Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea syke

06.09.2012 |

Minulla on ollut nyt n. 3 viikkoa sydämen syke pilvissä, riippumatta siitä olenko levossa vai rasittunut. Minua tutkittiin keskussairaalassa niin sisätautien polilla, kuin kardiologisellakin ilman selitystä näihin vaivoihin... Sykkeeni on nukkuessakin 100-120, hereillä levossa 120-140 ja seistessä ilman ihmeempää rasitusta pompsahtaa 160:en tienoille... Oon tosi väsynyt ja jatkuva päänsärky vaivaa, välillä huonoa oloa ja heikotusta... Nyt mennään rv 29+4. Onko kellään vastaavasta kokemusta...? Ja jos on, mistä johtunut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vähän myöhään tää vastaus ja vaivasi on jo voinut helpottaa, mutta edellisessä raskaudessa juurikin vastaavia lukemia tykytti sydän. Missään ei mitään vikaa ja lääkäri sitten epäilikin, että vauva vain painaa. Olihan hänellä syntymäpäinoa reilusti yli 5kg ja siis suunnilleen noilla viikoilla kyseinen vaiva tuli. Helpotti siiten, kun maha hieman laskeutui. Kivaahan tuo ei ole ja mitään ei jaksa tehdä jne jne.. en voi muutakuin empatiat ja sympatiat sulle lähettää ja toivoa, että nopeasti vaiva helpottaisi!!!

Vierailija
2/2 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mulla todettiin sitten raskausaikana ilmennyt ektooppinen eteistakykardia, joka on nopealyöntinen rytmihäiriö... Mulla oli rytmiseurantalaite 24h, jossa sykkeen vaihteluväli oli 56-198... Keskisyke nukkuessakin 105 ja päivällä 137 lyöntiä/min. Sain siihen lääkityksen (beetasalpaajia) ja lähetteen sitten seurantaan äippäpolille... Uus rytmiseuranta tehdään ensi viikolla ja katsotaan täytyykö annostusta nostaa, luulen että tarvii... Tolla lääkkeellä vaan on huolestuttavia mahdollisia haittavaikutuksia, sikiökuolleisuutta, istukan heikentynyttä toimintaa, ym... Ja aika äippäpolilla on vasta 9.10. ja siellä sitten vasta näkee onko lääkkeestä ollut haittaa sikiön kasvulle... Toivottavasti ei. Nyt kuitenkin jo rv 32+2 eli onneks vauvalla hyvät mahkut vaikka jouduttaisiinkin synnytystä ennenaikaistamaan... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla