Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsi muutti opiskelemaan. Tuleekin nyt koko viikonlopuksi tänne!

Vierailija
14.09.2017 |

Just... ei ihan sitä mitä odotin tältä syksyltä...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä aattelit, ettei se käy koskaan enää kotonaan?

Vierailija
2/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoitko heidän perheensäkin aikoinaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää. 

Vierailija
4/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten odotit?

Vierailija
5/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää provo? Itse ainakin 20-22-vuotiaana muilla paikkakunnilla asuessani kävin lähes joka vkl kavereita katsomassa kotikaupungissa, samoin koulukaverit.

Vierailija
6/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ylimääräisen vuoden asui jo täällä joten luulisi saaneen tarpeekseen. Enkä kyllä itsekään paljon käynyt kun kotoa lähdin, paljon tuota kaksikymppistä nuorempana.

Vierailija
7/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää provo? Itse ainakin 20-22-vuotiaana muilla paikkakunnilla asuessani kävin lähes joka vkl kavereita katsomassa kotikaupungissa, samoin koulukaverit.

Oliko kotonasi esimerkiksi pientä vauvaa tai kahta? Niinpä.

Vierailija
8/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että meinasit päästä miehen lapsesta kokonaan eroon ja saada miehen kokonaan teidän pikku uusperheen isukiksi. Ja teini pilasi taas kaiken, nyyh. 

Vierailija
9/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluajat<3 Muistan, kuinka viikonloppuisin mentiin kotiin syömään hyvin ja muutenkin vanhempien hemmotteltavaksi. Ja nyt 40v. saatan mennä koko viikonlopuksi hemmottelemaan vanhempiani ja auttamaan remotissa. Joten varoituksena lapsi on teidän elämässä vielä hyvin hyvin pitkään.

Vierailija
10/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden ylimääräisen vuoden asui jo täällä joten luulisi saaneen tarpeekseen. Enkä kyllä itsekään paljon käynyt kun kotoa lähdin, paljon tuota kaksikymppistä nuorempana.

Tuo lapsi ei ole sinä.

Vierailija
11/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 18 vuotta nuorempi pikkusisko ja vanhempani oli oikein iloisia, että kävin vielä kotona vaikka olin omillani.

Vierailija
12/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toki opiskelemaankin lähtenyt lapsi on voimakkaasti kiinnittynyt vielä kotiin eikä tietenkään itsenäisty sormia napsauttamalla ja miksi pitäisikään? Tapaan edelleen äitiäni viikoittain - olen 43 v. Voi kauhistus! Ihanaa, että on läheiset suhteet isän kanssa.

Vierailija
13/24 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat katkeralta. Ehkä sun pitäisi muuttaaa niiden vauvojen kanssa niin miehen lapsi ei häiritse, tosin tällöin ei mieskään.

Vierailija
14/24 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö tuolta opiskelijanuorelta että saako häneen lapsuudenkotiinsa(?) pyöräyttää paria mukulaa?

Vierailija
15/24 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin miehen lapsi muutti pois. Eikä ole sen jälkeen käynyt kuin hakemassa jotain. Ihmettelen kyllä, kun mies ei edes syömään ole kutsunut.

Vierailija
16/24 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, et tää on provo, mutta kun ei.

Vierailija
17/24 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet lapses äiti.

Vierailija
18/24 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö tuolta opiskelijanuorelta että saako häneen lapsuudenkotiinsa(?) pyöräyttää paria mukulaa?

Eipä taida olla hänen asiansa.

Vierailija
19/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sun valinta

Vierailija
20/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä nuorella on ollut mukavampi lapsuudenkoti kuin sinulla. Hienoa, että haluaa sinne palata aina välillä. Mulla on pieni lapsi ja vanhin varmaan lähtee ensi vuonna opiskelemaan. Olen kyllä todella pettynyt ja ikävöin, jos hän ei välitä täällä enää käydä. Olisi sisaruksillekin tärkeä, että säilyisi yhteys.