Mitä ajatuksia herättää 35-vuotias mies, joka ei ole koskaan pidellyt vauvaa sylissä?
Kommentit (27)
Ihan normaalia, jos lähipiirissä ei vain ole ollut vauvoja pideltäväksi. Eivät kaikki äidit noin vain halua antaa vauvaansa vieraalle syliin. Luonneanalyysiä tuosta nyt on ihan turha alkaa vääntää.
Mä olen 47-vuotias nainen enkä ole koskaan pidellyt vauvaa sylissä. Luonneanalyysiksi sanoisin, että olen ihan normaali. Ei vaan vauvat kiinnosta pätkääkään.
No ehkä on todella välttynyt ettei itselle, lähisukuun tai ystäville oo syntyny lapsia. Ehkä vähän outoa, jos koskaan ei oo vauvaa sylissä pitäny, jos siihen ois ollu jonkunlainen mahdollisuus olemassa.
Onko sillä jotain väliä? Ei mitenkään epänormaalia.Todella aivoton aloitus.
No on se vähän harvinaisempaa varmaan, mutta tuon tiedon pohjalta nyt ei voi alkaa analyysejä tekemään.
Meriina kirjoitti:
Mä olen 47-vuotias nainen enkä ole koskaan pidellyt vauvaa sylissä. Luonneanalyysiksi sanoisin, että olen ihan normaali. Ei vaan vauvat kiinnosta pätkääkään.
Miten tämä on mahdollista?
No eipä ole tuollaista asiaa tullu koskaan mietittyä. Nyt kun mietin niin en näe tuossa mitään kummallista.
En käsitä mitä ihmeen luonneanalyysiä tässä pitäisi asiasta vääntää. Mistäs minä tiedän minkälainen luonne jollakin tuntemattomalla 35 vuotiaalla miehellä on joka ei oo pitänyt vauvaa sylissä. En tietäisi sen luonnetta sittenkään vaikka sillä oisi ollutkin sylissä se muksu.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä on todella välttynyt ettei itselle, lähisukuun tai ystäville oo syntyny lapsia. Ehkä vähän outoa, jos koskaan ei oo vauvaa sylissä pitäny, jos siihen ois ollu jonkunlainen mahdollisuus olemassa.
Kai niitä vauvoja voi lähipiirissä olla vaikka kuinka. Eivät kaikki vain halua pidellä niitä.
Sain lapseni 36-vuotiaana. Sitä ennnen en ollut pidellyt vastasyntynyttä vauvaa sylissäni, vaikka kaikilla sisaruksillani oli jo useampi lapsi tuolloin. Ehkä noin puolivuotiasta ja siitä yli olin sylitellyt.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole tuollaista asiaa tullu koskaan mietittyä. Nyt kun mietin niin en näe tuossa mitään kummallista.
En käsitä mitä ihmeen luonneanalyysiä tässä pitäisi asiasta vääntää. Mistäs minä tiedän minkälainen luonne jollakin tuntemattomalla 35 vuotiaalla miehellä on joka ei oo pitänyt vauvaa sylissä. En tietäisi sen luonnetta sittenkään vaikka sillä oisi ollutkin sylissä se muksu.
Tällä palstalla tehdään analyysejä paljon vähemmälläkin aineistolla. :D
Olin 27 v nainen, joka piteli ekaa kertaa vauvaa sylissä, kun ystäväni sai esikoisensa. Minusta ehti tulla äiti x 3.
Ihan normaalina pidän, mutta yritä saada jotain vauva syliisi. Tiedän miehen, jolle puhkesi vauvakuume veljensä vauvasta! Mies oli silloin jo 45 v ja ei ole oikein lykästänyt vaimon haussa.
Pitääkö tuollaisestakin joku numero tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niitä vauvoja voi lähipiirissä olla vaikka kuinka. Eivät kaikki vain halua pidellä niitä.
Voi voi. Mutta jos niitä on paljonkin ja kertaakaan ei oo edes hetkeä pidellyt, niin on se vähän erikoista. Ei välttämättä syväluotaavan luonneanalyysin paikka, mutta kertoo ettei mikään kauhea palo oo lapsia sylitellä tai sitten pelkää ettei osaa käsitellä vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tehdään analyysejä paljon vähemmälläkin aineistolla. :D
No oot kyllä oikeessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Mutta jos niitä on paljonkin ja kertaakaan ei oo edes hetkeä pidellyt, niin on se vähän erikoista. Ei välttämättä syväluotaavan luonneanalyysin paikka, mutta kertoo ettei mikään kauhea palo oo lapsia sylitellä tai sitten pelkää ettei osaa käsitellä vauvaa.
Miksi se on erikoista? Eivät kaiki halua ottaa koiriakaan sylin.
Itekin parin lapsen täti, kummitäti ja miehenkin lähisukuun tullut meidän aikana lapsia, ja liian monesti en oo sylittelemään silti päässy. Hetken pitäisin mielellään, mutta usein vauva on pian hermostunut ja kaikki vanhemmat olleet vähän tyyppiä, ettei lasta edes herkästi lykätä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on erikoista? Eivät kaiki halua ottaa koiriakaan sylin.
Vaihdetaan sana sitten harvinaiseksi tai yleisestä poikkeava. Ei sitä tarvi ottaa negatiivisesti.
Haluaisitko ihan oman vauvan? Voin tulla tekemään kanssasi. Kauhea vauvakuume mutta ei miestä. 😿 😽 N27
No en minäkään ole pidellyt vauvoja, olen liki tuon ikäinen nainen. Kerran sukujuhlissa serkkuni toi mitään sanomatta tuoreen vauvansa eteeni ja eleistä päätellen oletti että ottaisin sen syliini, mutta oli pakko sanoa ei kiitos. Ei minua kiinnosta pidellä niitä ja muutenkin ahdistaa, että rikon noin pienen, kun ei se osaa edes kannatella päätään.
En ole mikään lastenvihaaja, mutta vauvoista en välitä ja en halua pitää niitä sylissä.
No oletettavasti on ainakin lapseton. :D