Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan miljoonan euron asuntojen sisustusta yhdistäviä asioita

Vierailija
17.09.2017 |

Ap aloittaa:
Lasinen sohvapöytä ja kristallikruunu olohuoneessa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meri- tai suurkaupunkinäköala, aito arvotaulu seinällä (Picasso, Dalí tms.), marmorilattiat, hissi sisällä, käynti suoraan autotallista, oma kylpyhuone joka makuuhuoneessa.

Oma kylpyhuone joka makuuhuoneessa on täysin turha jenkkijuttu, en ole toistaiseksi kuullut Suomessa suosittavan vaikka rahaa olisi.

Pois en antaisi. Minua itse asiassa on jo pitkään ihmetyttänyt, miksi Suomessa ei rakenneta kylpyhuonetta jokaisen makuuhuoneen yhteyteen? Onhan se nyt yövieraidenkin mukava käyttää omaa yksityistä kylpyhuonetta. Ja tietysti vielä vieras-wc erikseen ulko-oven läheisyyteen. Enkä minä missään tapauksessa halua vieraiden käyttävän meidän omaa kylpyhuonettamme.

Rahakysymys. Ne ovat kämpän kalleimmat neliöt.

Vierailija
62/64 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonan kämppiä on nähty semmoisia tavarakasoja ettei tosikaan. Lehtipinoja, vaatteita matkalla ehkä kaappeihin, koriste-esinetä , jotain ihmeellisiä matkamuistoja reissuista joita kukaan ei muista, mattoja,ryijyjä, lasivitriini täynnä laseja n. 24hengen ilallisille.

Aijahyppy: Asukkaat eläneet aktiivista aikuisten hyväosausten elämää 60-70-lukujen vaihteessa. Surullista mutta semmoista se elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asunto on useampikerroksinen ja verhot on teetätetty.

Vierailija
64/64 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.