Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kokemuksesi nettitreffeistä/deittisivustoista?

Vierailija
15.09.2017 |

Itse en ole tavannut koskaan ketään tinderin kautta, eikä omat kokemukset muistakaan nettisaiteista järin hyviä ole. Kirjoitellut olen useamman kanssa, tavannut muutaman, mutta siihen se on jäänyt. En pidä itseäni mitenkään erityisenä, erilaisena tai toisenlaisena. Deittisaiteilta ei tullut kuin paha mieli.

Mutta kun nyksä osui kohdalle, tunne kolahti molemmille välittömästi. Se oli menoa, heti!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?

Vierailija
2/56 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
4/56 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kokeilin ja ainakin mulla alkoi kyllästyttää muutaman  eri naisen tapaamisen jälkeen, niinku työhaastattelussa olis kun semmosta sarjadeittailuahan se on, paras valitaan. sitten ku monen kanssa jutteli niin tapaamisissa piti muistella mistä nyt just tän kans juteltiin,oliko tää just se mikä tykkäs siitä vai tästä, tuolta oikeasta elämästä mieluummin, näkee heti onko kemiaa

Vierailija
5/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Tinderiä sinkkuaukoina paljonkin, vaikka turhauttavan pinnallinen sovellus onkin. Sitten taas poistin sen ja myöhemmin latasin uusiksi - kunnes eteeni tuli jackpot, eli nykyinen mieheni, jonka kanssa jo vuosi yhdessäoloa (+asumista) yhdessä.

Uskomatonta, että Tinderistä pystyi löytämään sielunkumppaninsa. Mies on nimittäin luonteeltaan ja mielenkiinnonkohteiltaan hyvin samankaltainen kuin minä. Tällaista kahden ihmisen välistä yhteyttä on erittäin harvinaista löytää. :)

Vierailija
6/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä olen tavannut 28 miestä ja kaikki ovat olleet vain pillun perään. Ilman Tinderiä olisin yhä neitsyt. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia... mutta tosiaan ainakaan kaltaiseni ruma ja tissitön nainen ei Tinderissä kelpaa kuin panoksi.

Vierailija
7/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää pettymystä. Lopetin kun tuli vain paha mieli.

Vierailija
8/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v mies avautuu. Mielestäni loistava juttu kun naisiin voi tutustua selvin päin omalta kotisohvalta ja treffata päivänvalossa selvin päin, mikä aiemmin maassamme on ollut sallittua vain pizzanpaistajille ja avohoitotapauksille...

Olen yllättynyt miten hyvä flaksi on käynyt tinderissä. Paljon olen saanut treffipyyntöjä upeilta naisilta ja olen tavannut valtavasti uusia kivoja ihmisiä. Toki miehen täytyy olla aktiivinen kun 90 % naisista odottaa sitä. Treffeiltä on valikoitunut paljon potentiaalia, useita fwb tai kaverijuttuja ja muutama tositapauskin, mutta pari niistä on kaatunut omaan mahdottomuuteensa ja nyt katsotaan mitä tästä nykyisestä tulee.

Ongelma on lähinnä se, kun tarjontaa on niin paljon (hki), niin ihmiset ei jaksa tutustua kunnolla toisiinsa kun meressä riittää kalaa. Itselläni ainakin on motivaatio hukassa liehitellä naista pidempään kun tiedän että saan uutta seuraa helposti ja nopeasti.

Vierailija
9/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä olen tavannut 28 miestä ja kaikki ovat olleet vain pillun perään. Ilman Tinderiä olisin yhä neitsyt. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia... mutta tosiaan ainakaan kaltaiseni ruma ja tissitön nainen ei Tinderissä kelpaa kuin panoksi.

Ilmeisesti et ole vaivautunut kirjoittamaan profiiliisi mitään?

Vierailija
10/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstalla tuli paljon seksiseuratarjouksia miehiltä, muutamille kirjoittelin mutta sitten se jäi kun aloin kirjoitella nykyisen miesystäväni kanssa. Heti tuntui että tähän ihmiseen haluan tutustua. Vähän toista kuukautta kirjoiteltiin ja sitten tavattiin. Nyt on seurusteltu yli 2 vuotta. Itselläni ainakin nettipalsta oli pelastus. Emme olisi koskaan muuten tutustuneet. Ujot ihmiset jotka eivät käy baareissa ei ät helpolla löydä seurustelukumppania.

Vierailija
11/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin elämäni rakkauden nettideitistä kertalaakilla. Oli ekat treffit ikinä ja nyt jo 7v yhdessä.

Vierailija
12/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ehdin käyttää match.comia, kun sieltä löytyi aviomies, oltiin molemmat 29v silloin. Nyt ollaan reilu 5v asuttu saman katon alla ja lapsiakin löytyy. Tinder ei ihan vielä silloin ollut tullut tietoisuuteen, joten en tiedä miten se on vaikuttanut nettideittailuun.

Myös kaksi tuttavapariskuntaa (naimisissa & lapsia) on löytänyt toisensa match.comista, kolme ystävää on löytänyt puoliskonsa Suomi24 kautta ja pari vielä aiemmin jostain chattipalstalta, kun ei vielä ollut näitä deittisovelluksia. Toki eräskin ystäväni, 30+ nainen, ehti käydä varmaan yli sadan miehen kanssa treffeillä ennen kuin se oikea löytyi (yhden toisenkin kanssa sitä ennen seurusteli vuoden). Onneksi jaksoi olla sinnikäs ja otti huumorilla mitä erikoisimmat treffit, kyllä kaikenlaista tuli vastaan.

Vierailija
13/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäyksenä, että eipä sekään miehen kanssa oltaisi missään muuten törmätty, vaikka samassa kaupungissa asuttiin kun. Niin eri piirit ja harrastukset eikä baareissa käymistä pahemmin kumpikaan suosittu. Tuo oli hyvä tapa löytää toisemme. Ja tosiaan jo esittelytekstin perusteella pystyi huomaamaan, että ajatukset & tulevaisuudensuunnitelmat käyvät yhteen.

Vierailija
14/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden päivät yhdellä treffisivustolla ja kävin sen kautta muistaakseni 8 treffeillä (pienempi suomalainen paikkakunta, joten tarjonta ei kummoista). Tuntui toivottomalta touhulta.

Mutta lopulta onnisti! Löysin miehen, josta sain parhaan ystävän ja tänä kesänä, viiden vuoden jälkeen myös aviomiehen. Tuskin olisimme koskaan muissa merkeissä eri puolilta Suomea toisiamme löytänyt.

Vierailija
15/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi vielä ainakaan suuremmin kehuskella, mutta olen silti luottavainen. Se on minulle vain väline tutustua. En jaksa useamman kanssa kirjoitella, vastaan kyllä kiinnostaville siinä järjestyksessä kuin minkä kuvan heistä olen saanut.

En tapaisi näitä miehiä missään. En käy yöelämässä eikä hekään. Emme ole supersosiaalisia, joten minä olen lähinnä kotona tai metsälenkillä, nämä miehet ovat jotain kalamiehiä tms.

Ehdottomasti paras tapa tutustua ainakin minulle. Noudatan simppeliä linjaa; jos kirjoittelu sujuu ja mies on kiinnostava, niin sitten sovitaan pian tapaaminen. Tapaamista ennen soitellaan ainakin kertaalleen. Kahdet treffit takana ja miehet olivat aivan sitä minkä kuvan olin heistä saanut.

Vierailija
16/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin mieheni 3 vuotta sitten suomi24-treffipalstalla. Molemmat olimme pari muutakin tapausta ehtineet ko. paikasta treffata ennen toistemme löytämistä. Molemmilla oli kokemus petetyksi tulemisesta ja erosta. Molemmilla myös lapsia entuudestaan ja ainakin itselläni ajatus, että enempää en myöskään ajatellut hankkia. Joten mielessäni oli eronnut mieshenkilö jonka kanssa kemiat, arvot, elämäntavat ja tulevaisuudensuunnitelmat kohtaavat, plus että mies saisi olla jo lapsensa tehnyt. Tällaisen miehen löysin. Parhaan ystäväni ja enemmänkin. :) Nyttemmin jo avioliitossa ja koko ajan vain entistä ihanampaa on tämä yhteinen arkemme. Yhteisiä lapsia emme hanki. Molempien lapset kokevat olevansa samaa perhettä ja ovat tasaveroisessa asemassa toisiinsa nähden. Asuimme tavatessamme isossa kaupungissa eripuolilla, molemmat olemme kotona ja luonnossa viihtyviä ihmisiä enimmäkseen - vaikea kuvitella että olisimme tavanneet ilman tuota palstaa.

Vierailija
17/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Tinderiä ja suomi24. Suomi24 oli ihan kamala. Sain paljon viestejä jotka näytti siltä, että sama pitkä aloituskirje on lähetetty kaikille naisille :D ei oikeen innostanut. Lisäksi suomi24:ssä oli paljon seksiseuraa hakevia. Kun vastailin ei kiitos, niin olisi pitänyt maksaa että voin lähettää enemmän kuin kolme viestiä päivässä. Minulla meni siis viestimäärä täyteen siitä että vastasin "ei kiitos" :D poistin profiilin.

Tinderissä tapasin yhden ihanan miehen. Käytiin treffeillä useamman kerran. Olin jo tosi ihastunut mutta juttu ei vaan edennyt mihinkään. Ehkä tinderissä on niin paljon naisia hyvälle miehelle. Muuten tinderissä oli tosi pinnallista ja seksiseuraa hakevia. Oli vaikea löytää miestä joka haluaisi tutustua kunnolla. Poistin myös sen.

Päätin että mies tulee elämääni muuta kautta kuin netistä. Minulle se ei vaan sopinut... Olen myös vierestä katsonut kun kaverit viestittelee 3-5 miehen kanssa samaan aikaan. En itse millään jaksa keskittyä kuin yhteen kerrallaan, enkä halua itsekään olla miehelle yksi kymmenestä.

Vierailija
18/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää pettymystä. Lopetin kun tuli vain paha mieli.

Onhan siellä paljonkin nättejä ja kiinostavia naisia, jotka kumminkin etsivät "jotain muuta."  Minulta ja nyksältäni kysyttiin aina alussa: "Netissäkö tapasitte?" Mutta me olemme perinteisen "kirjeystävä"-palstan kautta tutustuneet. Sillä erolla että sain nyksältäni vain yhden kirjeen jossa oli mainittu puhelinnumero ja heti laitoin tekstarin. 

Marraskuun 1. pvä tulee 2v aviossa, ensimmäinen kirje oli päivätty 10. elokuuta 2015

Vierailija
19/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39 v mies avautuu. Mielestäni loistava juttu kun naisiin voi tutustua selvin päin omalta kotisohvalta ja treffata päivänvalossa selvin päin, mikä aiemmin maassamme on ollut sallittua vain pizzanpaistajille ja avohoitotapauksille...

Olen yllättynyt miten hyvä flaksi on käynyt tinderissä. Paljon olen saanut treffipyyntöjä upeilta naisilta ja olen tavannut valtavasti uusia kivoja ihmisiä. Toki miehen täytyy olla aktiivinen kun 90 % naisista odottaa sitä. Treffeiltä on valikoitunut paljon potentiaalia, useita fwb tai kaverijuttuja ja muutama tositapauskin, mutta pari niistä on kaatunut omaan mahdottomuuteensa ja nyt katsotaan mitä tästä nykyisestä tulee.

Ongelma on lähinnä se, kun tarjontaa on niin paljon (hki), niin ihmiset ei jaksa tutustua kunnolla toisiinsa kun meressä riittää kalaa. Itselläni ainakin on motivaatio hukassa liehitellä naista pidempään kun tiedän että saan uutta seuraa helposti ja nopeasti.

Hm... Millaisia ovat ne 10 % naisista, jotka EIVÄT odota mieheltä aktiivisuutta? Innostuvat siitä että mies on raahattava kotoa treffeille? Kai sellaisiakin naisia on.

Vierailija
20/56 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Tinderiä ja suomi24. Suomi24 oli ihan kamala. Sain paljon viestejä jotka näytti siltä, että sama pitkä aloituskirje on lähetetty kaikille naisille :D ei oikeen innostanut. Lisäksi suomi24:ssä oli paljon seksiseuraa hakevia. Kun vastailin ei kiitos, niin olisi pitänyt maksaa että voin lähettää enemmän kuin kolme viestiä päivässä. Minulla meni siis viestimäärä täyteen siitä että vastasin "ei kiitos" :D poistin profiilin.

Tinderissä tapasin yhden ihanan miehen. Käytiin treffeillä useamman kerran. Olin jo tosi ihastunut mutta juttu ei vaan edennyt mihinkään. Ehkä tinderissä on niin paljon naisia hyvälle miehelle. Muuten tinderissä oli tosi pinnallista ja seksiseuraa hakevia. Oli vaikea löytää miestä joka haluaisi tutustua kunnolla. Poistin myös sen.

Päätin että mies tulee elämääni muuta kautta kuin netistä. Minulle se ei vaan sopinut... Olen myös vierestä katsonut kun kaverit viestittelee 3-5 miehen kanssa samaan aikaan. En itse millään jaksa keskittyä kuin yhteen kerrallaan, enkä halua itsekään olla miehelle yksi kymmenestä.

Ihme olisikin, jos tuolla asenteella nettideitailu olisi sujunut. Kun tietää viestimäärän olevan rajallinen ja keskittyy vain epäkiinnostaville vastailuun, silloin ei ole kyse muusta kuin tahallisesta omien mahdollisuuksiensa pilaamisesta. Mikä kumma nettideittailua inhoavia ihmisiä oikein vetää sinne nettiin? Ärsyttää, kun nämä sitten pilaavat ilmapiirin ja nettideittailun maineen turhalla valituksellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi