Onko kysyntää miehelle kuin mä?
Heips, en tunne hirveästi ihmisiä niin ajattelin tulla täältä kyselemään. Elikkäs siis ehkä vähän huono tapa kuvailla, mut teen sen listan muodossa. Olen aika yksinäinen nuorimies ja kaipaisin parisuhdetta. Unelmanani olisi löytää n.ikäiseni kumppani, mutta eihän elämästä koskaan tiedä. Olen ennen tätä seurustellut 5 vuotta, mutta suhde kaatui, sillä en kokenut oloani siinä hyväksi.
Olen 21 vuotias mies. Tummat hiukset ja siniset silmät. En ole pitkä, mutta en pätkäkään. Jotain siltä väliltä. Luonteeltani olen aika rauhallinen ja positiivinen. Toki stressaantuneena keskittymiskyky asioihin herpaantuu välillä. Pidän kaikesta uudesta, ja innostun suht.helposti asioista. Pyrin pitämään aina kaikki lupaukseni. Pidän elokuvista, klassisesta ja erityisesti orkesterimusiikista ja taiteesta ( katselusta). Haluaisin oppia soittamaan jotain soitinta tulevaisuudessa. Ehkä huilua tai pianoa. Rakastan kirjoittamista ja valokuvaamista. Rakastan tanssimista ja rauhallisia koti-iltoja. Pyrin kohtelemaan kaikkia ihmisiä ympärilläni tasapuolisesti ja huomioimaan muidenkin mielipiteet. Asioista voi aina keskustella. Harrastan uimista,tanssia, ja pitkiä kävelylenkkejä. Sporttisuus on aina hyvä juttu.
Ei ole toistaiseksi tullut kiinostuneita kumppaniehdokkaita vastaan. Kaipailisin niin ihmistä jolle osoittaa kaiken sen rakkauden joka sisälläni palaa. Helliä hetkiä ja yhteistä ruoan laittoa. Yhdessä kokemista ja elämän jakamista. Sitä arkea parhaimmillaan. Tästä unelmoin. Koulutukseni on toistaiseksi toisen asteen tutkinto, mutta haaveenani olisi opiskella vielä yliopistossa, kun asiat lutviutuu kohdalleen. Jeps, ehkä siinä oli tietoa. Onko mulla vielä toivoa?
Kommentit (57)
Riippuu itsestäsi. Miten aktiivisesti etsit ja onko vaatimuksia.
Usko pois. Kyllä löydät vielä jonkun. Älä luovuta. Olet vielä niin nuori !
Olet kuin miesversio minusta luonteeltasi, kiinnostuksenkohteiltasi ja suunnitelmiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan juuri juo tai käy baareissa? Mistä etsit seuraa?
Vaikutat todella kunnolliselta ja ihanalta mieheltä, jonka kanssa olisi hyvä olla. Tuo 5 vuotta suhteessa kuulostaa siltä että et luovuta kovin helposti naisesi ja suhteesi kanssa ja olet valmis panostamaan.
Mulle ainakin itselle tulee heti jonkinsortin alemmuuskompleksi tekstistäsi, olet liian hyvä ja kunnollinen. Mä olen valitettavasti tottunut siihen että miehet juo ja riehuu, ei pidä lupauksiaan eikä panosta mitenkään suhteeseen ja multa on oma itsetunto mennyt siinä mielessä että en usko ansaitsevani parempaa.
Monilla varsinkin nuoremmilla naisilla samaa ongelmaa ja tuonikäisillä ehkä bilettäminen menee rauhallisten koti-iltojen ja älykkään seuran ja fiksun tekemisen ohi.
Mutta ehdottomasti kyllä sä naisen löydät. Viimeistään sieltä yliopiston kampukselta joku kaunosieluinen maailmanparantaja hippi-typy :)
Tuo tekstisi itsessään houkuttelisi deittiprofiiliin vastauksia varmasti.
Hahahah. Koitappa piruttain. Et saa yhtään yhteydenottoa. Tai saat ylipainoisilta ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat todella kunnolliselta ja ihanalta mieheltä, jonka kanssa olisi hyvä olla. Tuo 5 vuotta suhteessa kuulostaa siltä että et luovuta kovin helposti naisesi ja suhteesi kanssa ja olet valmis panostamaan.
Mulle ainakin itselle tulee heti jonkinsortin alemmuuskompleksi tekstistäsi, olet liian hyvä ja kunnollinen. Mä olen valitettavasti tottunut siihen että miehet juo ja riehuu, ei pidä lupauksiaan eikä panosta mitenkään suhteeseen ja multa on oma itsetunto mennyt siinä mielessä että en usko ansaitsevani parempaa.
Monilla varsinkin nuoremmilla naisilla samaa ongelmaa ja tuonikäisillä ehkä bilettäminen menee rauhallisten koti-iltojen ja älykkään seuran ja fiksun tekemisen ohi.
Mutta ehdottomasti kyllä sä naisen löydät. Viimeistään sieltä yliopiston kampukselta joku kaunosieluinen maailmanparantaja hippi-typy :)
Hahahah. Koitappa piruttain. Et saa yhtään yhteydenottoa. Tai saat ylipainoisilta ehkä
Kaikki ovat tutustumisen arvoisia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä sen tiedät ? Tsemppiä AP
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin miesversio minusta luonteeltasi, kiinnostuksenkohteiltasi ja suunnitelmiltasi.
:) t.ap
Vaikutat hyvältä tyypiltä, mutta en usko, että kovin moni nainen susta kiinnostuu siinä mielessä ellet ole naamasta komea. Kaverimielessä kiinnostuneita varmasti löytyy
Rehelliseen tekstiin rehellinen vastaus, sori
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hyvältä tyypiltä, mutta en usko, että kovin moni nainen susta kiinnostuu siinä mielessä ellet ole naamasta komea. Kaverimielessä kiinnostuneita varmasti löytyy
Kiitos rehellisyydestä. Mitä pitäisi tehdä/ muuttua ?
Parisuhde on se juttu, jossa koetetaan yhdessä selvitä ongelmista, jotka parisuhde aiheuttaa. Yksinkin pärjää ja kivaa on, tsemppiä aplle valitsemallaan tiellä.
Tsempit täältäkin ! Kyllä se oikea vielä löytyy !
Vierailija kirjoitti:
Mikä neuvoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä neuvoksi?
Mitä? ! Ihan varmasti kiinnostuu!
Sä olet just ihana ihan omana itsenäsi. Älä rupee muuttamaan itseäsi. Ikäisissäsi naisissa on paljon niitä pinallisia versioita. Ja sinä et ole. Neuvoisin hankkiutumaan paikkoihin joissa kaltaisesi nuoret käyvät. Varmasti löydät jonkun itsellesi sopivan tytön. Sinussa ei ole mitään vikaa, usko pois. Kaikki eivät vaan ymmärrä kauniin sielusi päälle. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi muuttua toiseksi ihmiseksi. Pidä rima alhaalla, ole aktiivinen ja tee paljon alotteita. Suhtaudu naisen saamiseen maratonina eikä pikajuoksuna ja valmistaudu kymmeniin ja kymmeniin pettymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä neuvoksi?
Mitä? ! Ihan varmasti kiinnostuu!
Kiitos tsempistä :)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet just ihana ihan omana itsenäsi. Älä rupee muuttamaan itseäsi. Ikäisissäsi naisissa on paljon niitä pinallisia versioita. Ja sinä et ole. Neuvoisin hankkiutumaan paikkoihin joissa kaltaisesi nuoret käyvät. Varmasti löydät jonkun itsellesi sopivan tytön. Sinussa ei ole mitään vikaa, usko pois. Kaikki eivät vaan ymmärrä kauniin sielusi päälle. Tsemppiä!
Kiitos tsempistä ja rohkaisusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi muuttua toiseksi ihmiseksi. Pidä rima alhaalla, ole aktiivinen ja tee paljon alotteita. Suhtaudu naisen saamiseen maratonina eikä pikajuoksuna ja valmistaudu kymmeniin ja kymmeniin pettymyksiin
Kiitos vinkistä ja tsempistä !
On sulla toivoa. Älä huoli !