Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kokemuksesi nettitreffeistä/deittisivustoista?

Vierailija
15.09.2017 |

Itse en ole tavannut koskaan ketään tinderin kautta, eikä omat kokemukset muistakaan nettisaiteista järin hyviä ole. Kirjoitellut olen useamman kanssa, tavannut muutaman, mutta siihen se on jäänyt. En pidä itseäni mitenkään erityisenä, erilaisena tai toisenlaisena. Deittisaiteilta ei tullut kuin paha mieli.

Mutta kun nyksä osui kohdalle, tunne kolahti molemmille välittömästi. Se oli menoa, heti!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti turhauttaa, kun naiset eivät koskaan vastaa ilmoituksiini enkä tajua miksi. En voi ihan huono kirjoittaja olla, koska työhakemuksiini kyllä vastataan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää. Menkö.

Vierailija
44/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan ihmiset uskaltaa sovelluksissa olla törkeämpiä ja tylympiä kuin livenä muissa yhteyksissä tavatut treffikumppanit.

Kai se naisille tulee jonkinlainen vauhtisokeus, kun yhtäkkiä eletään siinä illuusiossa että sadat komeat miehet taistelee jonkun vantaalaisen perus-Pirjon seurasta..

Vierailija
45/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia ainoastaan Tinderistä. Pelkkää seksiä ja muutamat sydänsurut. Jostain syystä mulla matchaa vaan pelimiesten kanssa jotka eivät halua sitoutua :( Noh, kelpaanpahan edes seksiin. N29

Vierailija
46/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusteni perusteella meillä miehillä naama ratkaisee kaiken - minun kaltaiseni rumanaaman on turha tuhlata aikaansa. M46

Vierailija
47/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia ainoastaan Tinderistä. Pelkkää seksiä ja muutamat sydänsurut. Jostain syystä mulla matchaa vaan pelimiesten kanssa jotka eivät halua sitoutua :( Noh, kelpaanpahan edes seksiin. N29

No olisiko se syy siinä, että tykkäilet pelimiehistä. Vai annatko kaikille miehille sydäntä ja ainoastaan matchaat pelimiesten kanssa?

Vierailija
48/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisiko se syy siinä, että tykkäilet pelimiehistä. Vai annatko kaikille miehille sydäntä ja ainoastaan matchaat pelimiesten kanssa?

Ilmeisesti sitten annan sydäntä vain pelimiehille. En mä parin kuvan perusteella osaa sanoa miehestä onko hän pelimies vai ei. Siihen tulokseen olen tullut että kaikki vähääkään hyvän näköiset miehet ovat kyllä tätä nykyä pelimiehiä. Rumista ja täysin mitättömän näköisistä miehistä en kiinnostu.

Vierailija
49/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitten annan sydäntä vain pelimiehille. En mä parin kuvan perusteella osaa sanoa miehestä onko hän pelimies vai ei. Siihen tulokseen olen tullut että kaikki vähääkään hyvän näköiset miehet ovat kyllä tätä nykyä pelimiehiä. Rumista ja täysin mitättömän näköisistä miehistä en kiinnostu.

Eli kelpaisit varmasti muuhunkin kuin seksiin, mutta sä kelpuutat ainoastaan miehet, jotka kelpuuttavat sut vain seksiin. Perinteinen tilanne siis ja ratkaisu on ilmiselvä

Vierailija
50/56 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet rehellisyydestä. Tuossa on lyhyesti selitetty jokaisen naisen käytös tinderissä.

Pinnallisesti ne naama pituus status ratkaisee. Ette te sillä tavalla löydä parisuhdetta..

Olen monesti sanonutkin että juuri ne parisuhdetta etsivät luotettavat miehet ovat naisille näkymättömiä kuten itsekin sanot että rumista ja mitättömistä miehistä et kiinnostu.

Vierailija
51/56 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on Tinderin ja Pannukakun tapaamiset: tasan nolla molemmissa.

Tinderissä tullut noin 50 tykkäystä tähän mennessä. pannukakussa vissiin 5 kontaktia.

M49

Vierailija
52/56 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että ihan itse saat valita ne miehet? Mitähän siitä tulisi, jos valitset vähän erilaisia miehiä?

Vierailija
53/56 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että ihan itse saat valita ne miehet? Mitähän siitä tulisi, jos valitset vähän erilaisia miehiä?

Tuo olisi se looginen ratkaisu mutta siihen nainen ei ryhdy koska se tarkottaisi komeista ja jännittävistä miehistä luopumista..

Vierailija
54/56 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaista kokemusta. En käytä mitään nettideitti sovelluksia.

Operoin aina irl, ja se on toiminut loistavasti

Olen skeptinen nettideiteille.

Ja olen siis nainen.

Vierailija
55/56 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi se looginen ratkaisu mutta siihen nainen ei ryhdy koska se tarkottaisi komeista ja jännittävistä miehistä luopumista..

Onhan teilkin kriteerejä. Miksei naisilla saisi olla?

Vierailija
56/56 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kolme kertaa nettitreffeillä. Kaikki naiset painottivat etteivät hae seksiä, ovat tositarkoituksella liikkeellä ja haluavat ensin tutustua paremmin. Kaikkien kanssa nussittiin ensimmäisten treffien päätteeksi. Eihän siitä mitään tullut kun en siedä tuollaista tekopyhää siveellisyyttä ja valehtelua. Olisi ollut aivan o.k. jos eivät olisi tätä asiaa painottaneet ennen treffejä tai vaikka sanoneet suoraan, että kullia tekee mieli. En siedä valehtelemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän