Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kysyntää miehelle kuin mä?

Vierailija
15.09.2017 |

Heips, en tunne hirveästi ihmisiä niin ajattelin tulla täältä kyselemään. Elikkäs siis ehkä vähän huono tapa kuvailla, mut teen sen listan muodossa. Olen aika yksinäinen nuorimies  ja kaipaisin parisuhdetta. Unelmanani olisi löytää n.ikäiseni kumppani, mutta eihän elämästä koskaan tiedä. Olen ennen  tätä seurustellut 5 vuotta, mutta suhde kaatui, sillä en kokenut oloani siinä hyväksi.

Olen 21 vuotias mies. Tummat hiukset ja siniset silmät. En  ole pitkä, mutta en pätkäkään. Jotain siltä väliltä. Luonteeltani olen aika rauhallinen ja positiivinen.  Toki stressaantuneena keskittymiskyky asioihin herpaantuu välillä. Pidän kaikesta uudesta, ja innostun suht.helposti asioista. Pyrin pitämään aina kaikki lupaukseni. Pidän elokuvista, klassisesta ja erityisesti orkesterimusiikista ja taiteesta ( katselusta). Haluaisin oppia soittamaan jotain soitinta tulevaisuudessa. Ehkä huilua tai pianoa. Rakastan kirjoittamista ja valokuvaamista. Rakastan tanssimista ja rauhallisia koti-iltoja.  Pyrin kohtelemaan kaikkia ihmisiä ympärilläni tasapuolisesti ja huomioimaan muidenkin mielipiteet. Asioista voi aina keskustella. Harrastan uimista,tanssia, ja pitkiä kävelylenkkejä. Sporttisuus on aina hyvä juttu.

Ei ole toistaiseksi tullut kiinostuneita kumppaniehdokkaita vastaan. Kaipailisin niin ihmistä jolle osoittaa kaiken sen rakkauden joka sisälläni palaa. Helliä hetkiä ja yhteistä ruoan laittoa. Yhdessä kokemista ja elämän jakamista. Sitä arkea parhaimmillaan. Tästä unelmoin. Koulutukseni  on toistaiseksi toisen asteen tutkinto, mutta haaveenani olisi opiskella vielä yliopistossa, kun asiat lutviutuu kohdalleen. Jeps, ehkä siinä oli tietoa. Onko mulla vielä toivoa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille tsempistä ja rohkaisusta. Tsemppiä elämäänne :) t.AP

Vierailija
42/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ! Onkohanap enää täällä ?

Vähän "vanha" ketju jo, mut halusin kuitenkin vielä kommentoida jos ap löytäisi vielä tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
44/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parka, kun tänne eksyit mielipiteitä kyselemään katkerien naisten joukkoon.

Ohjeeni on tekstisi perusteella seuraava: kasvata pallit. Tämä ei ole ilkeilykommentti, vaan fakta.

Vierailija
45/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän "vanha" ketju jo, mut halusin kuitenkin vielä kommentoida jos ap löytäisi vielä tänne?

Siinä syy. Miksi olisi enää?

Vierailija
46/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi parka, kun tänne eksyit mielipiteitä kyselemään katkerien naisten joukkoon.

Ohjeeni on tekstisi perusteella seuraava: kasvata pallit. Tämä ei ole ilkeilykommentti, vaan fakta.

Ap tuskin on enää täällä

Vierailija
47/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy. Miksi olisi enää?

Vierailija
48/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian kiltinoloinen

Vierailija
49/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian kiltinoloinen

Ja miten se vaikuttaa. Mä ainakin haluaisin kiltin miehen t. N32

Vierailija
50/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju jo...

Vierailija
51/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo..

Vierailija
52/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti ketju viimeistään osoittaa sen, että naiset tykkää homppelimaisista miehistä.

Heips vaan!

Vierailija
53/57 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa...en usko että ap enää on täällä. Sai varmaan vastauksensa...

Vierailija
54/57 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy. Olen itsekin vähän samankaltaisessa tilanteessa. Vaikutat kiinostavalta persoonalta :)

Vierailija
55/57 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olikin vanha ketju jo. T. Edellinen kommentoija

Vierailija
56/57 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta teksti on kuin minun kirjoittama. Ikä vain on eri. Kaipaisin neuvoja teiltä? Onko mulla toivoa?

Vierailija
57/57 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi