen mutta katsoi parhaaksi kertoa toisin? Vai olinko väärässä?
Olisiko parempi kuitenkin ollut kertoa totuus?
Paitsi jos haluat eroon parisuhteestasi, niin sitten...
Hitto kun tällä palstalla katoaa aina usko ihmiskuntaan... Viittaan nyt kommentoijiin, en aloittajaan.
Naiset ei taida juurikaan pukeutua miesten kalsareihin?
Vierailija kirjoitti:
Minä! Myönnän tehneeni sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä puen mieheni kalsarit, kun omani on pyykissä.
Siis tunnustit että ne ovat toisen naisen, vaikka olisit voinut tunnustaa että ne ovat sinun? Vai _valehtelit_ pikkareiden olevan toisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olka nainen jolla on vain muutamat alushousut?
Ymmärrän ap:a. Jäin kerran kiinni kun en muistanut panna kylppärin ovea lukkoon ja mulla oli vaimon pikkarit jalassa. Ensin muija piti mykkäkoulua ja seuraavana oli itkuinen raivokohtaus että olisit voinut kertoa ennen kuin tehtiin lapset . En ole kuitenkaan koskaan edes ajatellut pettää miehen kanssa.
Minusta miesten kalsarit on paljon mukavampia kuin naisten. Oonko minäkin nyt crossdresser?
Tykkäät siis pukeutua naisten (alus)vaatteisiin? Luuletko, että vainosi ottaisi tiedon raskaasti, jos tietäisi? Mietin vaan, mitä vaimossasi aiheutit nyt kun valehtelit pettämisestä. Hän tuntee itsensä huonommaksi, riittämättömäksi, likaiseksi, petetyksi, toiseksi, hylätyksi jne. Versus, jos olisit sanonut pikkareiden olleen sinun, jolloin hän ei olisi tuntenut itseään huonoksi/petetyksi/riittämättömäksi, vaan olisi saanut ajatella vain teidän parisuhteen tilannetta ja sinua. Miksi aiheuttaa toiselle enemmän pahaa mieltä, kuin olisi tarvis. Olisit kertonut totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät siis pukeutua naisten (alus)vaatteisiin? Luuletko, että vainosi ottaisi tiedon raskaasti, jos tietäisi? Mietin vaan, mitä vaimossasi aiheutit nyt kun valehtelit pettämisestä. Hän tuntee itsensä huonommaksi, riittämättömäksi, likaiseksi, petetyksi, toiseksi, hylätyksi jne. Versus, jos olisit sanonut pikkareiden olleen sinun, jolloin hän ei olisi tuntenut itseään huonoksi/petetyksi/riittämättömäksi, vaan olisi saanut ajatella vain teidän parisuhteen tilannetta ja sinua. Miksi aiheuttaa toiselle enemmän pahaa mieltä, kuin olisi tarvis. Olisit kertonut totuuden.
Mutta miksi mies aiheuttaisi vaimolle pahaa ja suhteen tilannetta pitäisi miettiä vain koska selviää että mies pitää naisten vaatteista?
Eiköhän vaimo erota hajusta, kenen pitsipikkarit ovat kyseessä.
Miesten kannattaisi peseytyä useammin.
Vaimo tuskin olisi uskonut, että pikkarit ovat miehen. Avioero olisi valehtelusta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alapeukutettu?
Nainen lähti teiltä ilman alushousujaan?
😶