Käykö teidän miehet joskus ryyppäämässä kavereiden kanssa monta päivää?
Mun mies juo joka lauantai ilta13 kaljaa...ei humallu niin että huomaisi tai häiritsisi... ja käy muutaman kerran vuodessa kavereiden kanssa ryyppäämässä 4-5 pv putkeen..onko liikaa...? Ei ole meitä häirinnyt mutta mietin että olenko sokaistunut asialle...
Kommentit (61)
Ei käy. En huolisi tuollaista miestä jonka ap on riesakseen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että tosimies juo kaljaa juuri niin paljon kuin itseä huvittaa. Täälläkin te tiukka pipoiset ja takakireät moralisti mammat, jos te saisitte mahdollisuuden kunnon alfaurokseen ja vaikka se dokais kuinka, niin jäisi saman tien se kotona nyhjäävä kilttimies pois mielestä, ja lähtisitte ihastuksesta sekaisin alfan matkaan. Oli perhe tai ei.
Tämä on täysin tutkittua tietoa että näin on 90% naisten laita. (on tietty sitten se 10% jotka ei lähtisi kenenkään matkaan)
Alfaurokset, siis aidot alfat, eivät juo olutta. Sinä et ole mikään alfa etkä edes tiedä mikä alfa on.
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Eli olen sokaistunut..
Lauantai iltaisin 13 kaljaa ja 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa useampi ryyppypäivä putkeen... olen ajatellut että hyvä kun pääsee tuulettumaan kun niin harvoin käy mutta ilmeisesti on liikaa...Selitäs nyt toi 13 kaljaa. Miksi just 13? Ja se on kyllä iso määrä yhdessä illassa. Miten jaksat joka lauantai haistella kaljanhajuista äijää ja kuunnella sen puheita? Eikä tuollaiset useamman päivän ryyppyputket ole todellakaan terveellisiä.
13 olutta (elleivät ole jotain puolenlitran tölkkejä) Ei ole mikään käsittämätön määrä isolle miehelle. Jos mies ei aiheuta ap,lle ongelmia tuona yhtenä päivänä viikossa kun oluet juo, niin mikä hemmetin ongelma se on? Ja pari kertaa VUODESSA kavereiden kanssa ottaa paripäivää. So What.
Kukaan normaali mies ei halua seurustella tai olla naimisissa Äidin kanssa joka valvoo, kieltää ja komentaa.
aloittaja kirjoitti:
Eli olen sokaistunut..
Lauantai iltaisin 13 kaljaa ja 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa useampi ryyppypäivä putkeen... olen ajatellut että hyvä kun pääsee tuulettumaan kun niin harvoin käy mutta ilmeisesti on liikaa...
Sinä olet tyhmä. Minä oisin laittanut tuollaisen ukon kävelemaan heti kun olisin nähnyt sen ottavan tuota määrää olutta mistään syystä. Siis jo ekan kerran jälkeen. Ja kyllä, minulla on varaa tehdä niin.
Ei käy. Hän ei ylipäätään käy kavereiden kanssa ryyppäämässä. Ei hänellä ole idioottikavereita. Minustakin on paljon kivampi olla sellaisten ihmisten seurassa, joilla on aivosolut tallella.
Mun mies juo yhden oluttölkin viikossa, jos sen sille itse kaupasta tuon. Ja sen yhden tölkin tyhjentämiseen menee yleensä kaksi päivää...Joskus saattaa ottaa lasillisen mun itselleni ostamasta viinipullosta. Baareissa ei olla käyty kertaakaan sen jälkeen kun lapsi ilmoitti tulostaan 4 vuotta sitten.
Ihme marinaa.... tiesithän ettei puolisoa voi lukita kaappiin?
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Eli olen sokaistunut..
Lauantai iltaisin 13 kaljaa ja 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa useampi ryyppypäivä putkeen... olen ajatellut että hyvä kun pääsee tuulettumaan kun niin harvoin käy mutta ilmeisesti on liikaa...Sinä olet tyhmä. Minä oisin laittanut tuollaisen ukon kävelemaan heti kun olisin nähnyt sen ottavan tuota määrää olutta mistään syystä. Siis jo ekan kerran jälkeen. Ja kyllä, minulla on varaa tehdä niin.
Tuskimpa olisi mies jäänyt mistään hyvästä paitsi :) Besserwisserit, nalkuttajat ja "Äidit" ovat kenen tahansa normaalimiehen painajaiskuvia.
Hyvä sinulle jos olet löytänyt itsellesi hyvin tottelevan koir.. ei kun mies tohvelin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että tosimies juo kaljaa juuri niin paljon kuin itseä huvittaa. Täälläkin te tiukka pipoiset ja takakireät moralisti mammat, jos te saisitte mahdollisuuden kunnon alfaurokseen ja vaikka se dokais kuinka, niin jäisi saman tien se kotona nyhjäävä kilttimies pois mielestä, ja lähtisitte ihastuksesta sekaisin alfan matkaan. Oli perhe tai ei.
Tämä on täysin tutkittua tietoa että näin on 90% naisten laita. (on tietty sitten se 10% jotka ei lähtisi kenenkään matkaan)
Alfaurokset, siis aidot alfat, eivät juo olutta. Sinä et ole mikään alfa etkä edes tiedä mikä alfa on.
Juovatko aidot alfat siideriä? Vai ehkä oikein viinaa vai viiniä? Ei kun ne onkin absolutisteja.
Älä viitsi puhua skeidaa. Alfamiehet juo olutta. Piste.
Sä varmaan tarkoitat siiderillä niitä litkuja joita saa ruokakaupasta? Juu, et ole alfaa nähnytkään. Sen kyllä huomaa.
Mä en pystyisi millään juomaan 13 olutta. Olen 90 kiloinen mies. Ensinnäkin alkaisi maistumaan about neljännen jälkeen puulta. Puolivälissä laattaisin tai olisin änkyräkännissä.
Missä ajassa tuon kittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Eli olen sokaistunut..
Lauantai iltaisin 13 kaljaa ja 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa useampi ryyppypäivä putkeen... olen ajatellut että hyvä kun pääsee tuulettumaan kun niin harvoin käy mutta ilmeisesti on liikaa...Sinä olet tyhmä. Minä oisin laittanut tuollaisen ukon kävelemaan heti kun olisin nähnyt sen ottavan tuota määrää olutta mistään syystä. Siis jo ekan kerran jälkeen. Ja kyllä, minulla on varaa tehdä niin.
Tuskimpa olisi mies jäänyt mistään hyvästä paitsi :) Besserwisserit, nalkuttajat ja "Äidit" ovat kenen tahansa normaalimiehen painajaiskuvia.
Hyvä sinulle jos olet löytänyt itsellesi hyvin tottelevan koir.. ei kun mies tohvelin :D
Sinä et vaikuta kovin fiksulta. Huomaan että juominen on sinulle tärkeä juttu identiteettiä.
Miestäni ei tarvitse komentaa koska hän on itse niin fiksu että hänellä ole tuollaista alkoholiongelmaa kuin sinulla.
Mun mies juo myös kerran viikossa 12 kaljaa. Itsekin otan joskus viiniä hänen seurassaan. Meillä on ihan mukavaa. Jutellaan, tanssitaan ja rentoudutaan. Pari kertaa vuodessa hän käy kavereiden kanssa esim. mökillä ja he juovat siellä kaljaa ja saunovat, mutta on aina tullut seuraavana päivänä kotiin. Itse käyn naisporukalla noin 3-4 kertaa vuodessa juhlimassa. Minusta ihan Ok. Väkeviä viinoja en hyväksy, enkä örveltämistä. Tissittelu kerran viikossa on Ok. Elämässä pitää saada myös rentoutua ja harrastaa vähän paheita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies juo yhden oluttölkin viikossa, jos sen sille itse kaupasta tuon. Ja sen yhden tölkin tyhjentämiseen menee yleensä kaksi päivää...Joskus saattaa ottaa lasillisen mun itselleni ostamasta viinipullosta. Baareissa ei olla käyty kertaakaan sen jälkeen kun lapsi ilmoitti tulostaan 4 vuotta sitten.
Siis miehesi hörppii yhtä oluttölkkiä kaksipäivää :D Mahtaa olla väljähtänyttä litkua viimeiset hörpyt.. Tuo sille kaupasta limpparitölkki tai mehutetra. Jospa se menisi alas vähän kivuttomammin..?
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyisi millään juomaan 13 olutta. Olen 90 kiloinen mies. Ensinnäkin alkaisi maistumaan about neljännen jälkeen puulta. Puolivälissä laattaisin tai olisin änkyräkännissä.
Missä ajassa tuon kittaa?
Niin. Jos paino koostuu 50% ihrasta niin kuin luultavasti sinulla, niin eihän sitä kahta tölkkiä enempää voi laattaamatta juoda. Tai sitten saatat kärsiä jostain maksan vajaa toiminnasta...
Vierailija kirjoitti:
Ihme marinaa.... tiesithän ettei puolisoa voi lukita kaappiin?
Voihan sen sentään heittää meneen niinkuin tässä tapauksessa kannattaa jos ei menos muutu. Useamman päivän ryyppyputkia..kuulostaa ällöttävälle. Ja juominen/hauskanpito on ok mutta rajansa kaikella. Voin kuvitella kuinka tuo mies odottaa ryyppyputkia,noita elämänsä tähtihetkiä. Ja jokaviikkoisia 13 kaljaa, varmaan juo ne kaikki 13 vaikka ei joskus kahdeksannen jälkeen maistuisi. Joka viikonloppu..yksin..vaikka olisi puoliso jonka kanssa joskus voisi tehdä jotain sen sijaan että kittaa yksin 13 bissee..vaikka lähteä yhdessä syömään ja ottaa muutama. Mutta ei..kuulostaa vitsihahmolta,toivottavasti on.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuollaisen miehen kanssa missään baareissa pysty käymäänkään jos yhden oluen juominen kestää kaksi päivää.
Ei todellakaan. Firman pikkujouluissa käy ja joskus harvoin jossain muuten baarissa.
Kyllä mulle kerran viikossa alkoholin nauttiminen olisi ok, mutta se olisi maksimi. Mielummin kerta kuukaudessa. Ja kaljan sijasta sivistyneesti takkatulen äärellä viskiä, kuten oma miehelläni tapana rentoutua :)
Mulle jo loiventaminen yhden ryyppyillan jälkeen on ehdoton dealbreaker - saati useiden päivien ryyppyputki. Jo se ryyppyiltakin eli humalahakuinen juominen on erittäin epätoivottavaa käytöstä kumppanissa. Ap:n miehen juominen on jo varmaan jonkin sortin ongelmajuomista, yli kaikkien riskirajojen. Toivottavasti tuossa yhtälössä ei ole lapsia.
Neljän-viiden päivän ryyppyputkia? Huhhuh!
Oma mieheni on ollut täysraitis kohta 12 vuotta. Eikä sitä ennenkään kännännyt melkein koskaan. Saunakaljan otti ja pari kertaa vuodessa kävi kavereiden kanssa yhden illan ulkona.