Valtavia myrskytuhoja Suomessa
- Muovisia puutarhatuoleja kellahtanut kumoon
- Risuja lentänyt tielle
- Kastelukannu lentänyt toiselle puolen pihaa
- Amppelikukka meinannut osua olohuoneen ikkunaan
Kansakuntaamme on kohdannut aivan hirvittävä tragedia ja inhimillinen hätä.
Kommentit (34)
Paperi, sellu ja kartonki teollisuus kiittää kun saa edullista myrsky tuho puuta laitoksiinsa.
Säälin todella niitä ihmisparkoja jotka eivät muistaneet hamstrata riittävästi vessapaperia ja säilykkeitä ajoissa ja asentaa muovikassia wc-pönttöön. Ajatuksemme ovat niiden ihmisten luona nyt.
Täällä oli kuule yks oksakin pudonnut maahan.
Onneksi luin iltapäivälehdista varoitukset ja olen nyt täällä väestönsuojassa joten ainakin toistaiseksi olen hengissä. Täällä on apokalyptiset tunnelmat, osa itkee hysteerisinä, osa rukoilee, osa tuijottaa eteensä hiljaa apaattisina ja luovuttaneina. Tilanne on hälyttävä, vessapaperi ja joditabletit on lopussa ja paskaämpärit alkavat olla täynnä.
Punainen varoitus annettu.
Punaisen varoituksen kehuttäminen maksoi 100 miljoonaa ja sellaisen antaja saa aina 50000e kertakorvauksen.
Naapurilta oli jalkapallo kadonnut pihalta. Voi naapuriparkaa.
Sinänsä väärin medialta maalata hurjempaa kuvaa kuin mikä tilanne todellisuudessa oli, mutta mitä ovat nämä ihmiset, jotka on pettyneet, että valtavia tuhoja ei tullut?
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä väärin medialta maalata hurjempaa kuvaa kuin mikä tilanne todellisuudessa oli, mutta mitä ovat nämä ihmiset, jotka on pettyneet, että valtavia tuhoja ei tullut?
Ei ne ole pettyneitä siihen vaan mediaan. Jälleen kerran media huijasi ja pelotteli turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilta oli jalkapallo kadonnut pihalta. Voi naapuriparkaa.
Saattanut olla monen kympin pallo. Harmittaisi sinuakin.
Kruununhaassa kaatunut liikennemerkki.
Katso järkyttävä kuva:
https://img.ilcdn.fi/PSbLnj0Pi2yZ_Gmk2QsKv2vUFIk=/full-fit-in/2048x0/im…
Aivan kauhea hirmumyrsky on päällä! Tiede on kiistaton. Uskokaa tieteeseen. Tuskinpa meidän perhe uskaltaa tulla perunakellarista ulos ennen ensi viikkoa. Soitan töihin, että en tule ainakaan maanantaina. Potat uskallan ehkä nopsaan tyhjentää oviaukosta, vai onko liian suuri riski? Haju on hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi muistin ottaa joditabletit ajoissa ja ankkuroida itseni vahvoilla kettingeillä betoniseen siltarumpuun
Itse vuokrasin eilen pakun ja hain tukusta 10 lavallista vessapaperia autotalliin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli kuule yks oksakin pudonnut maahan.
Aika kova. Pyörätiellä näkemäni haavanlehti kalpenee kokemuksesi rinnalla. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu kun itse tärisen vieläkin enkä saa edes kunnolla henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Katso järkyttävä kuva:
Tartteeko tämmöisiä hirveyksiä tänne linkittää!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso järkyttävä kuva:
Tartteeko tämmöisiä hirveyksiä tänne linkittää!?
Luulisi moden reagoivan ainakin tuollaiseen.
Muistakaa myrskytuhoja kohdanneet että Kallion kirkossa on tarjolla kriisiapua koko viikonlopun. Et ole yksin!
Soitamme myös kelloja ko. ajan.
Mun pyörä kaatui. Tuolla se makaa ihan kuolleena pihalla 🥺
Vierailija kirjoitti:
Paperi, sellu ja kartonki teollisuus kiittää kun saa edullista myrsky tuho puuta laitoksiinsa.
Sinä voisit ostaa aapisen.
Onneksi muistin ottaa joditabletit ajoissa ja ankkuroida itseni vahvoilla kettingeillä betoniseen siltarumpuun