Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ystävä huomautti siitä etten ole sheivannut

Vierailija
16.09.2017 |

Onko nää vaan nää raskaushormoonit vai oisitteko itse vastaavassa tilanteessa ottanu itteenne?
Tilanne siis se että en ole muutamaan päivään saanut käsiin sheivausvälineitä muuton takia, jonka takia myös miehen ystävä on ollut meillä miestä auttamassa. Sanoisin että vähän kirpas.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse nyt siis ylävartalon karvoituksesta, kädet ja kainalot ja tilanteessa olin yöpuvun topissa. 

ap

Vierailija
2/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt muutamassa päivässä karvat rehota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vitun kädet?? Emmä ainakaan mitään käsivarsia sheivaile, kainalot kylläkin. Ja aina on huoliteltu.

Vierailija
4/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä takaisin että onko ite sheivannut

Vierailija
5/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se kaveri sais hävetä. Mä ajattelin luettuani otsikon, että miehesi olisi avautunut kaverilleen karvoistasi ja sitten kaveri lipsautti asian sinulle. Silloin olisin ottanut itseeni, ja loukkaantunut nimenomaan miehelle, en tämän urpolle kaverille.

Tuosta tilanteesta taas ajattelisin, että tuo kaveri on urpo.

P.S. Sheivaatko normaalisti kädetkin...? En mä ainakaan eikä oo kukaan huomautellut.

Vierailija
6/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina lomaparran saa kasvattaa.

Vierailija
7/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se hänelle kuulu mitä teet karvoillesi.

Oliko tämä ystävä mies vai nainen? Jos nainen niin saattoi olla vaan kateellinen, että miehesi ei välitä onko sinulla karvoja vai ei.

Vierailija
8/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonit aiheuttanu sen että karvat kasvaa muutamassa päivässä jo hyvin selkeiksi. Eipä tää nyt tietenkää mikään puska ole, mutta tummat karvat erottuu lyhyinäkin.

Ap

Vierailija
9/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, karvakeskustelu, johan tästä on kulunutkin tovi. :)

Aika urpo kaveri sun miehellä. Olen kuitenkin jäävi sanomaan muuta, koska olen luonnollisen naiskarvoituksen ystävä ja nykyään minut kategorioidaan johonkin fetissiin ja epänormaalin kategoriaan. 

M28

Vierailija
10/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kommentoinut, että etpä ole näköjään sinäkään.

Vierailija
11/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet?? Kuka ihme edes sheivaa käsivarsiaan? Ja on kyllä ihme mies, että tuollaista kommentoi kaverinsa kumppanille! Mitä vastasit ja kuuliko miehesi ja miten hän reagoi? Kummallista..minkä ikäisiä olette?

Vierailija
12/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä itse käytän lady shaveria. Voi tosin olla, että olen pikkutarkka enkä siedä pientäkään sänkeä.

13/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin antanut tuon kuulla kunniansa. Ei pitäisi kuulua kenellekään, sheivaako joku karvansa vai ei, ja kuinka usein sheivaa.

Vierailija
14/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästät karvat rehottamaan? Kuten joku jo sanoi, ei ne muutamassa päivässä vielä niin pahaksi pääse, että joku siitä vielä huomauttelisi.

Uskon, että ne rehottavat ihan kunnolla koska et pidä huolta ulkonäöstäsi.

Vierailija
15/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies huomautti samasta asiasta. Lopetin sheivaamisen kokonaan. Ärsytti 💁 Nyt olen ollut pari kuukautta sheivaamatta ja aluksi oli epämukava olo, mutta nyt tykkään tästä. Ihanan rentoa, kun ei tarvitse enää stressata näkyykö karvat. Antaa näkyä prkl.

Vierailija
16/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläri, nopea karvankasvu on melko yleistä jopa Suomessa.

Vierailija
17/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädet?? Kuka ihme edes sheivaa käsivarsiaan? Ja on kyllä ihme mies, että tuollaista kommentoi kaverinsa kumppanille! Mitä vastasit ja kuuliko miehesi ja miten hän reagoi? Kummallista..minkä ikäisiä olette?

Mulla tosi tummat kaikkialla ja se on semmonen hölmö tapa joka jääny varhaismurkku iästä "kun kaiken piti olla kuin vauvan pylly" Mies ei kuulut ja kerron kyllä tänään illalla kun ystävä lähtenyt kotiin miksi olen tänään ollut vähän etäisempi kaverin roikkuessa kyljessä. Parikymppisiä ollaan kaikki.

Vierailija
18/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päästät karvat rehottamaan? Kuten joku jo sanoi, ei ne muutamassa päivässä vielä niin pahaksi pääse, että joku siitä vielä huomauttelisi.

Käyn päivittäin suihkussa, pesen hiukset tarvittaessa, nypin kulmat, pidän huolta ihosta eri hoitotoimenpiteillä ja meikkaan, mutta en sheivaa karvojani. Miksi pitäisi? Ei miehetkään sheivaa. En sanoisi, etten pitäisi huolta ulkonäöstäni.

- ei ap -

Vierailija
19/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitäisi leikata, kun ei se häiritse ketään? Ulkonäöstä voi pitää huolta mm. peseytymällä.

Vierailija
20/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla karvat on tummaa ja nopeasti kasvavaa sorttia. Sheivaan kainalot päivittäin, muutamassa päivässä todellakin alkaa rehottaa. Mutta miehesi kaverille ei todellakaan sinun karvat tai karvattomuus kuulu, aika urpo tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi