Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko lapsesi mennä kylään kaverille jonka vanhemmat eivät hyväksy toista lastasi?

Vierailija
15.09.2017 |

Jos kaverin vanhemmat sanovat, ettei toinen lapsesi ole tervetullut, mutta eivät suostu perustelemaan asennettaan. He kutsuvat toisen lapsesi kylään. Päästäisitkö lapsesi kylään jos hän itse olisi halukas menemään?

Antaisitko lapsesi mennä kylään kaverille jonka vanhemmat eivät hyväksy toista lastasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli luokkakaverina identtiset kaksoset, ja jo pienestä toinen heistä oli mun hyvä ystävä. Olisko minun pitänyt pyytää toinenkin meille? Pidin kyllä hänestäkin ja oltiin kavereita koulussa ja harrastuksissa myöhemmin. Mutta pienenä leikit sujui vain luontevasti yhden kanssa paremmin kaksin.

Vierailija
22/23 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miksi kaverille kylään pitäisi laittaa sisarus mukaan?

Juuri näin. Eivät ne kaverin vanhemmat mitään sun lastenhoitajia ole.On ihan ok ettei sisarusta tungeta jollain tekosyyllä sinne hoitoon. Häpeä ap.

? En halua laittaa lapsiani kaverin kotiin. Kun lasten kaverit tulevan kotiini kylään, en koe että heidät on laitettu "hoitoon" luokseni. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota enää kavereiden sisaruksia meille. Syy on se, että olen jo useasti seurannut, kuinka kaveri+sisarus-kombolla leikit menee ihan v***iksi. Koska nämä sisarusparit jyräävät kaikki muut mielipiteet alleen ja meidän 8v sitten alistuu eikä uskalla tulla kertomaan. Kahdestaan kaverin kanssa leikit onnistuu kyllä. Sama meinaa olla jo kolmen kaverin kimpassakin, eli 2 ja 4 toimii, mutta 3 on lähes aina huono vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme