En ajatellut puhua tästä, mutta olen Jarin ja Jaren kanssa aika paljon työkuvioissa yhdessä
Teidän tavisihmisten mietteet ei kuulu meille yhtään. Meillä on vaan se yhteinen meininki ja kaikki tukee toisiaan.
Kommentit (14)
Otan osaa, maan suurimmat tyhjäpäät.
Miksi ne oli riidoissa ennen tätä uutta kautta vain elämää? Kuuntelin kesällä ku Jari radiossa kertoi mutta ei maininnut syytä.
Niin kauan kun teihin törmäilee harvase ilta lähi Alepassa olette minulle ihan yhtä taviksia kun naapurin Maijakin. Se on kyllä totta ettei minun mietteet kuulu teille eikä teidän minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne oli riidoissa ennen tätä uutta kautta vain elämää? Kuuntelin kesällä ku Jari radiossa kertoi mutta ei maininnut syytä.
Varmaan jotain homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä voisin tietää? En edes tiennyt että ovat olleet riidoissa!
AP
Jari ja Jare: Kuulostaa jotenkin homolta.
Et ajatellut puhua tästä mutta väänsit aaveelle aloituksen. Okei...
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käsitystä keitä ne on, mutta tulee sellainen mielikuva että ne pukeutuvat mätsääviin asuihin.
Onko ne veljeksiä, kun molempien etunimi alkaa J-kirjaimella
En ees tiedä, keitä nämä Jari ja Jere ovat.
Onko ne joitakin jääkiekkoilijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käsitystä keitä ne on, mutta tulee sellainen mielikuva että ne pukeutuvat mätsääviin asuihin.
Vähän niin kuin Dupond ja Dupont. Tai Tiku ja Taku.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne veljeksiä, kun molempien etunimi alkaa J-kirjaimella
En ees tiedä, keitä nämä Jari ja Jere ovat.
Onko ne joitakin jääkiekkoilijoita?
Puistokemistejä. Ap pyörii niiden kanssa työkuvioissa.
Työkuviot on erikseen ja siellä ovat tuotteita, muovia, taviksia ovat niiden ulkopuolella. Ei ihmisen elo niin ihmeellistä ole, syöt, nukut, käyt kakalla.
0/5