Posse 2017 OFFICIAL
Kommentit (48)
Hahah, Michael Montoe sai isommat suosionnosoiktuslet kuin aalto
Louhimiehen käytös oli kyllä pöyristyttävän huonoa! Ennen tuota Posse-jaksoa pidin hänestä, mutta nyt kyllä pisteet laski pahasti.
Saakeli, että tuo Saara Aalto osaakin olla ärsyttävä. "Maistuu sinapilta! En tykkä!"-lässytys kuin jollakin pikkutytöllä. Miksei hän vaan osaa olla aito? Aina sama teennäinen piipittäjä hymistelijä.
Possen tavaramerkki näyttää nykyään olevan tällaiset nevö hööd "artistit", joilla on kaiken lisäksi todella surkeaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Possen tavaramerkki näyttää nykyään olevan tällaiset nevö hööd "artistit", joilla on kaiken lisäksi todella surkeaa musiikkia.
Tällä kaudella nimenomaan on annettu vähemmän tunnetuille artisteille mahdollisuus päästä ohjelmaan. Ei aina niitä tunnettuja artisteja. Minusta ihan ok. Miksi kutsua taas samat naamat esiintymään. Johan nuo on edellisillä kausilla Possessa laulaneet.
Vartiaisen Jenni on aivan älyttömän kaunis. Saisi tulla mun makkariin laulamaan millon vaan.
Mä tajua minkä takia kamerat kuvas samoja ihmisiä vähän väliä katsomosta, kun Cheek kutsuttiin paikalle. Vai kuvittelinkö mä vain?
Nämä nykyiset tunnetut näyttelijät eivät kykene tekemään hyvää viihdettä, niiden järki ei sellaiseen yksinkertaisesti riitä.
Sääli.
Ooh kun oli söpö aasialaistaustainen solttupoika 😍.
Olen todella viehtynyt söpöihin aasialaisiin poitsuihin (+18 kuitenkin siis).
T. Make 34v