Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksellani on tyttöystävä, millä tavalla pääsen yli. Tuntuu ihan kamalalta.

Vierailija
14.09.2017 |

Olen ollut yli vuoden ihastunut mieheen, jonka kanssa olen ollut alunperin ystävä. Ollaan kirjoiteltu paljon ja luulin, että merkitsen hänelle jotain. Luulin, että hän on minuun yhteydessä sen takia.
Jossain vaiheessa kuitenkin selvisi, että hän tapaileekin jotakuta naista, ja menin ihan tolaltani tästä. Edelleen he tapailevat, mutta mies ei suostu kertomaan tästä naisesta minulle mitään, vaan vähättelee suhdetta. En tiedä miksi, eikö hän halua loukata minua vai haluaako hän pitää virityksiä yllä monella rintamalla....? En ole kuitenkaan pystynyt enää olemaan yhteydessä häneen, ja kaikki tieto heistä yhdessä masentaa minua ihan hirvittävästi.
Miten ja miten nopeasti pääsen tästä yli??? Poistanko miehen fb:stä ja Whatsappista....niin etten näe hänestä enää mitään? Miten tästä pääsee yli. Kiltit, auttakaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan olla salarakas tai backup girl?

Vierailija
2/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.mies on valintansa tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minulla on itsellänikin suhde, tämä tekee asioista vielä monimutkaisemman. Ajattelen niin, ettei tunteille voi mitään, mutta kyllä tämä tilanne silti sattuu. En ymmärrä, miksi hän on ollut niin paljon yhteydessä minuun. Mitä hän oikein haluaa? No, ei minua ainakaan.   

Vierailija
4/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se haluta sinua(kin)

Vierailija
5/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tätä miettinyt, mutta sitten toisaalta kohtelee minua välillä tosi huonosti, eikä ole koskaan sanonut mitään tai yrittänyt illanvietossakaan mitään.

Luulin kuitenkin pitkään, että hän on kiinnostunut minusta, kun hän huomioi minua niin paljon ja kirjoitteli, ja tuli juttelemaan, ja vietimme paljon aikaa yhdessä. Mutta nyt minun on pakko hyväksyä tilanne, ja mennä eteenpäin. En voi olla tekemisissä, kun tiedän, että hän on tämän naisen kanssa. Se vaan sattuu liikaa.

Pitäisikö minun poistaa hänet fb:stä, niin etten enää näkisi hänestä mitään. En törmää häneen missään arkielämässä, enkä pysty tapaamaan häntä.  

Vierailija
6/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain mies. Käy paskalla ihan niin kuin sinäkin. Älä nosta ketään jalustalle.

Vierailija
7/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit jos tekee liian pahaa

Vierailija
8/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut hänelle tunteistani, ja silti hän jatkoi tiivistä yhteydenpitoa.

Samaan aikaan hänellä kuitenkin jo oli tämä tyttöystävä. Tämä kävi ilmi jälkikäteen. 

Minusta hän olisi voinut kertoa, mikä hänen tilanteensa on ja ottaa etäisyyttä, eikä ruokkia niitä tunteita minussa. 

Vierailija
9/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet kertonut tunteesi ja hän ei ilmeisesti vastaa samalla tavalla, voit ottaa itsesi suojelemiseksi etäisyyttä. Muuten tilanne ehkä pitkittyy. Jos haluat voit sanoa hälle syyn miksi ottaa etäisyyttä, eipähän jää epäselvyyttä.

Vierailija
10/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei hän vastannut minulle muuta kuin jotain " arvostan tätä kovasti" tai sellaista. Siinähän hänellä olisi ollut tilaisuus kertoa, jos olisi tuntenut samalla tavalla minua kohtaan. En vaan ymmärrä, miksi on pitänyt minuun niin paljon yhteyttä....egoboostiako? Kamalaa. 

Ihmetteleeköhän kovasti, jos poistan hänet noista some-kanavista? Tai ei hän välttämättä edes huomaa.

Sillä tavoin en ainakaan itse pystyisi käymään hänen sivuillaan, se vaan lisää pahaa oloa. En tiedä, miksi käyn siellä, ei mitän järkeä. 

Vierailija
11/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kotiis.

Keskittykää omiin suhteisiinne ja keksikää parempia ongelmanaiheita elämiinne.

Vierailija
12/34 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on vain hidaste! Ei se suhde kauaa kestä ja sitten kannattaa olla valmiina iskemään!

Vierailija
13/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIrjoitin tänne, koska olen tosi ahdistunut ja masentunut. En kaipaa mitään vitsikommentteja, tai tokaisuja, että minun pitäisi keksiä oikeita ongelmia elämääni. 

Minulla on olo, että mies lihitteli minua niin kauan, että sai minut ihastumaan tai jopa rakastumaan. Nyt olen ihan hämmenyksissä, että mitä minun pitäisi tehdä tälle tuntelle, kun hän ei sitä haluakaan vastaanottaa.  Tai otti kyllä vastaan, mutta ei antanut mitään takaisin. Ajatteli vaan, että voidaan jatkaa yhteydenpito kuten ennenkin.  

Vierailija
14/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos jollakulla on vielä oikeita neuvoja, miten pääsen eteenpäin, niin kuuntelen tosi mielelläni.

Vierailija
15/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia suhtaudutaan myös nuivasti puolison vastakkaista sukupuolta oleviin ystäviin, juuri tämän takia.

Olet ystävällinen, juttelet hänen kanssaan, huomioit häntä ystävällisesti enemmän kuin muita, koska pidät häntä jopa hyvänäkin ystävänä. Totuus on sitten sen "ystävän" puolelta tämä, että miettii koko ajan milloin on sopiva hetki.... Tämän takia jos tällaiset ystävät eivät halua nähdä edes puolisoa, niin pois vaan. Voivat alkaa vielä häiriköimään suhdetta.

Vierailija
16/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on ollut hänelle leikkiä. Ehkä hän on hakenut sillä egobuustia tai sitten se on ollut hauskanpitoa muuten vain. Onko flirtti ollut kovinkin uskallettua?

Tuttavapiirissäni on monia naimisissa olevia henkilöitä, joilla on tällaisia "flirttikavereita". Flirtti on kuitenkin kevyttä, niin ettei puoliso saata siitä pahastua. Flirttailijat tunteneet toisensa jo kauan, ovat esim. entisiä koulu- tai työtovereita. He käyvät välillä kahdestaan yhdessä ulkona, välillä puolisotkin on kutsuttu mukaan. En usko, että he ovat oikeasti ihastuneita toisiinsa, kyse on jonkinlaisesta leikistä, jonka säännöt ovat kaikkien osapuolten tiedossa.

Vierailija
17/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, täsmennätkö hieman, en nyt oikein ymmärrä näkökulmaasi. Jos tämä mies on kysellyt minulta viikon välein kuulumisia, antanut lahjoja, pyytänyt kahville tms, niin minäkö tässä olen se, joka koko ajan "vaanii"...? 

Vierailija
18/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain mies. Käy paskalla ihan niin kuin sinäkin. Älä nosta ketään jalustalle.

Alfamies tekee varmasti lähes hajuttoman ja kiinteän paketin. Siitä ei jää pönttöön raitaa eikä paperia tarvita välttämättä lainkaan.

Vierailija
19/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis tuon edellisen kommentoijalle nro 16.

Varmasti onkin niin, että hän on hakenut minusta vain flirttiä, mutta olisi myös voinut ottaa vastuu käytöksestään siinä vaiheessa, kun kerroin hänelle tunteistani. Ja miksi ihmiseessä haluaa salata tyttöystävänsä minulta, ei edes nimeä suostu kertomaan.....En hae tällä sitä, että hän olisi jotenkin maagisesti ja oikeasti kiinnostunut minusta, vaan sitä, että hänen käytöksensä on kokonaisuudessaan vaan jotenkin tosi hallitsematonta ja ajattelematonta.  

Vierailija
20/34 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tavannut Teron!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan