Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia herättää 35-vuotias mies, joka ei ole koskaan pidellyt vauvaa sylissä?

Vierailija
14.09.2017 |

Erikoista? Normaalia?

Mikä on luonneanalyysisi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekin parin lapsen täti, kummitäti ja miehenkin lähisukuun tullut meidän aikana lapsia, ja liian monesti en oo sylittelemään silti päässy. Hetken pitäisin mielellään, mutta usein vauva on pian hermostunut ja kaikki vanhemmat olleet vähän tyyppiä, ettei lasta edes herkästi lykätä muille.

Ja lisään, etten ole itse mikään "tule nyt tänne sylkkyyn tädin pieni multsikultsipuppeli" tyyppi. En osaa siis mennä hamuamaan vauvaa syliin. Sitten kun lapsi kasvaa ja lapsi itse haluaa tai on sellainen yhteys niin otan kyllä syliin.

Vierailija
22/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänarka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista? Normaalia?

Mikä on luonneanalyysisi?

Huomiohakuinen persoona joka hakee huomiota vaikka täältä kun ei sitä muuten saa. Kas tuossa!

Vierailija
24/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa mä olin vauvaa pidellyt, mutta vaipan vaihdoin ensi kerran 34-vuotiaana. Ja nykyään olen suurperheen äiti ja todella vauvarakas ihminen.

Mun vauvarakkauteeni tosin kuuluu olennaisesti se, että vauva ei ole mikään halinalle, jota kierrätetään ihmiseltä toiselle. Tai voivat toki ollakin, jos haluavat, mutta yhtään epämukavuutta ei pidä vauvan joutua kärsimään siksi, että saataisiin mahdollisimman monesta ihmisestä valokuva vauvaa pitelemässä.

Vierailija
25/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuelli.

Vierailija
26/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa mä olin vauvaa pidellyt, mutta vaipan vaihdoin ensi kerran 34-vuotiaana. Ja nykyään olen suurperheen äiti ja todella vauvarakas ihminen.

Mun vauvarakkauteeni tosin kuuluu olennaisesti se, että vauva ei ole mikään halinalle, jota kierrätetään ihmiseltä toiselle. Tai voivat toki ollakin, jos haluavat, mutta yhtään epämukavuutta ei pidä vauvan joutua kärsimään siksi, että saataisiin mahdollisimman monesta ihmisestä valokuva vauvaa pitelemässä.

Mä en kyllä varmaankaan vaihda koskaan vaippaa.

Vierailija
27/27 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on normaalia ja tavallista.

En ollut koskaan pidellyt vauvaa ennen oman lapsen saamista. Nyt oikein mietiskelin, että olenko pitänyt jonkun muun vauvaa sylissä. Ehkä kerran tai max kaksi. En ole ihan varma. Ihan normaali olen.

N42