En tule ikinä löytämään miestä!
Taas yksi baarireissu käyty katsomassa ja herään aamulla yksin, enkä ole vaihtanut edes numeroita kenenkään kanssa. Mikä meni pieleen? Noh en uskaltanut lähteä yksin baariin, joten alkuillan vietin ystäväni kanssa. Loppuyöstä, kun jäin yksin, jäljellä oli vain umpihumalaisia limanuljaskoita. Epävarmuuteni lisääntyi, kun ymmärsin ympärilläni olevan vain hoikkia, kauniistimeikattuja, pitkiä, flirttejä korkkarityttöjä. Minä olen vain tavallinen tyttö. Miten ikinä voisin pärjätä tuollaisessa tilanteessa ja olla jonkun ykkössuosikki, enkä vain varavaihtoehto tai pelkkä reikä?
Tinderit ja muut on tullut testattua, mutta niille harvoille treffeille, joille olen saanut kerättyä rohkeutta, olen päätynyt jonkun idiootin kanssa. Kriteerini eivät ole mahdottomat, mutta vaadin tasa-arvoisuutta suhteessa. En suostu katselemaan päihdeongelmia tai lain rikkomista.
Miten saisin nostatettua itsetuntoani tai tehtyä jollain muulla tapaa muutoksen tilanteeseen? Kaksi pitkähköä suhdettani on saanut alkunsa kaveriporukan kautta tutustuttuani. Nykyään näitä sinkkuporukoita ei enää vain ole. Kaikki juhlat vietetään pariskuntina...
N32
Kommentit (7)
Et suostu katselemaan päihdeongelmia mutta käyt baarissa aamuyöstä? Ja olisit kiitollinen minkätahansa juopon örvellyksestä? Mihin pyrit?
Osta dildo. Ei petä ja on aina valmis. Parasta se että saa just sen kokoisen kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi baarireissu käyty katsomassa ja herään aamulla yksin, enkä ole vaihtanut edes numeroita kenenkään kanssa. Mikä meni pieleen? Noh en uskaltanut lähteä yksin baariin, joten alkuillan vietin ystäväni kanssa. Loppuyöstä, kun jäin yksin, jäljellä oli vain umpihumalaisia limanuljaskoita. Epävarmuuteni lisääntyi, kun ymmärsin ympärilläni olevan vain hoikkia, kauniistimeikattuja, pitkiä, flirttejä korkkarityttöjä. Minä olen vain tavallinen tyttö. Miten ikinä voisin pärjätä tuollaisessa tilanteessa ja olla jonkun ykkössuosikki, enkä vain varavaihtoehto tai pelkkä reikä?
Tinderit ja muut on tullut testattua, mutta niille harvoille treffeille, joille olen saanut kerättyä rohkeutta, olen päätynyt jonkun idiootin kanssa. Kriteerini eivät ole mahdottomat, mutta vaadin tasa-arvoisuutta suhteessa. En suostu katselemaan päihdeongelmia tai lain rikkomista.
Miten saisin nostatettua itsetuntoani tai tehtyä jollain muulla tapaa muutoksen tilanteeseen? Kaksi pitkähköä suhdettani on saanut alkunsa kaveriporukan kautta tutustuttuani. Nykyään näitä sinkkuporukoita ei enää vain ole. Kaikki juhlat vietetään pariskuntina...
N32
Miksi kaikista mahdollisista sadoista tindermätseistäsi olet valinnut vain idiootteja? Mieti omia kriteerejä ja miksi sinulle ei kelpaa kiltti kunnollinen mies.
Hirveän usein kuulee sitä kun naiset valittaa että törmäävät vain varattuihin tai muihin pelimiehiin, te itse valitsemalla valitsette näitä miehiä. Tinder on täynnä parisuhdetta haluavia kunnollisia miehiä jotka on teille näkymättömiä.
Nyyh nyyh ja yhyy yhyy. Aina tällaisia samanlaisia aloituksia joka päivälle. En yhtään ymmärrä, mikä siinä parisuhteen haussa voi olla oikeasti niin vaikeaa. Olen kai sitten joku superyksilö, kun mulla ei ole ollut mitään ongelmia tän asian suhteen ikinä.
Eniten ihmetyttää miksi naiset erottelevat miehen etsinnän muusta elämästä?
Miksi miestä ei voisi löytää koulusta, töistä, kauppareissulta, bussista jne?
Ymmärrän että jännittää liikaa, mutta melko varmasti pääsisi parempiin lopputulemiin jos tapaaminen tapahtuu em. teitä ennemmin kuin seuranhakupalveluissa tai baarissa.
Baarissa käyminen ei ole sama asia kuin päihdeONGELMA. Muutama olut silloin tällöin on ok :)
Ja todellakin etsin sitä kilttiä ja kunnollista tavismiestä. Esimerkkinä yksi treffikumppani: kertoi viestitellessämne työskentelevänsä pienkonealalla (pidin tätä plussana, että on käytännöllinen ja työelämässä), mutta kun tapasimme kertoi kaunistelemattoman version. Hän purkaa pienkoneita neljä tuntia päivässä työkkärin tukemana, kun ei pysty muuhun. Hermot eivät kestä ja hänellä on vihanhallintaongelmia. Olivat todella lyhyet treffit... Eräs menestyvän firman pikkupomo taas tunnusti ensitapaamisella rakkauttaan. Halusin aiemmista huonoista kokemuksista viisastuneena tsekata hänen fb-profiilinsakin ja se oli asiallinen, hänellä oli paljon kavereita ja harrastuksista kuvia jne. Mutta treffeillä osottautui tosiaan ihan iilimadoksi ja olisi halunnut viettää koko vkl yhdessä, vaikka olimme ehtineet olla kasvotusten alle tunnin.
Tee deitti ilmotus tänne