Mitä pitäisi ajatella: vanha harrastusryhmä järjestää tänä viikonloppuna jälleennäkemisen, eikä minua ole kutsuttu?
Olin tässä harrastusporukassa mukana n. 8 vuotta ja ryhmä lakkasi toimimasta kymmenisen vuotta sitten. Nyt he ovat järjestämässä jälleennäkemistä, vähän niin kuin luokkakokousta tänä viikonloppuna. Ohjelmaan kuuluu tietenkin tämä vanha harrastus ja syömiset+juomiset ravintolassa.
Kuulin tästä välikäsien kautta ja olen jotenkin todella järkyttynyt. Tiedän, että porukka oli jo silloin hyvin sisäänpäinlämpeävä, kun liityin ryhmään muutettuani toiselta paikkakunnalta, mutta että ei edes kutsuta tapaamiseen! Tapaamiseen on kuitenkin kutsuttu muutama ihminen, jotka tulivat harrastukseen vasta viisi vuotta sen jälkeen, kun itse olin aloittanut.
Olisitteko loukkaantuneita tästä vai unohtaisitteko koko jutun?
Kommentit (44)
Ap, taidat kirjoitella itsesi kanssa, eikö totta? :D
Vierailija kirjoitti:
Ap, taidat kirjoitella itsesi kanssa, eikö totta? :D
Olen kirjoittanut tänne vain omat viestini, mutta kiva kun olet noin vainoharhainen. Ap
Kuinka paljon olet itse pitänyt yhteyttä näihin harrastusryhmäläisiin?
Jos on tylsä ja ankea persoona kuten minä niin ei sillä ole väliä että "en aiheuta harmia kellekään", ihmiset pitää mielenkiintoisista eikä harmittomista ihmisistä. Se ettei joutohetkinään latele tappouhkauksia jne on vain itsestäänselvyys. ( Ap ei kuulosta erityisen tylsältä tms, tämä liittyi vain yleisesti aiheeseen.)