Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos työ on 3-vuorotyötä, sisältäen ilta-, viikonloppu- ja yötöitä, niin mitäehän se käytännössä tarkoittaa?
05.04.2006 |
Onko yöllä ja päivällä tehdyt tunnit " samanarvoisia" . jos joku vois laittaa jotain suuntaa antavia määriä olisin kiitollinen!
Kommentit (6)
Öistä saa yövuorokorvauksen, samoin illoista. Sunnuntaina useimmissa paikoissa tuplapalkka. Juhlapyhiltä on omat korvaukset. Riippuu alasta mitä ne on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse teen yövuoroja n. kuuden viikon välein, kolme yötä peräkkäin. Aamu-ja iltavuoroja on sekaisin. Yleensä on peruspalkka, johon sitten lisätään vuorotyökorvaukset.
2
Vasta siis mietiskelen onnistuisko vuorotyön tekeminen meillä ja paljonko lasten pitäis sitten olla hoidossa.
Alue: Aihe vapaa
mutta mulla on aamu- ja iltavuorot n.8 tuntia ja yövuoro 12 tuntia. Illasta, viikonlopuista ja öistä maksetaan lisiä.