Av mamma seurasi tänään minua kaupasta kotiin. Lapset haluaisivat pitää sen. Mutta jos joku kaipaakin sitä?
Minne tehdä ilmoitus tästä pienestä söpöstä lemmikistä?
Kommentit (14)
Pieni ja söpö? Tarkista lajinmääritys, ei vaikuta av-mammalta.
Koomikkoa ei voi ottaa lemmikiksi varsinkaan, jos on standup - koomikko. Eivät opi sisäsiisteiksi millään.
Huoh. Just tämän takia kaikki av-mammat PITÄÄ SIRUTTTAA. Kaikki pääsisivät paaaljon helpommalla kun omistajien tiedot pystyisi selvittämään. Nimenomaan siruttomien av-mammojen takia moni kiltti uli uli-mies menettää kodinhoitajansa joka vuosi :-(
Laita aaveelle ilmoitus ja jonkinlainen kuvaus löytämästäsi mammasta, niin ehkäpä joku mammansa kadottanut huomaa sen.
Lähimpään sähköpylvääseen kuvallinen ilmoitus löytyneestä av-mammasta. Jos oikein rehellisiä ollaan, ei sitä tule kukaan hakemaan. Kannattaa tarkistaa, että sillä on kaikki rokotukset kunnossa. Vesikauhuisena raivopäänä se voi olla vaarallinen. Suosittelen kuonokoppaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähimpään sähköpylvääseen kuvallinen ilmoitus löytyneestä av-mammasta. Jos oikein rehellisiä ollaan, ei sitä tule kukaan hakemaan. Kannattaa tarkistaa, että sillä on kaikki rokotukset kunnossa. Vesikauhuisena raivopäänä se voi olla vaarallinen. Suosittelen kuonokoppaa.
Kerran löysin irrallaan vaappuvan av-mamman, ja kun sähköpylväsilmoitus ei tuonut tulosta, niin laitoin ilmoituksen myös suomi24 treffeille. Muutama kysely tuli ja lopulta av-mamma löysi uuden kodin suomussalmelta, työkyvyttömyyseläkkeellä olevan trukkikuskin luota. Jäi hyvä fiilis itsellekin, kun tiesi että av-mamma pääsi hyvään hoitoon :)
Vierailija kirjoitti:
Juu eih, kyllä tuollaisessa tilanteessa ainoa oikea ratkaisu on viedä se löytö-AV piikille.
Jos se on siivoushullu, lainaa sitä minulle. En jaksa itse siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu eih, kyllä tuollaisessa tilanteessa ainoa oikea ratkaisu on viedä se löytö-AV piikille.
Ranuan kummeissa ne oli viemässä koomikkoa piikille, mutta ei sitten raskineet.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on siivoushullu, lainaa sitä minulle. En jaksa itse siivota.
Kaverilla on tuollainen siivoushullu av-mamma, oon välillä katsonut sen perään esim. kaverin lomareissujen aikana. Hyvin se kyllä siivoaa ahkerasti joka päivä, mutta ristus kun sillä menee siivotessa tolkuttomat määrät light karpalo-siideriä... En tiedä koskeeko kaikkia vai onko yksilökohtaista, mutta ainakin tässä tapauksessa sillä sidukan hinnalla olisi jo palkannut oikean siivoojan.
Oliko se juoksutrikoo- vai pellavahousu-tyyppinen av-mamma?
Vie se takaisin kauppaan. Kierrätät sitä siideri-, karkki- ja sipsihyllyillä niin että se menettää suuntavaistonsa, ja sitten juokset äkkiä karkuun.
Anna lasten leikkiä sillä vähän aikaa, pian tenavat kuitenkin kyllästyvät kuuntelemaan av-mamman höpinöitä luomu-kestovaippa-kuntosali-smoothiesta ja sittenpä sen voi viedä lähimpään karaokeen odottelemaan että oikea omistaja hakee kotiin.
En tiedä onko av-mamma pahempi kuin koomikko. Luultavasti on.