Työttömän ainoa ilo on syöminen ja nukkuminen
Kauheinta on herääminen ja valoisa aika. Ovesta ulos meneminen tarkoittaa aina rahanmenoa, joten joka toinen päivä voi mennä, kauppaan. Muuten ei ole mitään syytä, kyllä nämä Stadin nurkat on niin nähty.
Kommentit (15)
Jaa minä saan kyllä iloa myös tästä turhanpäiväisestä palstailusta, vaikka tämä keskustelun taso on mitä on.
Ku sais ees naista, mutta ei... ei vaikka pumppais miten paljon rautaa niin ei sillonkaan saa naista.
Pitäsköhä alkaa taas vetää kamaa, ois ees jotai nautintoo elämässä..
No eipä tuon perusteella paljon ole eroa työllisen iloihin...
Kirjastot ja kirpputorit ovat työttömän arjen pelastus.
Eli et ryyppää etkä tupakoi? Kai nyt jotain liikuntaa harrastat, siis ilmaista, eli kävelyä tai hölkkää? Kesällä käyt uimassa? Fillarinkin saa aika halvalla, joten säästät bussilipuissa ja saat liikuntaa...vai?
Ja tietenkin panttien keräys ja marjastus? Sienet?
Vierailija kirjoitti:
Ku sais ees naista, mutta ei... ei vaikka pumppais miten paljon rautaa niin ei sillonkaan saa naista.
amfetamiinia ja 12h runkkaus maratooni tai pitempääkin, niin kauan kun muna on verillä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä te naiset aiheutatte miehille, hämmennystä ja kiveksien kiristystä. Depressiota ja apatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos alat narkiksi niin alat saada myös naisia.
En silti suosittele. Itse säästän seksirobottiin - ne ovat tulevaisuus.
Mulla lisäksi päihteet, palstailu, lukeminen, leffat, sarjat, kumppani, kaverit, koira, luonto jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alat narkiksi niin alat saada myös naisia.
En silti suosittele. Itse säästän seksirobottiin - ne ovat tulevaisuus.
Sad but true.. Huuemita käyttävän miehen luona parveilee aina naisia.
aina toi schaatanan "luonto". Swiddu te ootte böndejä!
Lisäisin omaan palettiin kerta viikkoon juopottelun, 1-2pv, rajattoman mahdollisuuden seurata netistä urheilua, sarjoja ja leffoja. Varsinkin to-su menee aina hyvinki nopeesti, noilla teemoin. Ma menee ihmetellessä. Ti ja ke kattelen yleensä työpaikkoja ja laitan hakemuksia. Kaikki tietysti talteen, jotta voi ne läsäyttää työkkärin virkailijalle tarvittaessa. Välillä pitkävedosta satku-pari bisserahaa, niin kyllä tää alle 2000 brutto -p askaduunit voittaa keposesti. Käteen jäävä osa pakollisten jälkeen aika sama, mutta v itutus 100 kertaa alempana Näin siis yksinelävällä pikkukaupungissa vrt. stadiin lähtö töihin megavuokraisiin luukkuihin.
Ja juominen.