Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti ghostasi, tuntuu pahalta

Vierailija
17.09.2017 |

Miten voi olla, että ihminen jota en ole tavannut, voi aiheuttaa tällaisen pettymyksen. Ymmärrän että kyse on vain mielikuvasta, jonka olen luonut hänestä, mutta silti olen surullinen. Itse kun olen aina rehellinen.

Tutustuimme siis netissä. Koko viikon ajan pidettiin tiiviisti yhteyttä sekä viestein että puhelimessa puhumalla. Hänen profiilinsa, viestit ja puhelimessa antamansa kuva olivat hyvin synkassa. Rauhallinen, hiukan ujo ja todella mukavanoloinen mies. Hän kertoi hyvin avoimesti itsestään. Facebookissa hänellä on lähinnä jotain auto- ja leipomis(😊)juttuja. Ei ollenkaan minkään häntäheikin oloinen.

Viestejä laitettiin pitkin päivää ja iltaisin lasten nukkumaanmenon jälkeen enemmän. Puhelut oli pitkiä. Paha aavistus minulla tulikin perjantai-iltana, kun hän kertoikin menevänsä nukkumaan klo 22. Ei muuta viestiä. Toki ihminen saa nukkumaan mennä, mutta jäi siitä pieni epäilys.

Lauantaina laitettiin vielä aamulla viestiä että onpa kiva vihdoin nähdä (silloin siis piti olla ne treffit). Menin paikalle, soitin, odotin puoli tuntia. *Puff* - mies häipyi kuin tuhka tuuleen.

En ole ottanut yhteyttä enkä tietenkään otakaan. Tulin vaan tänne kertomaan, että älkää ihmiset tehkö tällaista. Se tuntuu pahalta. Tunteitahan minulla ei tietenkään vielä ollut, mutta odotuksia kylläkin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ghostaaminen tuntuu olevan ihan hirveen yleistä, tapaa sitten netissä tai muuten. Ja se on kyllä tosi ärsyttävää, että kuukauden treffailun jälkeenkin voi vaan kadota sanomatta sanaakaan.

Kuukausienkin jälkeen. Parempi olis vaikka haukkua pystyyn ja jättää suoraan, kuin että ghostataan. Ihmisillä ei nykyään näytä olevan mitään selkärankaa.

Vierailija
22/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, että naisetkin saavat tietää miltä tuo tuntuu

Kyllä, kostetaanpa täysin tuntemattomalle ja eri naiselle, toisen naisen aiheuttama mielipaha. *ttu mikä urpo!

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oikeasti vaan jännitti liikaa eikä kyennyt paikalle? Itse saattaisin hyvinkin vielä kysyä että mitä oikein tapahtui.

Vierailija
24/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se jänisti/jännitti?

Jos pelkäsi että töppää..

Oottepa tuomitsevia ja äkkipikaisia.

Kaikilla on muutakin elämää kuin joku tinder.

Jännittämisestä puhuttiin paljon ja hän esimerkiksi pyysi, etten laittautuisi liian nätiksi kun sitten ei hänellä tule sanaa suusta. Ensimmäisen puhelun lopussa hän sanoi ettei tiedä miten puhelu lopetetaan. Jos tuo jänistäminen on se oikea syy, hän on juuri se ihana, herkkä mies, kenet odotin tapaavani.

Ap

No mitäs jos hän on vaan hirveän ujo tai kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta ja jänisti? Minä olisin kyllä laittanut neutraalin tekstarin ja kysynyt mitä tapahtui. Olisi kiinnostavaa tietää, mikä olisi vastaus. Jos ei vastaisi, niin ruinaamaan en rupeaisi.

Oletko tarkistanut, että ko. henkilö on se, joka on esittänyt olevansa? Silloin kun minä nettideittailin, salasin henkilöllisyyteni täysin, mutta en kyllä tehnyt feikkiprofiiliakaan vaan lähetin valokuvani sähköpostissa. Se oli kyllä aikaa ennen messengeriä, whatsupia, instaa ym...

Vierailija
25/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näki sut ja pettyi ja lähti?

Vierailija
26/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Tuo oli todella kurjasti tehty. Kannattaa poistaa se miehen numero heti niin helpompi unohtaa :)

Itse kesällä viestittelin tiiviisti naisen kanssa 3 viikkoa tinderissä ja viimein sovittiin treffit. Edellisenä päivänä nainen perui ja samalla poisti matchin. Vähän aikaa harmitti mutta sitten vaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D

Vierailija
27/32 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei voi vaikka viestillä ilmoittaa ettei kiinnosta? Itse ihastuneena näen vaivaa kirjoittaa pitkä viesti ja nainen vastaa yhdellä lauseella. Niin kauan kuin ei tule selvää vastausta sitä roikkuu seitinohuessa mahdollisuudessa ja kiduttaa itseään. Lopulta herään todellisuuteen ja poistan naisen yhteystiedot eikä naisesta koskaan kuulu mitään.

Vierailija
28/32 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se jänisti/jännitti?

Jos pelkäsi että töppää..

Oottepa tuomitsevia ja äkkipikaisia.

Kaikilla on muutakin elämää kuin joku tinder.

Jännittämisestä puhuttiin paljon ja hän esimerkiksi pyysi, etten laittautuisi liian nätiksi kun sitten ei hänellä tule sanaa suusta. Ensimmäisen puhelun lopussa hän sanoi ettei tiedä miten puhelu lopetetaan. Jos tuo jänistäminen on se oikea syy, hän on juuri se ihana, herkkä mies, kenet odotin tapaavani.

Ap

No mitäs jos hän on vaan hirveän ujo tai kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta ja jänisti? Minä olisin kyllä laittanut neutraalin tekstarin ja kysynyt mitä tapahtui. Olisi kiinnostavaa tietää, mikä olisi vastaus. Jos ei vastaisi, niin ruinaamaan en rupeaisi.

Oletko tarkistanut, että ko. henkilö on se, joka on esittänyt olevansa? Silloin kun minä nettideittailin, salasin henkilöllisyyteni täysin, mutta en kyllä tehnyt feikkiprofiiliakaan vaan lähetin valokuvani sähköpostissa. Se oli kyllä aikaa ennen messengeriä, whatsupia, instaa ym...

Ajatuksen tasolla se, että jännitti liikaa, olisi liikuttavaa. Ymmärtäisinkin sen jos vaan hän kertoisi. Laitoin sittenkin eilen neutraalin viestin, jossa kysyin mitä tapahtui. Ei vastausta.

Omalla naamalla, koko nimellä ja puhelinnumerolla oli. Nimellä löytyy firma ja facebook. Molemmat täsmää. Tietysti joku voi esiintyä hänenä, olen minä sen verran Catfishiä katsonut.

Mutta nyt siis oikeasti laitan tämän mappi ö:hön, koska ei tällaisesta pettymyksestä pääsisi yli vaikka joku selitys tulisikin. En näe sitä "ihmistä" enää samoin.

Ap

Vierailija
29/32 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas, tulin kertomaan, että tämä juttu vieläpä toistui. Eli tämä mies laittoi lopulta viiden (!!) päivän jälkeen viestin. Oli uskottavan tuntuinen selitys. Ihmettelin tietysti sitä, miksei aiemmin vastannut, mutta hän luuli ettei selittelyt auta ja meinasi luovuttaa.

Sovittiin uudet treffit. Kuinka ollakaan, sama toistui!!!! Aivan samalla tavalla minä menin ajoissa paikalle, odotin yli puoli tuntia, soitin, lähetin viestin. Eikä mitään vastakaikua.

Enää ei edes harmita. Täysi m*lkku tuollainen valettuja ja huijari. Poistin jäälleen kerran numeron ja nyt en kyllä enää mene halpaan ainakaan tämän idiootin kohdalla.

Jännä juttu oli se, että hän oli noiden "treffien" jälkeen vieraillut profiilissani. Minkähän takia? Eipä sillä väliä, poistin koko profiilin. Jos nettideittailu on tällaista, niin kiitti mulle riitti.

Vierailija
30/32 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samalla tavalla. Vaihdettiin kuulumisia ahkerasti ja sitten piti nähdä. No odottelin puoli tuntia ja sitten soitin kaverille, että oharit tuli, mennäämpä syömään. No kolmen tunnin?! päästä sovitusta ajasta tuli viesti, että oisin nyt täällä sovitussa paikassa, missä sä oot? Tähän vastasin, että meni jo, en muuta, vaikka hän mua yrittikin vielä tavoitella.

Vierailija
31/32 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä muista käydä tinderissä joka päivä kun roikun täällä vauvixes. Ehkä joku äijä luulee että ghostaan, tosin ei siellä kiinnostavia ole. Valtaosa jatkaa juttelua kun eksyn välillä siellä käymään.

Pitäis varmaan poistaa koko sovellus, kun ei yhtään huvita raahautua ketään haastattelemaan...

Vierailija
32/32 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä muista käydä tinderissä joka päivä kun roikun täällä vauvixes. Ehkä joku äijä luulee että ghostaan, tosin ei siellä kiinnostavia ole. Valtaosa jatkaa juttelua kun eksyn välillä siellä käymään.

Pitäis varmaan poistaa koko sovellus, kun ei yhtään huvita raahautua ketään haastattelemaan...

Tuo nyt on vielä normaalia. Juttelu on eri asia kuin se, että on puhuttu illat puhelimessa ja sovitaan treffit. Eikä tulla paikalle. Mutta joo, kannattaa ehkä poistaa se tinder jos et seuraa hae. Minä hain, mutta en jaksa enää sitä maailmaa. Helpotti kun pääsin pois. Tietysti kaipaan toista ihmistä, mutta ei tuntunut luontevalta tuo tapa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi