Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teidän miehet joskus ryyppäämässä kavereiden kanssa monta päivää?

Juoma
16.09.2017 |

Mun mies juo joka lauantai ilta13 kaljaa...ei humallu niin että huomaisi tai häiritsisi... ja käy muutaman kerran vuodessa kavereiden kanssa ryyppäämässä 4-5 pv putkeen..onko liikaa...? Ei ole meitä häirinnyt mutta mietin että olenko sokaistunut asialle...

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan juo viikoittain. Mutta meistä minä olen se joka käy kavereitten kanssa muutamien päivien juopottelureissuilla silloin tällöin :)

N28

Vierailija
42/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Eli olen sokaistunut..

Lauantai iltaisin 13 kaljaa ja 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa useampi ryyppypäivä putkeen... olen ajatellut että hyvä kun pääsee tuulettumaan kun niin harvoin käy mutta ilmeisesti on liikaa...

Selitäs nyt toi 13 kaljaa. Miksi just 13? Ja se on kyllä iso määrä yhdessä illassa. Miten jaksat joka lauantai haistella kaljanhajuista äijää ja kuunnella sen puheita? Eikä tuollaiset useamman päivän ryyppyputket ole todellakaan terveellisiä.

No kato siinä keississä on 24 kaljaa.

Jos ukko juo 13 niin emännälle jää 11.

Heleppoo kun ossaa matikan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. En ottaisi tuollaista miestä.

Vierailija
44/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies juo kaksi päivää, minä oon aina kuskina. Ja pidän siitä.

Vierailija
45/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mun mies jos kävisi.

Vierailija
46/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käy ja panemassa myös

Vierailija
47/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia sanoisin ap. Tietenkin yleistä taitaa olla että lähdetään "talkoisiin" tai "metälle" vaikka oikeasti juodaan. Eihän sitä nyt kukaan jaksa kyhnöttää vaan yhdessä kotona. Miehet on kuitenkin monesti aika sonneja sen isukkikulissinsa takana. ;)

Vierailija
48/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyisi millään juomaan 13 olutta. Olen 90 kiloinen mies. Ensinnäkin alkaisi maistumaan about neljännen jälkeen puulta. Puolivälissä laattaisin tai olisin änkyräkännissä.

Missä ajassa tuon kittaa?

Niin. Jos paino koostuu 50% ihrasta niin kuin luultavasti sinulla, niin eihän sitä kahta tölkkiä enempää voi laattaamatta juoda.  Tai sitten saatat kärsiä jostain maksan vajaa toiminnasta...

Lihakseen menee enemmän verta, kuin rasvaan, joten jos lihasta on paljon alkoholi voi kiertää verenkierossa aivojen ulkopuolella, joten ei tulisi niin kovia sivuvaukutuksia.

Vierailija
49/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/asiantuntijat/terveys/alkoholin_vai…

13 kaljaa kerralla aiheuttaa elimistöön kuormitustilan moneksi viikoksi. Jos tahtoo elää yli kuusikymppiseksi kannattaa joka viikkoinen kännääminen jättää välistä.

Jos ei myöskään 13 kaljasta näkyvästi humallu, juo salaa arkenakin.

Vierailija
50/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 kaljaa kerralla aiheuttaa elimistöön kuormitustilan moneksi viikoksi. Jos tahtoo elää yli kuusikymppiseksi kannattaa joka viikkoinen kännääminen jättää välistä.

Tai sitten juo hitaasti.

Vierailija
51/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävi, mutta aina tuli yöksi kotiin. Ei mitään putkia siis sinänsä. Nykyään joku mökkireissu kestää 2-4 päivää, kerran vuodessa. En kyllä olisi katsellut ja sietänyt menoa ap:n tapauksessa.

Nykyään olemme jo "vanhoja". Kumpikaan ei jaksa riekkua.

Vierailija
52/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Eli olen sokaistunut..

Lauantai iltaisin 13 kaljaa ja 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa useampi ryyppypäivä putkeen... olen ajatellut että hyvä kun pääsee tuulettumaan kun niin harvoin käy mutta ilmeisesti on liikaa...

Siis aina 13?

Vierailija
53/61 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten juo hitaasti.

Humaltuisi, vaikka joisi yhden oluen kahteen tuntiin.

Vierailija
54/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut miehen alkoholin käytön takia. Tuollaista ap:n kaltaista se oli pitkään, vuosia. Jossain vaiheessa tuli mukaan piilopullot, en tiedä miten paljo loppujen lopuksi joi. Työnsä hoiti aina kunnialla. Viimenen tippa oli kun oli pienen lapsemme kanssa kaksin kotona ja kun tulin kotiin oli aivan päissään. Ja valehteli silmät sameana että mitään ei ole ottanu. Sillon meni niin et olin shokissa pari päivää ja annoin vielä mahdollisuuden täys raittiuteen. Miestä ei kiinnostanut ja vuokrasin asunnon saman tien ja häivyin lapsen kans.

Vierailija
55/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mitenkään ihmeelliseltä vaikuta. Ja homma toimii koska tuosta ei teille tule ongelmia. Nuo joittenkin panemis-jutut voit unohtaa. Siihen hommaan ei neljää päivää tarvita. Sen sijaan kunnon kännäys miesporukassa tuon ajan voi hyvinkin ottaa.

Vierailija
56/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä. Joka viikonloppu piti "nollata", vaikka tekikin sen useimmiten kotona mutta enenevissä määrin myös teini-ikään jämähtäneiden kavereidensa kanssa. Kyllästyin kun omat viikonloppupäivät koostuivat hiljaa olemisesta, telkassa piti olla melkein äänet pois kun toinen halusi nukkua pitkälle iltapäivään. Kuka tuollaista elämää haluaa?

Vierailija
57/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Miehesi on alkoholisti.

Vierailija
58/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne?

Vierailija
59/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole monen päivän reissuja . Menee ehkä 1-3 bisseä/viiniä viikolla, kerralla tai erissä. Melko sama vkl, jos ei ole jotain erikoista, silloin enemmän. Yleensä olen mukana mutta en aina. Varsinaista "biletystä" harvemmin on, ennemmin pubissa tai kotona istumista tai ruokailuun liittyvää.

Ollaan molemmat 30+ työssäkäyviä yli keskitulon, ei lapsia

Vierailija
60/61 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on juoppo. Itse en katsoisi tuollaista kännikalaa omassa kodissani. Onneksi ei tarvitse, jo pelkkä ajatus kännäävästä miehestä puistattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä