Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ennen niin usein fb:tä päivittänyt lopettaa yhtäkkiä pävittämisen kokonaan?

Vierailija
15.09.2017 |

Onko estänyt jotenkin? Vanhat postit näkyy mut ei uusia

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyseisen ihmisen kaveri. Olen vain joskus käynyt katsomassa profiilia, koska on kiinnostava ihminen. Tekee työtä, joka minua kiinnostaa.

Ennen säännöllisesti päivitteli jotain. Nyt ei enää ja mietin, että onko muuttanut asetuksia niin, ettei siellä enää näy päivityksiä julkisena. Mutta miksi vanhat päivitykset sitten vielä näkyy?

Vierailija
22/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtynyt muuhun someen kun fb aika alkaa olla ohi. Näin ainakin nuoremmilla, 12-30 vuotiailla.

Vierailija
25/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppuu kun hankkii elämän.

Vierailija
26/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin lomalla paljon kun oli aikaa ja kivoja tapahtumia. Kun työt alkoivat ei enää ehdi. Sitä vain pääasiassa selaa muiden juttuja.

Ei siis aina jotain kauhean dramaattista taustalla. Välillä ehtii ja tuntuu siltä, välillä ei.

Vierailija
27/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin some juttuihin on helppo jäädä koukkuun ja sitten niistä yrittä irti. Itseäni välillä kyllästyttää noi tyhjänpäiväiset päivitykset. Sitten kyllästyttää naiset jotka jakaa lastensa kaikki jutut julkisesti. Miksei ne kerro jotain omasta elämästään, ei ehkä ole mitään muuta kuin lapset. 

Sitten osa ihmisistä julkaiseen päivittäin jonkun selfiensä, en tiedä miksi.

Itse pistän joskus harvoin jotain ja lähinnä jaan mielenkiintoisia linkkejä. Lapsistani en pistä  juuti mitään, koska se loukkaa heidän yksityisyyttään.

Lopulta ei kiinnosta ja harvalla ihmisellä on mitään kiinnostavaa sanottavaa.

Toi on kans jännä ilmiö etenkin naisilla mitä huonommiin menee, niin sitä paremmalta elämä näyttää facepäivityksissä.

Vierailija
28/28 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyseisen ihmisen kaveri. Olen vain joskus käynyt katsomassa profiilia, koska on kiinnostava ihminen. Tekee työtä, joka minua kiinnostaa.

Ennen säännöllisesti päivitteli jotain. Nyt ei enää ja mietin, että onko muuttanut asetuksia niin, ettei siellä enää näy päivityksiä julkisena. Mutta miksi vanhat päivitykset sitten vielä näkyy?

Ne vanhat jutut pitäisi käydä muuttamassa yksitellen niin etteivät ole enää julkisia. Joko ei jaksa muuttaa niitä enää tai sitten ei ole tajunnut että ne eivät muutu automaattisesti kun asetukset vaihtaa.

Monihan on tehnyt noin, ensin on jaettu avoimesti kaikki ja myöhemmin muutetaan asetukset niin että vain kavereille näkyy. Itse en ymmärrä yhtään niitä jotka jakaa kaiken julkisesti.