Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teille mammoille tärkeintä on varautua pahoille päiville, ei nauttia tästä ja nyt

Vierailija
14.09.2017 |

Tämä on joku perisuomalainen, körttiläinen juttu. Että tästä päivästä ja sen hedelmistä ei saisi nauttia, vaan aina pitää vaan säästää pahan päivän varalle.

No, luulen että tulevat polvet osaavat elää, eikä kituuttaa kuten te!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on joko tai?

Vierailija
2/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä on oma rahatilanteesi? Miksi muiden säästäväisyys ärsyttää sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan edes pystyisi nauttimaan tästä hetkestä, jos tuhlaisin kaikki rahat. Paljon paremmin pystyn nauttimaan, kun tiedän että jos asiat menee pieleen, en ole heti konkurssissa.

Vierailija
4/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat polvet ovat vielä kiitollisia niille kitupiikkisukulaisilleen. Tää maailma on menossa sellaiseen kaaokseen, että kohta on jokaisen pidettävä huoli itsestään, yhteiskuntannan tukien varaan ei voi enää täysin laskea.

Vierailija
5/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yleismaailmallinen juttu, ap. Sä vaan olet sellanen heinäsirkka itse.

Vierailija
6/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin pahan päivän varalle säästäminen estää nauttimisen tässä ja nyt? Ei kai nauttiminen sitä vaadi, että laittaa koko tilin sileäksi? 

Vierailija
7/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs elät sitten pahana päivänä jos kaikki on tuhlattu jo hyvinä aikoina? Ei sitä rahaa ainakaan lisää silloin tule, eihän se muuten paha päivä olisikaan.

Vierailija
8/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe kyllä nyt löytyy puolustelijoita. Tiedän teidänlaisenne "säästeliäät". Kitupiikkejä te olette eikä kukaan halua olla teidän kanssanne tekemisissä juuri sen takia.