Vauva on uusioperheen pariskunnan uusi vihkisormus
Miksi uusin parisuhde pitää aina solmia yhteisellä pienkaisella? Eikö sormus riitä?
Kommentit (12)
Mikä v*tun "uusioperhe"? Se on uusperhe.
Ja miten niin aina? Voisiko vielä vähän enemmän yleistää.... Jotenkin kyllästyttävät nämä mustavalkoiset typerät aloitukset, joita täällä jatkuvasti joku jaksaa tehtailla.
Millä tavalla tämä on sinulta pois? Miksi sinua haittaa toisten vauvat ja perheet? Eläisit ihan vain omaa elämääsi.
t. Ei-uusperheellinen, jota ei yhtään häiritse toisten valinnat tässä asiassa
Mun gyne, joka työkseen sekä solmii" että "purkaa" munanjohtimia, sanoi,että varsin tavallista on,että kun se uusi rakkaus saapuu, halutaan yhteinen lapsi vaikka on jo edellisen kanssa päätetty, että lapsiluku on täynnä.
Pyysi minuakin miettimään, ennen kuin todella haluan johdot kiinni.
Naurettavaa pelleilyä viattoman lapsen kustannuksella. Eron jälkeen uusi rakas ja heti vauva kruunaamaan parisuhde, ikään kuin todisteeksi että "olen mennyt eteenpäin ". Ongelmia luvassa taatusti kun ei ole edellisestä suhteesta toivuttu ja lapset joutuvat seuraamaan isin tai äidin "uutta rakkautta" ja hajottavaa vauvavuotta, kun romantiikka haihtuu väsymyksessä sen siliän tien. Joo, olen seurannut sivusta liian monta kertaa ja surettaa erityisesti aiemman liiton lapset, joille huomiota ei enää riitä.
Elän uusperheessä, ei ole yhteisiä lapsia eikä tulekaan. Ei myöskään sormusta, eikä asuta avoliitossa. Silti yhdessä:)
Paskapuhetta. Läheskään kaikki eivät hanki yhteistä lasta.
Kaikesta sitä jotkut - kuten ap - jaksavatkin ärsyyntyä.
Vierailija kirjoitti:
Mun gyne, joka työkseen sekä solmii" että "purkaa" munanjohtimia, sanoi,että varsin tavallista on,että kun se uusi rakkaus saapuu, halutaan yhteinen lapsi vaikka on jo edellisen kanssa päätetty, että lapsiluku on täynnä.
En kyllä kävisi gynellä, joka lätisisi potilaiden asioita tuolla tavalla eteenpäin.
Pitää niiiin todistella että päästy eteenpäin. Edelliset sen seittämälle Markolle, Jarnolle, Peralle, Jaralle ja ehkänaapurin Jusalle tehdyt mukulat siirretään uuden vauvan tieltä.
Uusiomiehet on kyllä vähän hämmentyneitä tässä pinkkipilvisyydessä mutteivät oikein uskalla jarrutella. Kun se putkikassi on just saatu purettua eikä uutta torttua jaksais taas hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kävisi gynellä, joka lätisisi potilaiden asioita tuolla tavalla eteenpäin.
Tuskin se nimiä on kuitenkaan kertomassa..
Vierailija kirjoitti:
Mikä v*tun "uusioperhe"? Se on uusperhe.
Ja miten niin aina? Voisiko vielä vähän enemmän yleistää.... Jotenkin kyllästyttävät nämä mustavalkoiset typerät aloitukset, joita täällä jatkuvasti joku jaksaa tehtailla.
Se on uusioperhe kun se kootaan vanhojen perheiden jämistä
Minä elän uusperheessä, mutta yhteisiä vauvoja ei ole eikä tule. Ei, vaikka olisin nuorempi.
Ihmettelen ihan samaa kuin tuo gyne. Puuttuukohan minulta jokin palikka päästä, kun en ymmärrä, miksi pitää tehdä uusi lapsi. Ja ottaa riski, että sekin parisuhde menee pilalle.
Kulta kuin kulta. Toisen voi viedä kaniin.