Lue keskustelun säännöt.
moikka etsin ystävää vantaan asolasta/tikkurilasta
05.04.2006 |
olen 30v ja poikani 7kk,etsin kaveria kahvitteluun, kyläilyyn ja vaikkapa leikkipuistoon.
Kommentit (4)
Asun Korsossa ja olisi mukava saada uusia kavereita. Olen 30v. Lapsia ei ole vielä, 3 koiraa löytyy. Kirjoittele! mitu76@luukku.com
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuulostaa mukavalta.pääsen kyllä tulevaisuudessa liikkumaan autolla, malmi ei ole kaukana.vaihdetaanko puhelinnumeroita?muutaman viikon päästä on auto käytössä....aluksi voitais tavata vaikka kauppakeskuksessa, vai miten pojan kanssa tai leikkipuistossa.on mukavaa saada tuttuja, on ollut vähän yksinäistä päivisin. vaikkakin minulla on ystäviä joilla on lapsia, mutta koskaan ei loe liikaa ystäviä.t. pia ja elias
mä asun kyllä malmilla, mutta muuten samoin ajatuksin. Olen 26 ja poika 9,5kk. olisi myös kiva saada puisto ja leikkiseuraa (ei siis itselleni´=)) ja vaikka juuri kyläily/kahvi seuraa. kesällä olisi kiva ehkä käydä uimassa jossakin tai tutustuttaa vauvoja johonkin uuteen (meille jopa kaupungilla käyminen olisi uutta). Minun ystäväni ovat lapsettomia, ja heillä ihan eri touhut tällä hetkellä, ja esim juhlapyhinä olisi kiva viettää aikaa toisen lapsiperheen kanssa. Perheeseeni kuuluu siis myös mies, niin ja tämänhetkinen lenkkikaveri, 3v koira=)
Jos malmi ei liian kaukana, laita viestiä niin katsellaan josko meistä olisi puistossa pyörimään=)