Mitenköhän Siltsu kommentoi tätä huumekeissiä illalla Hirvensalmella vai annetaanko asian olla?
Mitenköhän muut artistit käsittelevät asian kun tänään on vieläpä Jartsan päivä eli mies on aika keskiössä. Juha Tapio boikotoi aamupäiväaktiviteetit mielenosoituksena? Ei kai tuota nyt ihan voi kokonaan villaisella painaa?
Kommentit (68)
Nyt pitää tehdä vielä uusi kausi, jossa Siltsu mukana ja muut kommentoivat teemalla Missä olin, kun Siltsu kärysi. Minä olen Jarin fani, ja olen nyt niin surullinen tästä asiasta.
Argh, eiks ihmiset erota nauhoitettua jaksoa??? Miten kesällä kukaan tietäisi mitä syksyllä tapahtuu?
Tuollahan se Seon baarissa neuvoo miten laitetaan piri pintaan.... siitä sit Leppään leppään.
Tuskin mitenkään, mutta Jartsa hikoilee kuin sika pelätessään, että joku sanoo pahasti. Ja nauraa ja itkee yhtä aikaa kun on niiiiiin liikuttunut, kun kukaan ei sanokaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa, että eivät puhu asiasta sanaakaan? Kaikki ovat niin lapasia, että eivät uskalla ottaa asiaa puheeksi. Voi myös olla niin, että tuotantoyhtiö on kieltänyt kommentoimasta.
Toni wirtanen kommentoi jo apulannan kanavalla. Jos ei pöydässä kommentoi mitään niin veikkaan, että tuotantoyhtiölle tullut kalliiksi. Ihan pikkurahalla Tonia ei varmaankaan vaienneta.
Eikö ihmiset tosiaan tajua, että se ei ole mikään suora lähetys?🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuotannolla niitä selityksiä riittää, kun kyse on ohjelman maineesta. ikävät asiat vaietaan, koska money talks. Saatpa nähdä, ei ne puhu mitään tänään koko asiasta ja sitten selitellään just tollasta sanonko mitä.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai tajuaa, mutta VE on realityshow eli tosi tv:tä tässä ja nyt.
Ei ole s u o r a lähetys. Huumeet oli jo kuvioissa jo 60 luvulla. En oo huumeita kokeillut edes.
Pojat on poikia. Sattuhan näitä paremmissakin piireissä :)
Vierailija kirjoitti:
22v olen Jaria digannut (olin v.95 ekalla keikalla ollessani 19v) eikä tämä kämmi hänen taholtaan asiaa muuksi muuta.
Se mitä Sillanpää on suomalaiselle viihteelle ja musiikille antanut höystettynä hänen mielettömällä persoonallaan ja charmillaan antaa kyllä todellakin jotakin myös anteeksi.
Luulen, että hän on jotenkin yksinäinen ja kaipaa esim.sitä isyyden kokemusta josta puhunutkin, herkkä ja ihana mies.
Vihaan harvoin kenenkään mielipiteitä, mutta oksettaa tuo ajatusmaailmasi. Tajuatko, että hän rahoittaa huumebisnestä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se suora lähetys ole...
ap seuraa illan tapahtumia suoraan google earthistä ;)
Onpa helkutin kovapäistä väkeä palstalla, kun sitkeästi väittävät, että touko-kesäkuussa nauhoitettu ohjelma on suora. Tosi-tv-ohjelmat ovat käsikirjoitettuja ja nauhoitettuja sekä editoituja äärestä laitaan. Jotkut konsertit ja uutiset ovat edelleen suoria samoin kuin esim. ajankohtainen kakkonen. Siltsu itkeä tursuaa muuten vain illan jaksossa.
Tän illan lähetys on SUORA SILTSUN sekoilujen takia!
Miten hän voisi sitä siellä kommentoida, koska se Vain elämähään on kuvattu kuukausia sitten ja hän jäi kiinni niiden huumeiden syömisestä tällä viikolla?
Häh? kirjoitti:
Miten hän voisi sitä siellä kommentoida, koska se Vain elämähään on kuvattu kuukausia sitten ja hän jäi kiinni niiden huumeiden syömisestä tällä viikolla?
Onko aikakone sulle noin outo juttu, täh?
Kaikkihan ne siellä Hirvensalmessa kuulemma veti.
Kuule ap, Siltsu taitaa edelleen olla poliisin hoivissa . Haha mikä aloitus!
Lyödäänkö vetoa, että eivät puhu asiasta sanaakaan? Kaikki ovat niin lapasia, että eivät uskalla ottaa asiaa puheeksi. Voi myös olla niin, että tuotantoyhtiö on kieltänyt kommentoimasta.