Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen muista miehistä jatkuvasti ja tiedän, että petän miestäni vielä joskus!!

Vierailija
05.04.2006 |

En saa orgasmia mieheni kanssa, mutta itse osaan itseni tyydyttää kun olen yksin. Ja aina ku saan orgasmin ajattelen muita tuttuja miehiä... Tiedän, että petän miestäni vielä joskus.. Haaveilen muutenkin seksistä muiden kanssa vaikka seksikokemuksia on kertynyt paljon ennen kuin tapasin mieheni. Ehkä kaipaan niitä yhden illan juttuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua miestäni. Tosi, tosi inhottavaa ja tätä jatkunu jo yli puoli vuotta. Mä en tiedä, mitä tekisin..

Minäkin luulen, että petän joskus, tai lähelle sitä saattaa mennä, mutten ole varma voinko sit kuitenkaa tehä sitä miehelleni.

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on vapaa tahto, oma valintasi, jos petät. Todella väärin toista kohtaan. Jos et halua olla sitoutunut, voit lähteä suhteesta siihen vapaaseen yhden illan-elämään. Eipä se kummoista varmaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin ryhdyn siihen koska en enää kehtaa kieltäytyä!! ap

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko selvittänyt, miksi olet noin kamalan onneton suhteessasi? Ja vielä, oletko masokisti, kun et ainakaan viestistä päätellen yritä laittaa asioitasi kuntoon oikeasti? Hei, herää sinulla on vain tämä yksi elämä, rakasta itseäsi ja pyri onneen. Todellisen onnen saat vain tekemällä työtä onnesi eteen. TUskin siihen edes niitä muita miehiä tarvitaan.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin miehesi kanssa kunnon pitkiä keskusteluja aiheesta seksi sekä parisuhde. Voin luvata että sillä mahdollisuudet muuttua, jos vain haluat.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sitten taida mikään hyvä olla, jos mies on kerran noin vain jonkun kyllästyneen mamman vietävissä. Ja ihmettelen vaan sitä, että millaisissa piireissä te oikein pyöritte, kun tiedätte vuoren varmasti, että jokainen mies kyllä heti oitis pettää, jos vaan joku nainen olisi tyrkyllä. Älkää nyt luulko itsestänne liikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan