Nettideitti ghostasi, tuntuu pahalta
Miten voi olla, että ihminen jota en ole tavannut, voi aiheuttaa tällaisen pettymyksen. Ymmärrän että kyse on vain mielikuvasta, jonka olen luonut hänestä, mutta silti olen surullinen. Itse kun olen aina rehellinen.
Tutustuimme siis netissä. Koko viikon ajan pidettiin tiiviisti yhteyttä sekä viestein että puhelimessa puhumalla. Hänen profiilinsa, viestit ja puhelimessa antamansa kuva olivat hyvin synkassa. Rauhallinen, hiukan ujo ja todella mukavanoloinen mies. Hän kertoi hyvin avoimesti itsestään. Facebookissa hänellä on lähinnä jotain auto- ja leipomis(😊)juttuja. Ei ollenkaan minkään häntäheikin oloinen.
Viestejä laitettiin pitkin päivää ja iltaisin lasten nukkumaanmenon jälkeen enemmän. Puhelut oli pitkiä. Paha aavistus minulla tulikin perjantai-iltana, kun hän kertoikin menevänsä nukkumaan klo 22. Ei muuta viestiä. Toki ihminen saa nukkumaan mennä, mutta jäi siitä pieni epäilys.
Lauantaina laitettiin vielä aamulla viestiä että onpa kiva vihdoin nähdä (silloin siis piti olla ne treffit). Menin paikalle, soitin, odotin puoli tuntia. *Puff* - mies häipyi kuin tuhka tuuleen.
En ole ottanut yhteyttä enkä tietenkään otakaan. Tulin vaan tänne kertomaan, että älkää ihmiset tehkö tällaista. Se tuntuu pahalta. Tunteitahan minulla ei tietenkään vielä ollut, mutta odotuksia kylläkin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Just, mikä urpo! Vaikka ottaisikin yhteyttä jatkossa, älä lankea. Siinä taisi käydä se perinteinen "liian hyvää ollakseen totta".
Sehän tässä oli merkillistä, että ei hän noin yleisesti ottaen ollut mikään täysi kymppi. Mutta minulle juuri sopiva kaikkine virheineen.
Kiitos tsempistä, en lankea 😊
Ap
Varmasti tuntuu pahalta. Mutta älä jää harmittelemaan pidemmäksi aikaa:)
Terv. Tinderistä miehen löytänyt
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tuntuu pahalta. Mutta älä jää harmittelemaan pidemmäksi aikaa:)
Terv. Tinderistä miehen löytänyt
Onnea teille 💕
Tämän päivän märehdin ja sitten katse eteenpäin. Poistin kaikki viestit ja kuvat. Numero on vielä, mutta sen myös poistan.
Ap
Näitä pelureita löytyy. Nimenomaan moni on sellanen, että esim arkiviikon viesteilee mutta ei viikonloppuna enää. Tai yksi joka tiiviisti viesteili viikonlopun ja maanantaina hiljeni kertalaakista.
Itse en kyllä osaa yhtään tajuta mitä näillä liikkuu päässä.. Onko koko homma peliä, onko niin monta matoa koukussa, että ei jakseta ylläpitää kaikkia vai eikö vaan ajatella että toisessa päässä on ihminen..?
Vierailija kirjoitti:
Näitä pelureita löytyy. Nimenomaan moni on sellanen, että esim arkiviikon viesteilee mutta ei viikonloppuna enää. Tai yksi joka tiiviisti viesteili viikonlopun ja maanantaina hiljeni kertalaakista.
Itse en kyllä osaa yhtään tajuta mitä näillä liikkuu päässä.. Onko koko homma peliä, onko niin monta matoa koukussa, että ei jakseta ylläpitää kaikkia vai eikö vaan ajatella että toisessa päässä on ihminen..?
Minä tulin siihen tulokseen, että hän voisi olla alkoholisti. Ihmisen mieli kun hakee selitystä.
Treffipalstalla hän ei ole ollut koko sinä aikana kun pidimme yhteyttä. Tietysti voi olla verkot vesillä muuallakin, mutta onhan minullakin.
Huvia kai tuo on myös. Ei vaan tunnu mieltä ylentävältä olla pilailun kohde. Vaan minkä minä voin jos ei hyvä ja kaunis nainen kelpaa 😀
Ap
Aivan oikein sinulle. Jospa tämän myötä oppisit kirjoittamaan kuin aikuiset etkä käytä enää teinix -kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tuohon vastaan vielä, että oliko ehkä monta naista kierroksessa. Jos näin oli, niin mies tekee tuota sitten työkseen. Pidimme niin tiiviisti yhteyttä pitkin päivää ja puhelut oli aina pari tuntia.
Ap
Mitä jos se jänisti/jännitti?
Jos pelkäsi että töppää..
Oottepa tuomitsevia ja äkkipikaisia.
Kaikilla on muutakin elämää kuin joku tinder.
LondonCalling kirjoitti:
Aivan oikein sinulle. Jospa tämän myötä oppisit kirjoittamaan kuin aikuiset etkä käytä enää teinix -kieltä.
Kyllä sinä nyt mielesi pahoitit. Ghosting on ihan nettideittikieltä, tiedoksi vaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se jänisti/jännitti?
Jos pelkäsi että töppää..
Oottepa tuomitsevia ja äkkipikaisia.
Kaikilla on muutakin elämää kuin joku tinder.
Jännittämisestä puhuttiin paljon ja hän esimerkiksi pyysi, etten laittautuisi liian nätiksi kun sitten ei hänellä tule sanaa suusta. Ensimmäisen puhelun lopussa hän sanoi ettei tiedä miten puhelu lopetetaan. Jos tuo jänistäminen on se oikea syy, hän on juuri se ihana, herkkä mies, kenet odotin tapaavani.
Ap
Tuollainen ghostaaminen tuntuu olevan ihan hirveen yleistä, tapaa sitten netissä tai muuten. Ja se on kyllä tosi ärsyttävää, että kuukauden treffailun jälkeenkin voi vaan kadota sanomatta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että ihminen jota en ole tavannut, voi aiheuttaa tällaisen pettymyksen. Ymmärrän että kyse on vain mielikuvasta, jonka olen luonut hänestä, mutta silti olen surullinen. Itse kun olen aina rehellinen.
Tutustuimme siis netissä. Koko viikon ajan pidettiin tiiviisti yhteyttä sekä viestein että puhelimessa puhumalla. Hänen profiilinsa, viestit ja puhelimessa antamansa kuva olivat hyvin synkassa. Rauhallinen, hiukan ujo ja todella mukavanoloinen mies. Hän kertoi hyvin avoimesti itsestään. Facebookissa hänellä on lähinnä jotain auto- ja leipomis(😊)juttuja. Ei ollenkaan minkään häntäheikin oloinen.
Viestejä laitettiin pitkin päivää ja iltaisin lasten nukkumaanmenon jälkeen enemmän. Puhelut oli pitkiä. Paha aavistus minulla tulikin perjantai-iltana, kun hän kertoikin menevänsä nukkumaan klo 22. Ei muuta viestiä. Toki ihminen saa nukkumaan mennä, mutta jäi siitä pieni epäilys.
Lauantaina laitettiin vielä aamulla viestiä että onpa kiva vihdoin nähdä (silloin siis piti olla ne treffit). Menin paikalle, soitin, odotin puoli tuntia. *Puff* - mies häipyi kuin tuhka tuuleen.
En ole ottanut yhteyttä enkä tietenkään otakaan. Tulin vaan tänne kertomaan, että älkää ihmiset tehkö tällaista. Se tuntuu pahalta. Tunteitahan minulla ei tietenkään vielä ollut, mutta odotuksia kylläkin.
Voi, harmittaa sun puolesta. Olipa typerästi tehty häneltä. Mäkin olen deittaillut netissä näin aikuisena yh:na, ja kyllä aikuisten ihmisten mun mielestä pitää jo pystyä sanomaan ääneen, mitä mieltä on asioista. Vaikka nyt sit sen, että oli kiva jutella, mutta meistä ei voisi tulla ystäviä enempää. Kyllä mä ainakin olen noin sanonut enkä jättänyt roikkumaan.
Jos ei sun tyyppi pystynyt, niin et sä sellaista tarvitsekaan aikuisen naisen elämään.
Keula päin tuulta vain sisko, äläkä anna tuollaisten sua haitata. Mun tsempit täältä sulle
Olipa paskamainen temppu. Nettitreffeillä saa olla kyllä varpaillaan joka vaiheessa ja varautua kaikkiin mahdollisiin takaiskuihin. Mitä tahansa saattaa tapahtua. Match ei vastaa aloitukseen ollenkaan. Hyvin edennyt keskustelu voi päättyä yhtäkkiä täysin. Luvata palata asiaan, jota ei koskaan tapahdu. Treffeillä voidaan tehdä oharit. Mummo tai kissa voi kuolla milloin vain. Koko juttu olikin vain vitsi kavereiden kesken. Tulla todella paljon myöhässä. Tulla kännissä treffeille. Selkeästi ilmaisee, että kiinnostaa tavata uudestaan, mutta tämän jälkeen heittäydytään todella vaikeaksi ja nihkeäksi. Kadotaan kokonaan eikä vastata mihinkään viestiin enää ikinä.
Huh, mitä paskaa se pahimmillaan onkin. Todella varovainen saa olla, ettei tee itsestään pelleä ja naurunalaista olemalla kiinnostunut toisesta ihmisestä (?!).
M29
AP:lle tsemppiä. Koita jaksaa. Sinä et ole tehnyt mitään väärin. Toivottavasti löytyy joku asiallinen ihminen vielä, johon voi luottaa edes sen verran, että tulee sovituille treffeille.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä osaa yhtään tajuta mitä näillä liikkuu päässä.. Onko koko homma peliä, onko niin monta matoa koukussa, että ei jakseta ylläpitää kaikkia vai eikö vaan ajatella että toisessa päässä on ihminen..?Ja siis tuohon vastaan vielä, että oliko ehkä monta naista kierroksessa. Jos näin oli, niin mies tekee tuota sitten työkseen. Pidimme niin tiiviisti yhteyttä pitkin päivää ja puhelut oli aina pari tuntia.
Ap
Ehkä se toinen oli viikolla kiireinen töissä ja miehellä taas oli aikaa viesteillä sun kanssa.
Tai mies oli sopinut lauantai-illaksi treffit jonkun toisen kanssa ja jäi sitten sille tielleen.
Mä en itse viitsi sopia monia treffejä samalle viikolle, pitää voida keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan sitten kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Olipa paskamainen temppu. Nettitreffeillä saa olla kyllä varpaillaan joka vaiheessa ja varautua kaikkiin mahdollisiin takaiskuihin. Mitä tahansa saattaa tapahtua. Match ei vastaa aloitukseen ollenkaan. Hyvin edennyt keskustelu voi päättyä yhtäkkiä täysin. Luvata palata asiaan, jota ei koskaan tapahdu. Treffeillä voidaan tehdä oharit. Mummo tai kissa voi kuolla milloin vain. Koko juttu olikin vain vitsi kavereiden kesken. Tulla todella paljon myöhässä. Tulla kännissä treffeille. Selkeästi ilmaisee, että kiinnostaa tavata uudestaan, mutta tämän jälkeen heittäydytään todella vaikeaksi ja nihkeäksi. Kadotaan kokonaan eikä vastata mihinkään viestiin enää ikinä.
Huh, mitä paskaa se pahimmillaan onkin. Todella varovainen saa olla, ettei tee itsestään pelleä ja naurunalaista olemalla kiinnostunut toisesta ihmisestä (?!).
M29
Mulle on sattunu noita tapauksia, et keskustelu on sujunu ihan hyvin ja jossain vaiheessa toinen katoaa, eikä mitään enää kuulu, vaikka profiili on kuitenkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Mulle on sattunu noita tapauksia, et keskustelu on sujunu ihan hyvin ja jossain vaiheessa toinen katoaa, eikä mitään enää kuulu, vaikka profiili on kuitenkin olemassa.
Siinä on voinut käydä niin, että se kiinnostus katoaa kun muitakin on tarjolla ja varsinkin jos ette ole tavanneet. Harva kai jaksaa noilla palstoilla viestitellä viikko- ja kuukausitolkulla. Itse ainakin etsin tositarkoituksella seuraa ja ajattelen, että mikäli ensitapaaminen ei järjesty esim. 2 viikon sisällä, niin tuskin jatkossakaan paljoa näkisimme. En nauti siitä kirjoittelusta jonkun profiilin kanssa. Etsin ihmistä.
Hyvä vaan, että naisetkin saavat tietää miltä tuo tuntuu
Just, mikä urpo! Vaikka ottaisikin yhteyttä jatkossa, älä lankea. Siinä taisi käydä se perinteinen "liian hyvää ollakseen totta".