Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin yh:n lapset taas ilman ruokaa kun rahat on loppu

Vierailija
16.09.2017 |

Käsittääkseni 8pvä saanut elatusmaksut kahdesta lapsesta, kuten itsekkin sain. Nähnyt parhaaksi tuhlata ne itseensä.

Onko tällainen ls asia? Sossut ramppaa siellä jo valmiiksi. Ruokaa ei kuulemma ole, ohjasin leipäjonoon, mutta eipä mennyt

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko itse vai mistä tiedät?

Jos sossut siellä "ramppaa", niin ovat lastensuojelun piirissä eli lasut on tehty. 

Vierailija
2/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itse pyytäisin lapset syömään ja keskustelisin mahdollisesti pöydän ääressä äidin kanssa. Ilmoituskin olisi varmasti tehtävä, mikäli äiti ei mene leipäjonoon, tai muuten järjestä lapsille ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin lapset syömään, äiti sais olla nälissään.

Vierailija
4/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna nyt ekana niille lapsille ruokaa.

Sit mietit jatkoa.

Vierailija
5/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jatkuvaa, ei ole minun tehtäväni ruokkia lapsia, ei minullakaan raha puussa kasva.

Jos ruokkisin ne aina kun rahat ja ruoka on loppu, niin saisin olla kokoajan ruokkimassa. Kyllä on äidin tehtävä järjestää lapsilleen ruokaa. Hän saa suunnilleen samanverran rahaa kuin minä, kyllä meillä on aina lapsille ruokaa.

Mietin vain, että soitanko lastensuojeluun että lapset on siellä nälissään? Ruoka-apua saatavilla tässä lähelläkin, mutta ei viitsi mennä

Vierailija
6/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on viattomia äitinsä vatipäisyyteen. Huolehdi sinä lähimmäisen rakkaudellasi lapsista parhaasi mukaan, tarjoa heille syötävää ja huolehdi, että sosiaalitoimi saa tietää äidin kehnosta taloudenpidosta jossa lapset joutuva elämään ruuatta päiviä ellei naapuri auta.

Vierailija
7/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai soitat. Nälässä pitäminen on lapsen kaltoinkohtelua. Usein tarvitaan monta lasua ennen kuin tilanne otetaan tosissaan.

Vierailija
8/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jatkuvaa, ei ole minun tehtäväni ruokkia lapsia, ei minullakaan raha puussa kasva.

Jos ruokkisin ne aina kun rahat ja ruoka on loppu, niin saisin olla kokoajan ruokkimassa. Kyllä on äidin tehtävä järjestää lapsilleen ruokaa. Hän saa suunnilleen samanverran rahaa kuin minä, kyllä meillä on aina lapsille ruokaa.

Mietin vain, että soitanko lastensuojeluun että lapset on siellä nälissään? Ruoka-apua saatavilla tässä lähelläkin, mutta ei viitsi mennä

Soita lastensuojeluun.

Olen samaa mieltä tuosta, että jos alat ruokkia lapsia, niin niiden äiti alkaa pitää avunantoasi itsestäänselvyytenä ja tuhlaa rahansa edelleen omiin menoihinsa, kun voi niin kätevästi tuoda kakaransa sinulle ruokittavaksi.

Vierailija
9/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinullakaan ei ole paljon rahaa, toimi silti niin kuin kunnon ihmisen täytyy toimia. Ruoki lapset ja tee lasu. Soita vaikka poliisille. Lasten hätään on vastattava! Mieti jos itse olisit se naapurin lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi