Mikä on kokemuksesi nettitreffeistä/deittisivustoista?
Itse en ole tavannut koskaan ketään tinderin kautta, eikä omat kokemukset muistakaan nettisaiteista järin hyviä ole. Kirjoitellut olen useamman kanssa, tavannut muutaman, mutta siihen se on jäänyt. En pidä itseäni mitenkään erityisenä, erilaisena tai toisenlaisena. Deittisaiteilta ei tullut kuin paha mieli.
Mutta kun nyksä osui kohdalle, tunne kolahti molemmille välittömästi. Se oli menoa, heti!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun täällä vauvapalstalla näitä valehtelijoita on niin maan perskuleesti.
Aina valitetaan että miehet ne laittaa copy paste viestillä kaikille samoja ja blaablablaa.
No miten se on sitten mahdollista että tällainen keskipituinen työssäkäyvä urheilullinen keskituloinen alle 30 vuotias mies on laittanut kymmenille naisille personoituja viestejä ja 10% vastaa korkeintaan.
Siinä syy miksi ns laatumiehet kaikkoaa palveluista ja suurinosa miehistä ei jaksa enää pistää persoonallisia viestejä kaikille koska niitä ei kukaan lue.
Ihan samanlailla tinderissä. 20 matchia sain aikanaan. Tasan yksi nainen aloitti itse keskustelun.
Menkää itseenne naiset.
Mene itse itseesi mies. Valehdellaan täällä myös että naiset eivät tee aloitteita. Tiedän sen varmuudella valheeksi.
Eikä spämmäämättömyys tee sinusta eikä kenestäkään "laatumiestä". Miehet vaativat itseltään aivan uskomattoman vähän. Muutaman rivin kirjoittaminen jollekin tietylle ihmiselle on siis mielestäsi niin maata mullistava suoritus, että joka naisen pitäisi huokailla ihastuksesta?
Sinun "speksisi" eivät tee sinusta myöskään "laatumiestä". Olet tavallistakin tavallisempi. Miten voit edes kuvitella, että yli 10 % naisista kiinnostuisi sinusta? Miesten itserakkaudella ei totisesti ole rajaa.
Mä olen käynyt treffeillä sekä parin suomi24:stä tavatun miehen kanssa että suomi24-chatista tavatun miehen kanssa. Lopulta seurustelin puolitoista vuotta miehen kanssa, johon tutustuin alastonsuomesta. (Jostain syystä alastonsuomen mainitseminen tuo aina alapeukkuja, meillä oli ihan normaali seurustelusuhde siinä missä jokun muukin.) Nyt olen taas sinkku. En jaksa kyynistyä siitä, että netissä on paljon pelkkää seksiä etsiviä miehiä, ja heitä on ihan joka palstalla ja myös osa niistä "vakavissaan olevista" on tämmöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt treffeillä sekä parin suomi24:stä tavatun miehen kanssa että suomi24-chatista tavatun miehen kanssa. Lopulta seurustelin puolitoista vuotta miehen kanssa, johon tutustuin alastonsuomesta. (Jostain syystä alastonsuomen mainitseminen tuo aina alapeukkuja, meillä oli ihan normaali seurustelusuhde siinä missä jokun muukin.) Nyt olen taas sinkku. En jaksa kyynistyä siitä, että netissä on paljon pelkkää seksiä etsiviä miehiä, ja heitä on ihan joka palstalla ja myös osa niistä "vakavissaan olevista" on tämmöisiä.
"Jostain syystä"? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä olen tavannut 28 miestä ja kaikki ovat olleet vain pillun perään. Ilman Tinderiä olisin yhä neitsyt. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia... mutta tosiaan ainakaan kaltaiseni ruma ja tissitön nainen ei Tinderissä kelpaa kuin panoksi.
Ilmeisesti et ole vaivautunut kirjoittamaan profiiliisi mitään?
Antaako rumuus tai profiilin tyhjyys luvan käyttää ihmistä omien tarpeiden tyydyttämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Koska siellä syntyy myös ihan oikeita seurustelusuhteita. Niin jos kerron, että olen tutustunut kumppaniin siellä, en ymmärrä, mitä alapeukuttamista siinä on. Toki sivustolla on kaikenlaisia ihmisiä kaikenlaisilla pyrkimyksillä eikä kaikesta tarvitse pitää, enhän minäkään pidä kaikesta, mitä ko. sivustolla on. Mutta jos joku kertoisi tutustuneensa kumppaniin Kokoomusnuorissa, niin en ymmärrä, miksi alapeukuttaisin vain siksi, että en pidä Kokoomusnuorista. Mutta joo, kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Koska siellä syntyy myös ihan oikeita seurustelusuhteita. Niin jos kerron, että olen tutustunut kumppaniin siellä, en ymmärrä, mitä alapeukuttamista siinä on. Toki sivustolla on kaikenlaisia ihmisiä kaikenlaisilla pyrkimyksillä eikä kaikesta tarvitse pitää, enhän minäkään pidä kaikesta, mitä ko. sivustolla on. Mutta jos joku kertoisi tutustuneensa kumppaniin Kokoomusnuorissa, niin en ymmärrä, miksi alapeukuttaisin vain siksi, että en pidä Kokoomusnuorista. Mutta joo, kukin tavallaan.
No, minä taas ymmärrän miksi joku alapeukuttaisi Kokoomusnuoria. Ja todella moni alapeukuttaisikin. Vielä useampi on pitämättä tuosta alastonsuomesta. En tajua, miksi pitää teeskennellä että se olisi kuten mikä tahansa deittailusivu, kun se kerran ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä taas ymmärrän miksi joku alapeukuttaisi Kokoomusnuoria. Ja todella moni alapeukuttaisikin. Vielä useampi on pitämättä tuosta alastonsuomesta. En tajua, miksi pitää teeskennellä että se olisi kuten mikä tahansa deittailusivu, kun se kerran ei ole.
Ei se kaikille ole deittisivu, eikä sitä tarvitse teeskennellä.
Joillekin se on vain katselu- ja tumputussivu. Joillekin se on seuranhakusivusto. Joillekin se merkitsee jotain itseilmaisua.
Olen vaan nyt itse tehnyt havainnon, että monilla, joilla on tuolla profiili (jotka deittailevat), on myös profiili jossain ihan tavallisessa deittipalvelussa. Eli joku tavismies voi löytyä sekä tuolta että vaikka Tinderistä, vain eri asiat korostuvat.
En ole ladannut Tinderiä, olen sinkku. Kaverini, joka etsi miestä, teki kaksi Tinder-deittiä ja on nyt puoli vuotta ollut tiiviissä suhteessa toisen niistä kanssa. Näin asiaan perehtymättömälle vaikuttaa ihan toimivalta.
Tapasin aviomieheni aikoinaan Suomi24:ssa. Se oli aikaa ennen Tinderiä, joten en tiedä millainen paikka on nykyään. En ainakaan muista, että silloin olisi ollut mitään rajoituksia ilmaisille viesteille.
Onhan siellä reipas määrä niitä seksiseuraa hakevia, mutten mä ainakaan niille mitään vastannut. Nettideittailuun on minusta monella liian "hampaat irvessä"- asenne ja odotukset ihan mahdottomat. Valikoimien pitäisi olla ylitsevuotavat, kaikkien pitäisi lähestyä sua ensin, yhtään asiatonta viestiä ei saisi kolahtaa inboxiin ja täydellinen kumppani päitäisi olla rinnalla jo alle kuukauden päästä.
Tosiasiassa moni netistä kumppanin löytänyt on käynyt sitä ennen lukuisilla ihan hirveillä treffeillä. Koko hommaan kannattaa suhtautua mahdollisimman rennosti ja ottaa vastoinkäymiset vain osana pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukut tulee, koska sauna-Suomessa nakuus on kuitenkin tabu. Mitä väliä, anna niiden peukuttaa.
Hyvät. Siellä nykään varmaan aika paljon tuo kohtaaminen tapahtuu. En jaksa lähteä ravintolaan ihmettelemään. Treffipalstalla tiedää heti jotta siellä ollaan haku päällä.
Naisille etenkään vähänkään kohtuu näköisille nuo ovat melkoisia valintataloja. Yleensä mies joutuu tekemään sen duunin ihan ekasta viestistä, treffeihin ja muuhun. Noi toi luonto pelaa. Eli mies lähtettelee paljon viestejä. Yksi kaveri on samassa tilanteesta ja bongasin yhdestä blogin kommentista meidänkin kiteyttämän aforismin "Ei vaan jaksa nähdä miehienä sitä vaivaa kun se tuotos panos suhde on niin heikko."
Eli siellä ne ihmiset nykyään monesti tapaa.
Rasittavaa on valheelliset kuvat, valheelliset profiilit, tyhjät profiiliteksti, passiiviset naiset, aloitekyvyttömät naiset, naiset jotka hakevat vain huomiota eivät koskaan edes tapaa ketään.
Mutta yksi liki vuoden on off suhde. Tässä nainen paljastui olevansa ihan jotain muuta mitä itse kirjoitti ja sanoi. Olisi varmaan halunnut olla se vahva nainen, mutta oli ihan stereotyyppinen passiivinen nainen joka vian odotti vahvaa isähahmoa. Mulla on jo 3 lasta en halunnut neljättä. Mutta nyt 6 kk kohta seurustellut Tinder mätsin kanssa ja näyttää paremmalta kuin mikään aikaisiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39 v mies avautuu. Mielestäni loistava juttu kun naisiin voi tutustua selvin päin omalta kotisohvalta ja treffata päivänvalossa selvin päin, mikä aiemmin maassamme on ollut sallittua vain pizzanpaistajille ja avohoitotapauksille...
Olen yllättynyt miten hyvä flaksi on käynyt tinderissä. Paljon olen saanut treffipyyntöjä upeilta naisilta ja olen tavannut valtavasti uusia kivoja ihmisiä. Toki miehen täytyy olla aktiivinen kun 90 % naisista odottaa sitä. Treffeiltä on valikoitunut paljon potentiaalia, useita fwb tai kaverijuttuja ja muutama tositapauskin, mutta pari niistä on kaatunut omaan mahdottomuuteensa ja nyt katsotaan mitä tästä nykyisestä tulee.
Ongelma on lähinnä se, kun tarjontaa on niin paljon (hki), niin ihmiset ei jaksa tutustua kunnolla toisiinsa kun meressä riittää kalaa. Itselläni ainakin on motivaatio hukassa liehitellä naista pidempään kun tiedän että saan uutta seuraa helposti ja nopeasti.
Hm... Millaisia ovat ne 10 % naisista, jotka EIVÄT odota mieheltä aktiivisuutta? Innostuvat siitä että mies on raahattava kotoa treffeille? Kai sellaisiakin naisia on.
Hyväitsetuntoisia, jotka tietävät mitä haluavat. Voimakastahtoisia, jotka ottavat sen minkä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39 v mies avautuu. Mielestäni loistava juttu kun naisiin voi tutustua selvin päin omalta kotisohvalta ja treffata päivänvalossa selvin päin, mikä aiemmin maassamme on ollut sallittua vain pizzanpaistajille ja avohoitotapauksille...
Olen yllättynyt miten hyvä flaksi on käynyt tinderissä. Paljon olen saanut treffipyyntöjä upeilta naisilta ja olen tavannut valtavasti uusia kivoja ihmisiä. Toki miehen täytyy olla aktiivinen kun 90 % naisista odottaa sitä. Treffeiltä on valikoitunut paljon potentiaalia, useita fwb tai kaverijuttuja ja muutama tositapauskin, mutta pari niistä on kaatunut omaan mahdottomuuteensa ja nyt katsotaan mitä tästä nykyisestä tulee.
Ongelma on lähinnä se, kun tarjontaa on niin paljon (hki), niin ihmiset ei jaksa tutustua kunnolla toisiinsa kun meressä riittää kalaa. Itselläni ainakin on motivaatio hukassa liehitellä naista pidempään kun tiedän että saan uutta seuraa helposti ja nopeasti.
Hm... Millaisia ovat ne 10 % naisista, jotka EIVÄT odota mieheltä aktiivisuutta? Innostuvat siitä että mies on raahattava kotoa treffeille? Kai sellaisiakin naisia on.
Hyväitsetuntoisia, jotka tietävät mitä haluavat. Voimakastahtoisia, jotka ottavat sen minkä haluavat.
Ja erittäin todennäköisesti eivät halua sitä kotoa haettavaa miestä. Miksi kukaan haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät. Siellä nykään varmaan aika paljon tuo kohtaaminen tapahtuu. En jaksa lähteä ravintolaan ihmettelemään. Treffipalstalla tiedää heti jotta siellä ollaan haku päällä.
Naisille etenkään vähänkään kohtuu näköisille nuo ovat melkoisia valintataloja. Yleensä mies joutuu tekemään sen duunin ihan ekasta viestistä, treffeihin ja muuhun. Noi toi luonto pelaa. Eli mies lähtettelee paljon viestejä. Yksi kaveri on samassa tilanteesta ja bongasin yhdestä blogin kommentista meidänkin kiteyttämän aforismin "Ei vaan jaksa nähdä miehienä sitä vaivaa kun se tuotos panos suhde on niin heikko."
Eli siellä ne ihmiset nykyään monesti tapaa.
Rasittavaa on valheelliset kuvat, valheelliset profiilit, tyhjät profiiliteksti, passiiviset naiset, aloitekyvyttömät naiset, naiset jotka hakevat vain huomiota eivät koskaan edes tapaa ketään.
Mutta yksi liki vuoden on off suhde. Tässä nainen paljastui olevansa ihan jotain muuta mitä itse kirjoitti ja sanoi. Olisi varmaan halunnut olla se vahva nainen, mutta oli ihan stereotyyppinen passiivinen nainen joka vian odotti vahvaa isähahmoa. Mulla on jo 3 lasta en halunnut neljättä. Mutta nyt 6 kk kohta seurustellut Tinder mätsin kanssa ja näyttää paremmalta kuin mikään aikaisiemmin.
Lopeta uhriutuminen. Jos joudut tekemään "kaiken duunin", se tarkoittaa vain että nainen ei ole kiinnostunut sinusta. Kelpaat ehkä paremman puutteessa. Mutta kiinnostusta ei ole.
Muistan kun joku mies täällä huusi että miehet joutuvat tappelemaan naisista, ihan hirvittävää taistelua! Hän itse ei tosin ollut tehnyt aloitetta ikinä. Mutta kun miehet tekee aina kaikki aloitteet...
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun miehet tekee aina kaikki aloitteet...
Niin melkein aina tekee, kun eihän useimmat naiset edes tiedä mikä on aloite ja mikä ei. Luulevat että joku katse tai lause jonka voi tulkita ihan mihin suuntaan tahansa, on aloite. No, nuorena muutama kävi kyllä ihan käsiksi, kun tarraa munista kiinni niin sen voi jo laskea aloitteeksi. Parempi tietysti käyttää sanoja, ainakin aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun miehet tekee aina kaikki aloitteet...
Niin melkein aina tekee, kun eihän useimmat naiset edes tiedä mikä on aloite ja mikä ei. Luulevat että joku katse tai lause jonka voi tulkita ihan mihin suuntaan tahansa, on aloite. No, nuorena muutama kävi kyllä ihan käsiksi, kun tarraa munista kiinni niin sen voi jo laskea aloitteeksi. Parempi tietysti käyttää sanoja, ainakin aikuisena.
Huvittavaa on se, että mies kuvittelee tehneensä aloitteen mutta onkin ollut humalassa. Humalaisen höpinät voi tulkita mihin suuntaan tahansa. Vain selvin päin tehty aloite on oikeasti aloite. Jotkut miehet ovat niin suunnattoman tyhmiä, että luulevat tehneensä aloitteen jos pyytävät kahville. Ketä tahansa kaveria voi pyytää kahville! Ei se ole aloite. Sen voi tulkita ihan miten tahansa.
Kyllä asia on niin, että vain jos mies on kosinut naista ensitapaamisella, vain silloin mies voi rehennellä tehneensä aloitteen. Mikään muu ei ole aloite, koska kaiken muun voi tulkita mihin suuntaan tahansa.
Oletteko kokeilleet OkCupidia? Siellä on vähän erilaisia ihmisiä, fiksuja, nörttejä yms. mutta myös friikkejä ja polyamorisia sikäli kuin se ei kiinnosta.
Tosin Tampereella aina samat naamat. Tampereella myös Suomi24-palstalla on joskus ihan fiksuja, tuntuu että sitä käytetään täällä aika paljon.
Tinderissä en ole. Minkälaista Treen tinderissä on meno?
Tulen nettideiteille heti kun sukupuolisuhde on jotenkin järkevä. En minä sellaiseen ravintolaankaan mene iskemään naisia, jossa on 70%+ asiakkaista miehiä.
t: liian fiksu mies nettideiteille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää pettymystä. Lopetin kun tuli vain paha mieli.
Onhan siellä paljonkin nättejä ja kiinostavia naisia, jotka kumminkin etsivät "jotain muuta." Minulta ja nyksältäni kysyttiin aina alussa: "Netissäkö tapasitte?" Mutta me olemme perinteisen "kirjeystävä"-palstan kautta tutustuneet. Sillä erolla että sain nyksältäni vain yhden kirjeen jossa oli mainittu puhelinnumero ja heti laitoin tekstarin.
Marraskuun 1. pvä tulee 2v aviossa, ensimmäinen kirje oli päivätty 10. elokuuta 2015
Mistä alapeukut??? Mä putosin kärryiltä.
En pidä itseäni erikoisena, erilaisena, tms. Kyllä naisia eron jälkeen on riittänyt (ovikello ja puhelin on käynyt kuumana). Mutta jokin ei vaan natsannut, kukaan ei ollut "se oikea."
Se on kumma kun täällä vauvapalstalla näitä valehtelijoita on niin maan perskuleesti.
Aina valitetaan että miehet ne laittaa copy paste viestillä kaikille samoja ja blaablablaa.
No miten se on sitten mahdollista että tällainen keskipituinen työssäkäyvä urheilullinen keskituloinen alle 30 vuotias mies on laittanut kymmenille naisille personoituja viestejä ja 10% vastaa korkeintaan.
Siinä syy miksi ns laatumiehet kaikkoaa palveluista ja suurinosa miehistä ei jaksa enää pistää persoonallisia viestejä kaikille koska niitä ei kukaan lue.
Ihan samanlailla tinderissä. 20 matchia sain aikanaan. Tasan yksi nainen aloitti itse keskustelun.
Menkää itseenne naiset.