Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jenni Vartiainen on myynyt enemmän levyjä kuin Diandra vaikka Didillä on kaikki mitä Jennillä ei ole?

Vierailija
17.09.2017 |

Diandra on Suomen parhaita laulajia Saara Aallon lisäksi, joten kertokaa miksi hän ei ole menestynyt? Jenni Vartiainen hilluu listoilla ja jengiä käy keikoilla, vaikkei osaa laulaa ja on kylmä sekä etäinen + aika mitäänsanomattoman näköinen. Mistä johtuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ei ruleta musabisneksessäkään.

Alma rulettaa. Ja onhan Diandra normaalin naisen näköinen vs kakkosnelonen Jenni.

Vierailija
22/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on nainen ja diandra hihittelevä pikku tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Didi yrittäisi tehdä samankaltaisen musavideon kuin Jenni? Nämä poikkeaa aika paljon tyylillisesti tällä hetkellä:

Didi: Outta my head

Jenni: Turvasana

Vierailija
24/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Didi yrittäisi tehdä samankaltaisen musavideon kuin Jenni? Nämä poikkeaa aika paljon tyylillisesti tällä hetkellä:

Didi: Outta my head

Jenni: Turvasana

Joo voisin kuvitella Diandraa tuossa...

Vierailija
25/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dianra on väritön ja mitäänsanomaton.  Ei kertakaikkiaan herätä kenessäkään minkäänlaisia tunteita. On kuin kädenlämpöinen maito. On ihan ok, mutta ei liikuta ketään mitenkään.  Esiintyvässä taiteilijassa pitää olla karismaa ja se  Dianrasta puutuu.  Dianralla voi olla vaikka mitä kykyjä ja taitoja, mutta kun yksi puuttuu, sen mukana kaikki. Jennillä taas karismaa riittää, vaikka sille Dianrallekin jakaa ja siksi Jenni pärjää.  Ja onhan jenni paljon paremman näköinenkin, vaikka se ei yksin mitään meinaakaan, koska kysehän on laulamisesta, eikä missikisoista.

Oletko Jenni itse vai Hjallis tai vastaava Jennin piip joka tässä kirjoittaa? On niin skeidaa koko kommentti.

No voi kiitos kunniasta. Olisi tietenkin hienoa olla joku noista. Jenni ihan vaan sen takia, että hän on ihana ihminen ja hyvä esiintyjä/laulaja ja Hjallis rahojensa takia. Olisi kerrankin millä mällätä:)  

Ja sitten tuo Jennin piip? Jos sitä tarkoitat niin ei, olen nainen ja hetero.  

Tää av-palsta on siitä ihana, että aina näissä Jenni-ketjuissa, jos joku puolustaa/kehuu Jenniä, tulee tämä yksi kyselemään, että oletko itse Jenni. Ihan niin kuin  Jenni ei olisi aika suosittu ja varmasti paljon faneja, jotka kehuu. Ei Jennin itsensä tarvitse sitä tehdä ;)

Vierailija
26/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dianra on väritön ja mitäänsanomaton.  Ei kertakaikkiaan herätä kenessäkään minkäänlaisia tunteita. On kuin kädenlämpöinen maito. On ihan ok, mutta ei liikuta ketään mitenkään.  Esiintyvässä taiteilijassa pitää olla karismaa ja se  Dianrasta puutuu.  Dianralla voi olla vaikka mitä kykyjä ja taitoja, mutta kun yksi puuttuu, sen mukana kaikki. Jennillä taas karismaa riittää, vaikka sille Dianrallekin jakaa ja siksi Jenni pärjää.  Ja onhan jenni paljon paremman näköinenkin, vaikka se ei yksin mitään meinaakaan, koska kysehän on laulamisesta, eikä missikisoista.

Oletko Jenni itse vai Hjallis tai vastaava Jennin piip joka tässä kirjoittaa? On niin skeidaa koko kommentti.

No voi kiitos kunniasta. Olisi tietenkin hienoa olla joku noista. Jenni ihan vaan sen takia, että hän on ihana ihminen ja hyvä esiintyjä/laulaja ja Hjallis rahojensa takia. Olisi kerrankin millä mällätä:)  

Ja sitten tuo Jennin piip? Jos sitä tarkoitat niin ei, olen nainen ja hetero.  

Tää av-palsta on siitä ihana, että aina näissä Jenni-ketjuissa, jos joku puolustaa/kehuu Jenniä, tulee tämä yksi kyselemään, että oletko itse Jenni. Ihan niin kuin  Jenni ei olisi aika suosittu ja varmasti paljon faneja, jotka kehuu. Ei Jennin itsensä tarvitse sitä tehdä ;)

En ole edellinen kirjoittaja mutta tuo "Jennin piip" tarkoittaa tuossa varmaankin "panoa".

Vierailija
27/27 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pääsyy tähän on jonkinlainen biisivaje Diandran puolelta, ei oikein löydy materiaalia aikuiseen makuun. En hetkeäkään epäile, etteikö esim spotify-kärkisijoille pääsis kunnon biiseillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan