Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla itsetunto laskenut vai pysynyt samana parisuhteessa?

Vierailija
14.09.2017 |

Verrattuna entiseen? Tunnetko itsesi kauniimmaksi ja seksikkäämmäksi nyt kuin ennen parisuhdetta/avioliittoa? Vai onko sellainen tunne, ettei enää tiedä, kelpaisiko kenellekään muulle kiinnostavalle miehelle?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskenut. välillä ihmettelen minne on kadonnut entinen iloinen ja huoleton itseni. Ai niin, mies murskasi sen.

Vierailija
2/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun laskee, on aika radikaaleille toimille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut tietenkin huomattavasti, niin kuin yleensä käy.

Vierailija
4/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä ehdotat? Olen eka vastaaja. MIes ei halua erota, minä haluan. Alkaisi loputon lapsilla kiusaaminen, jota mielenterveyteni ei kestäisi. 

Vierailija
5/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aluksi nousi, mutta 11 vuoden suhteen aikana ehti kyllä romahtaa pohjalukemiin, ei vähiten siksi, ettei mies halunnut lainkaan seksiä. Nyt olen ollut viisi kuukautta sinkkuna ja olo on aivan mahtava. Tykkään taas itsestäni ja kropastani :)

Kynnys uuteen suhteeseen ryhtymiselle on kuitenkin todella korkea, en halua kokea samanlaista romahdusta ja itseinhoa enää ikinä uudelleen.

Vierailija
6/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä enemmän huolissani siitä että kelpaanko varmasti miehelleni tällaisena (vai haikaileeko muuta), mutta sitten kun huomaan että kelpaisin monelle muullekin niin tajuan ettei ole mitään hätää. Meillä nyt puhutaan kotona muutenkin niin suoraan toiveista ja ajatuksista ja kehutaan toisiamme, suurimman osan ajasta siis tunnen itseni kyllä paremmaksi versioksi entisestä. :)

Vierailija
7/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut, mutta ei ulkonäön kannalta vaan pään sisällä. Mies ei lyttää minua, mutta koen oloni jatkuvasti altavastaavaksi ja perässä tulijaksi sekä masentuneeksi, vaikka meillä on kaikki hyvin. Onkohan vain omaa kuvitelmaa, mutta tunne on minulle todellinen. Normaalisti olen iloinen ja höpöttelevä, töissä tunnen oloni mahtavaksi.

Vierailija
8/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi nousi huomattavasti, mutta nyt alkanut laskea takaisin entiselle tasolle. Minulla siis oli ennen suhdetta aika huono itsetunto :(

Vierailija
9/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut. Kuulen päivittäin olevani kaunis, ihana, älykäs, haluttava, ja että mies ihailee minua. Kun mies on itse äärimmäisen fiksu, monilahjakas, kuuma kuin mikä ja empaattinen, niin kyllä nuo hänen sanomanaan kohottavat itsetuntoani.

Vierailija
10/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut. Miehellä todella huono naismaku.

Vierailija
11/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä ehdotat? Olen eka vastaaja. MIes ei halua erota, minä haluan. Alkaisi loputon lapsilla kiusaaminen, jota mielenterveyteni ei kestäisi. 

Lopetat avioliiton ilman juridista päätöstä, lopetat siis avioelämän ja alat elää kuin sinkku. Mies voi sitten päättää, miellyttääkö vai ei. 

Vierailija
12/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysynyt samana.

Vierailija
13/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa laski, koska mies heitti aina "viattomia" vitsejä painostani ja ulkonäöstäni. Miehellä oli jonkinlainen alemmuuskompleksi niin se yritti sitten aivopestä minua uskomaan, että olen mm. pulska vaikka painoin vain 48kg. 

Nykyisessä suhteessa itsetuntoni on noussut taivaisiin, enkä ole koskaan ennen tuntenut itseäni yhtä kauniiksi, arvostetuksi ja älykkääksi kuin nyt. Vuoden yhdessäolon jälkeen, nykyinen mies paljastikin, että hän on ihan tietoisesti pyrkinyt parantamaan itsetuntoani alusta lähtien. 

Vierailija
14/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noussut. Kuulen päivittäin olevani kaunis, ihana, älykäs, haluttava, ja että mies ihailee minua. Kun mies on itse äärimmäisen fiksu, monilahjakas, kuuma kuin mikä ja empaattinen, niin kyllä nuo hänen sanomanaan kohottavat itsetuntoani.

Ette taida olla naimisissa?

Meillä oli näin kunnes tuli häät ja alkoi arvostelu.

Meilläkin mies on sanonut aluksi tietoisesti halunneensa parantaa itsetuntoani, kun huomasi heti, että se oli heikko.

Nykyisin se on huonompi kuin koskaan.

Vierailija
15/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina huono itsetunto enkä koskaan odottanutkaan, että mies voisi sen korjata... Ulkonäön suhteen tilanne ei ole parantunut, mutta muuten kyllä. Eihän tuo mies olisi minua katsellut 12 vuotta, jos minussa ei olisi rakastettavaa.

Vierailija
16/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette taida olla naimisissa?

Meillä oli näin kunnes tuli häät ja alkoi arvostelu.

Meilläkin mies on sanonut aluksi tietoisesti halunneensa parantaa itsetuntoani, kun huomasi heti, että se oli heikko.

Nykyisin se on huonompi kuin koskaan.

Auts, kunnon narsisti.

Vierailija
17/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut. Mieheni on alkoholisti, ei tarvitse varmaan avata tätä enempää?

Vierailija
18/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni ei ole vaikuttanut itsetuntooni, siihen vaikuttavat muut asiat. Vaikka mieheni on tärkeä ihminen elämässäni, onhan minulla muitakin merkityksellisiä sosiaalisia suhteita. Lisäki vaikutaaa menestyminen opinnoissa ja työelämässä. Toisaalta en ehkä pohdi niin paljon viehätysvoimaani kuin sinkkuna tein. Mieheni kohtelee kyllä minua todella kauniisti.

Vierailija
19/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nouseminen ei ole vaihtoehtona? Monilla itsetunto kohoaa parisuhteen ansiosta. Myös häiden jälkeenkin.

Vierailija
20/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut. Aluksi vähän enemmän, mutta suhteen edetessä vähitellen yhä lisää. Nyt 20 vuoden yhdessäolon jälkeen alan jo uskoa, että jos vertaan itseäni muihin ikäisiini, olen keskivertoa hiukan kauniimpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä